Enige juiste reactie.quote:
Alweer? had toch excel sheetje gepost?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heb jij een lijstje van de kliek?
Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alweer? had toch excel sheetje gepost?
Post die nog eensquote:Op donderdag 15 september 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ontopic maar weer.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vroeg daarnaar, dus hieruit kan ik opmaken dat jij niet met een notitieblokje erbij al mijn posts leest?quote:
Zodra een post van Pax verwijderd wordt, weet je dat het menens is.quote:
Heb jij hem dan nog wel?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vroeg daarnaar, dus hieruit kan ik opmaken dat jij niet met een notitieblokje erbij al mijn posts leest?
Dan moet ik gaan croftenquote:Op donderdag 15 september 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij hem dan nog wel?
Heb jij deze sheet en wil jij hem met mij delen?quote:Op donderdag 15 september 2016 21:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vroeg daarnaar, dus hieruit kan ik opmaken dat jij niet met een notitieblokje erbij al mijn posts leest?
Inderdaad jaquote:Op donderdag 15 september 2016 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu GMGM er niet is is de sfeer meteen een stuk beter hier.
Momenteel heb ik heb niet in mijn bezitquote:Op donderdag 15 september 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij deze sheet en wil jij hem met mij delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |