SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
RED ONS HENNIEGOD![]()
Wist je dat niet?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zit hij op de tribune? WTF
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Sowieso heb je eerder materiaal voor een 4-4-2 met deze selectie.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech lekker op het middenveld zetten in de tweede helft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat mag Bosz niet spelen.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso heb je eerder materiaal voor een 4-4-2 met deze selectie.![]()
4-3-3 kan ook prima, maar dan moet Klaassen plaats maken achter Ziyechquote:Op donderdag 15 september 2016 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso heb je eerder materiaal voor een 4-4-2 met deze selectie.hardcoholic![]()
Gezien de beperkingen in de verdediging, is 5-3-2 eigenlijk het meest logisch.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso heb je eerder materiaal voor een 4-4-2 met deze selectie.
(4-4-2 wordt ook bijna niet meer gespeeld tegenwoordig)![]()
via de backs opbouwenquote:Op donderdag 15 september 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
De opbouwende kwaliteiten achterin zijn ook om te janken
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zet veltmannetje gewoon centraal met sanchez en tete op rechts en boer op de goal, want eentje die de taal niet spreekt achterin is wel voldoende.![]()
Je kan ook 4- 1- 3 - 2 dan verkapt 442quote:Op donderdag 15 september 2016 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gezien de beperkingen in de verdediging, is 5-3-2 eigenlijk het meest logisch.
(4-4-2 wordt ook bijna niet meer gespeeld tegenwoordig)![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2016 22:13 schreef Wotte het volgende:
Eigenlijk had je Nigel de jong moeten binnenhengelen.![]()
Zonde blijft in fifa een bazenopstellingquote:Op donderdag 15 september 2016 22:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gezien de beperkingen in de verdediging, is 5-3-2 eigenlijk het meest logisch.
(4-4-2 wordt ook bijna niet meer gespeeld tegenwoordig)
hardcoholic![]()
Ziyech, rellen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Is wel een leider en iemand die het vuile werk kan opknappen en af en toe eens een veeg kan uitdelen, want dat mis ik wel op het middenveld, beetje venijn.quote:![]()
Ziyech is eerlijk: ‘In begin van seizoen had ik er totaal geen zin meer in'. En nu zal ik gewoon weer ‘normaal’ worden en dus ook weer meeverdedigen.”quote:Op donderdag 15 september 2016 22:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zelfs voor jouw doen is dit een ongelooflijk domme post
![]()
![]()
Begint me steeds meer te bevallen die jongenquote:Op donderdag 15 september 2016 22:24 schreef coronatus het volgende:
Die Sanchez wat maakt die meters zeg achterin![]()
Lekker counters inleidenquote:Op donderdag 15 september 2016 22:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ziyech is eerlijk: ‘In begin van seizoen had ik er totaal geen zin meer in'. En nu zal ik gewoon weer ‘normaal’ worden en dus ook weer meeverdedigen.”
![]()
![]()
Zo zag het er wel uit jaquote:Op donderdag 15 september 2016 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Haha Ziyech snel die vrije trap nemen voordat Gudelj het doet
Ik was in het begin even huiverig dat het niet wat zou worden, maar hij heeft zich snel herpakt.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Begint me steeds meer te bevallen die jongen
Wel lekker dat de backs van Ajax steeds zo ongeveer elke keer tegen twee aanvallers staan, terwijl ze bij Ajax op de vleugel zo ongeveer steeds alleen tegen drie man staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als hij niet scoort heb je er maar weinig aanquote:Op donderdag 15 september 2016 22:29 schreef Heeinz het volgende:
Man man man Klaassen is ook om moedeloos van te worden zeg![]()
Doe maar in de winterstop verkopen die Klaassen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nou daar komt ie dusquote:Op donderdag 15 september 2016 22:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Als hij niet scoort heb je er maar weinig aan![]()
![]()
Nu dan maarquote:Op donderdag 15 september 2016 22:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Als hij niet scoort heb je er maar weinig aan![]()
Ziyech hup de pingel
Riedewald
quote:Op donderdag 15 september 2016 22:29 schreef Heeinz het volgende:
Man man man Klaassen is ook om moedeloos van te worden zegMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen tikt ze meestal redelijk eenvoudig binnen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou maak er nog even 1-7 van.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Hij zit totaal niet in de wedstrijd vandaag.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klaassen tikt ze meestal redelijk eenvoudig binnen.
Lijkt alleen maar in de weg te lopen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks nieuws onder de zon dusquote:Op donderdag 15 september 2016 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij zit totaal niet in de wedstrijd vandaag.
Lijkt alleen maar in de weg te lopen.![]()
WATquote:Op donderdag 15 september 2016 22:34 schreef BobW het volgende:
Frank thuis 0-2 tegen Hapoel Beer Sheva
Ach de man heeft tijd nodig![]()
Klaassen, ga nou niet de tokkie uithangen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Daarvoor heb je Nigel dus nodig om onze ideale schoonzonen te beschermen tegen argetijnse nageboortes met een iq van een stoeptegel.![]()
Hebben wel het A team niet ingeschreven he. Alsnog triestquote:Op donderdag 15 september 2016 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
WAT
Ach de man heeft tijd nodig![]()
Dit is nog steeds een kunst en vliegwerk overwinning. Zo veel rare keuzes worden er gemaakt.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ziyech, lekker begin.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wat is dit voor een pot, joh?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
HET KAN SPOKEN IN GRIEKENLAND.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Nou bijnaquote:
Dan weet je zeker dat het 2-2 wordt.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik heb me toch wat europese wedstrijden gezien, meer zaadwedstrijden dan ze prullenbakken kunnen vullen bij de abortuskliniek, maar dit is toch wel de raarste.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: