Iets met samenscholingsverbod.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:07 schreef Charleville het volgende:
Schandalig politie optreden... Die buitenlandse man deed niets die opeens werd opgepakt. Ben benieuwd of de politie een claim aan hun broek krijgt
Geen ideequote:Op donderdag 15 september 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Is z'n neus nu dan van een normaal formaat?
Topshowquote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_Poelenburg___.htmlmooi dit
Jemig mensen, dit moet een oude lul hebben gefilmd met zijn nokia 6610quote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_Poelenburg___.htmlmooi dit
dat valt ook wel mee, want wie vecht nou tegen wiequote:
Er staat dat het turken onderling zijn, maar volgens mij zie ik er wel wat blanken tussen, zoals die kaalkop.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat valt ook wel mee, want wie vecht nou tegen wie
staat er helemaal nietquote:Op donderdag 15 september 2016 23:11 schreef Tuned22 het volgende:
Een groep 'oude mannen' zouden Ismail vanavond in elkaar geslagen hebben bij de Vomar (?) volgens de Telegraaf.
Vreemd, ik krijg hier op mijn scherm te zien: "Op videobeelden is te zien hoe een groep Turkse-Nederlanders met elkaar op de vuist gaat."quote:Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
staat er helemaal niet
dit staat er :
zouden donderdagavond jongeren met elkaar op de vuist zijn gegaan
jaaaa dat is een fkin goed idee dat zou iemand daar gewoon moeten doen.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
Jammer dat er geen live stream is van de hangplek.
Geen idee maar volgens mij 'buitenstaanders' vs haakneus en vrienden.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat valt ook wel mee, want wie vecht nou tegen wie
De video staat eronder "weer onrustig in..."quote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreemd, ik krijg hier op mijn scherm te zien: "Op videobeelden is te zien hoe een groep Turkse-Nederlanders met elkaar op de vuist gaat."
ja maar nietquote:Op donderdag 15 september 2016 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreemd, ik krijg hier op mijn scherm te zien: "Op videobeelden is te zien hoe een groep Turkse-Nederlanders met elkaar op de vuist gaat."
telegraaf past wel vaker nieuwsberichten aanquote:Op donderdag 15 september 2016 23:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja maar niet
Een groep 'oude mannen'
Omdat ze hun eigen auto daar geparkeerd hebben staan?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:21 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom gooit niet een van die omwonenden een handgranaat
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:21 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom gooit niet een van die omwonenden een handgranaat
Nu staat er Turkse-Nederlanders. Daar stond eerst 'een groep oude mannen'.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:19 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja maar niet
Een groep 'oude mannen'
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 23:14:12.@povharrie brengt nu de vechtpartij bij de Vomar in. Wethouder: 'Ik verzeker u dat de vlogger Ilgun daar niet bij was betrokken'. #zaandam reageer retweet
Gezellig.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:24 schreef StaceySinger het volgende:
gast links staat met een mes - man rechts met een ijzeren staaf
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:25 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 15-09-2016 om 23:14:12.@povharrie brengt nu de vechtpartij bij de Vomar in. Wethouder: 'Ik verzeker u dat de vlogger Ilgun daar niet bij was betrokken'. #zaandam reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |