Sowieso belachelijk dat ze deze versie hebben vervangenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
Sinds wanneer zitten er wijven in dat No to Racism
Houden zoquote:Op donderdag 15 september 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kom zeer zelden in een ziekenhuis
mooiquote:Op donderdag 15 september 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kom zeer zelden in een ziekenhuis
Godverquote:Op donderdag 15 september 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat ze deze versie hebben vervangen
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
man man manquote:Op donderdag 15 september 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik las Bergkampquote:Op donderdag 15 september 2016 20:05 schreef Brammess het volgende:
Berghuis is niet een goede voetballer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:06 schreef Brammess het volgende:
Goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:06 schreef Brammess het volgende:
De vingerafdruk van BoszgodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Pics van je wijnvlekpoes.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kak, ik mors wijn over mijn poes.
Berghuis is Daniel de Ridder 2.0quote:
mag 0.5 ook?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Berghuis is Daniel de Ridder 2.0
Gewaagdquote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
Die Pogba moet wel de meest overschatte speler ooit zijn
Die stond na 10 minuten al te zweten als een hond.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
Die Pogba moet wel de meest overschatte speler ooit zijn
De grondlegger achter de hervorming van de Duitse economie met een grootse ideologie en een vooruitstrevende visie op infrastructuurquote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
I'll take itquote:
Is HansPLC online?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan een opticien
Volgens Gijp moet hij dan ook een piemel meeslepen van een halve meter.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die stond na 10 minuten al te zweten als een hond.
hij moet zich wel gaan bewijzen of anders zit die straks op de bankquote:Op donderdag 15 september 2016 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, maar ik oordeel niet te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |