abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176385694
registreer om deze reclame te verbergen
Ha ...een stroomversnellng w/

Goed bezig zo.
pi_176385909
Wat een lekker verslag. Het is nu ook echt aan het opschieten/opbouwen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176386057
Super, LS! *O* Alles begint al echt op een huis te lijken O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 22:22:31 #279
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_176400211
Wauw, dat gaat wel ineens heel hard hier. Fijn dat je eindelijk een groepje mensen getroffen hebt op bouwtechnisch vlak waar je goed van op aan kunt ^O^

Als alle materialen dan ook nog meewerken ;)

Hebben jullie nu een centraal stofafzuigsysteem ? Of wat zijn dat voor gele inbouwdozen in de muur ?
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 22:34:02 #280
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176400611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Wauw, dat gaat wel ineens heel hard hier. Fijn dat je eindelijk een groepje mensen getroffen hebt op bouwtechnisch vlak waar je goed van op aan kunt ^O^

Als alle materialen dan ook nog meewerken ;)

Hebben jullie nu een centraal stofafzuigsysteem ? Of wat zijn dat voor gele inbouwdozen in de muur ?
Ineens ging alles in een stroomversnelling ja. Op een dag had ik het helemaal gehad, ik kwam in actie en voor ik het wist stond mijn huis elke dag vol met vreemde kerels.

Helaas geen stofafzuigsysteem. Die groene dozen zijn Amerikaanse inbouwdozen. Die hebben we vanwege een of ander utp wifi dinges dat mijn vriend graag wilde.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_176400697
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

We gingen gelijk maar gourmetten. We konden nooit iets stinkends koken in de caravan omdat dan de volledige inboedel zou gaan stinken. We hebben het er gelijk maar van genomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi. *stil. O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 22:36:43 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_176400727
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ineens had ik het helemaal gehad, ik kwam in actie en voor ik het wist stond mijn huis elke dag vol met vreemde kerels.
Dat klinkt heel erg kech :+
Mooi dat het ineens zo hard gaat.

Ik weet dat je veel isolatie hebt gekocht... Wat is nu allemaal ge´soleerd, want bij die wasmachine kijk ik zo naar het dakbeschot. Of is dat stal?
lebt denn der alte Holzmichl noch?
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 22:38:25 #283
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176400790
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:36 schreef mjan het volgende:

[..]

Mooi. *stil. O+
:D

Als je weet hoe het eerst was, is dit al een enorme vooruitgang.
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 22:44:06 #284
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176401010
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat klinkt heel erg kech :+
Mooi dat het ineens zo hard gaat.

Ik weet dat je veel isolatie hebt gekocht... Wat is nu allemaal ge´soleerd, want bij die wasmachine kijk ik zo naar het dakbeschot. Of is dat stal?
Er zijn twee verdiepingen geisoleerd. Vloer, plafond, wanden en dak.
Dat wat J aan het schoonmaken is op de foto, is inderdaad slechts het dakbeschot van de keuken. Over een paar maanden gaat er een nieuw dak op de keuken. Het dakbeschot wordt dan zo'n isolatieplaat, weet even niet hoe het heet. Dan kunnen we ook alle wanden in de keuken aanpakken. Nog wat voorzetwandjes beetje Fix & Finish, likje verf. Daar kunnen we dan weer een paar jaar mee vooruit, tot de grote keukenverbouwing.
pi_176402531
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een jaar geleden was ik nog aan het kamperen in mijn eigen huis, dus ik kan me er van alles bij voorstellen :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 19:38:47 #286
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_176417777
quote:

[..]

Dus veertien maanden in een sta caravan is eigenlijk helemaal ruk en veel te lang ;) :P
pi_176417903
Wauw L_S, wat zijn jullie een paleisje aan het maken O+
pi_176420415
quote:

[..]

Kan me zomaar voorstellen dat jullie hiervan genieten, LS. Menigeen zou er niet aan moeten denken, maar na al dat gedoe in die caravan....
Is dat zo?
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 18:24:53 #289
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176637309
De stukadoor was afgelopen woensdag klaar. Ik had zo'n leuke klik met hem, ik mis hem eigenlijk :@ Maar we zien elkaar nog een keer, we gaan een half lammetje delen. We hebben twee potjes reparatiespul gekregen en een schuurpad geleend. We hoeven nauwelijks te schuren gelukkig, sausklaar is ook echt sausklaar. Het is prachtig O+ Ineens net of we in een nieuwbouwhuis wonen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderstussen proberen wij het te winnen van het beton in de tuin. Dat lukt mondjesmaat.
Omdat we de grond willen laten saneren, moet het stuk betonnen schutting dat midden op die grond staat weg. Ook wegens lelijkheid overigens. Er staan ook nog een aantal betonnen waslijnpalen, een meter diep :X

Vorige week. Toen hebben we een deel van de waslijnpalen gesloopt. En ook de betonnen platen van de schutting, voor de palen hadden we een sloophamer nodig en die hadden we niet. Alles zag er eerst uit zoals dat stuk roze schutting rechts maar dan lager.
SPOILER
Vandaag. Een sloophamer rijker, gingen we de schuttingpalen te lijf. Onder het maaiveld gaat het beton nog vrolijk door }:| Wel bleek achter de schutting, onder het maaiveld ook nog een stapel bakstenen te liggen, 5 stenen diep. Het is bijna klaar maar het begon te regenen en we konden niet meer.
SPOILER
De diepte van de waslijnpalen. Het einde is nog niet in zicht.
SPOILER
Ik wilde in de buurt van de waslijn mijn spade in de grond steken en stuitte op beton. Blijken dat stel betonfestisjisten dat hier woonde een betonnen pad naar en langs de waslijnen gelegd te hebben :( En alles, schuttingen, waslijnpalen en het pad, is uiteraard gewapend.
SPOILER
Ondertussen hadden we ook nog wat stormschade. Het gaat niet goed met de treurwilg.
SPOILER
We proberen ons huis ook nog leefbaar te maken. Steeds meer spullen beginnen een plekje te krijgen. We hebben het ontzettend naar ons zin hier O+
Kleine klusjes moeten er ook gedaan worden. Zo zetten we onderbouwverlichting onder de keukenkastjes. Helaas werkten ze niet.
Tevens kunnen we eindelijk weer al onze messen gebruiken en namen we afscheid van de fles Dreft die bij de inventaris van ons huis hoorde.
SPOILER
Komende week komt in theorie de tegelzetter dus dan moeten we even een paar nachtjes naar de caravan verhuizen. Volgend weekend gaan we dapper verder met het beton. De puincontainer is bijna vol dus dan nemen we weer even vrij van dat project.
pi_176637980
Gewapend beton -O- ˇnder de grond.

Stucadoor *O*
  zaterdag 20 januari 2018 @ 20:23:40 #291
63722 z80
von nichts kommt nichts
pi_176639972
De vorige bewoners waren Duitsers? Die hebben er ook een handje van alles in gewapend beton uit te voeren. En dan het liefst tot 3 meter onder de grond. |:(
Statistieken zijn als bikinis: ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde wei▀ nicht, wie reich er ist.
I fink you freaky and I like you a lot
  Moderator zaterdag 20 januari 2018 @ 20:30:23 #292
69724 crew  Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_176640105
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 20:23 schreef z80 het volgende:
De vorige bewoners waren Duitsers? Die hebben er ook een handje van alles in gewapend beton uit te voeren. En dan het liefst tot 3 meter onder de grond. |:(
Geen Duitsers nee :D

En de ellende is dat we nog zo'n schutting hebben maar dan hoger. Ook weer 15 meter lang ofzo. En achter de caravan zag ik vandaag ook nog een paar stukken }:|
pi_177807453
Kan eindelijk ff de foto's kijken :Y

Ziet er goed uit L_S en die voordeur blijft O+
  Moderator woensdag 11 juli 2018 @ 19:22:20 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_180405044
Er is al 119 dagen niet in dit topic gepost >:)

Een locatiebezoekje maakte een hoop dingen wel wat levendiger/inzichtelijker ;)
lebt denn der alte Holzmichl noch?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')