Inderdaad, nu maar hopen dat ze zijn naam niet googlen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:49 schreef Manke het volgende:
Als ze dit weten dan wordt het:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Vergeet luizen niet.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In Amerikaanse films zie ik altijd korte koppen.
Ik neem ook aan dat je geen halflang studentenkapsel moet hebben want denk niet dat je tijd hebt om uitgebreid vidal sassoon en een cremspoeling te gebruiken.
Bovendien zal er gauw zand en shit in je haar komen als je aan het werk bent?
Ook zal je kapsel met stekeltjeshaar ofzo helemaal plat gaan door de helm.
Gewoon kort met de tondeuse lijkt mij dan ook het meest praktisch.
Ook niet bij de Mariniers bij het begin van de opleiding?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
Een verplichte haardracht is er niet, maar niet ieder kapsel is altijd even handig.
Aan het begin van alle eerste opleidingen is er wel een verplichte haardracht ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:56 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ook niet bij de Mariniers bij het begin van de opleiding?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aan het begin van alle eerste opleidingen is er wel een verplichte haardracht ja.
Oh op die fiets.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:19 schreef meloenworst het volgende:
[..]
EVO en POTOM = koppie kaal.
De nieuwe lichtingen trokken het niet meer?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:34 schreef meloenworst het volgende:
[..]
Vroeger was ook het KIM koppie kaal voor iedereen, maar sinds dit jaar is dat verloedert.
Nope, klachten van lichting '15 bij de vrouwen en nu lopen er zelfs mannen rond met hippie haar.quote:Op zondag 18 september 2016 10:14 schreef detaris het volgende:
[..]
De nieuwe lichtingen trokken het niet meer?
Waar?quote:Op vrijdag 16 september 2016 22:48 schreef detaris het volgende:
Ik voel mij oud als ik dit soort gezanik lees.![]()
Haar groeit weer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |