Eerst even het hele bericht lezen voordat je reageert.
Aan het einde staat wat je wil horen.
quote:
Maar hoe moet ik dan aangeven dat een opmerking zo verschrikkelijk aangeeft dat de poster niet met beide benen op de grond staat en psychologische hulp nodig heeft?
Zoals toen jij zei dat H. Clinton niets te maken had met het toestaan van de overname van 20% van het Amerikaans uranium, terwijl:
-H. Clinton US sectretary of state was tussen 2009 en 2013.
-De US secretary of state de verkoop en koop van bepaalde grondstoffen moet goed-of afkeuren; waaronder ook uranium.
-De Clinton foundation $100.000.000,- ontvangen heeft in de periode van 2009 tot 2013 van 9 individuen die alle 9 gerelateerd waren aan het bedrijf Uranium One.
-In 2010 het Russische uranium bedrijf 51% van de aandelen van het Amerikaanse Uranium One verkreeg.
En dat probeer je dan te bewijzen door the washington post aan te halen!!
Oh mijn god, hoe erg kan je het maken?
Ik bedoel: de combinatie van de feiten met jouw ontkenning ervan en dan de washington post als betrouwbare bron aan te halen. Ongelooflijk. Dat iets niet aangetoond kan worden in de rechtszaal is iets anders dan dat het niet waar is. Het is niet bewezen in een rechtszaal. Omdat er geen bewijs is. Omdat de US secretary of State department om de een of andere reden geen openheid van zaken heeft gegeven wie die beslissing gemaakt heeft en waarom. Hoe duidelijk kan je het krijgen zeg!
Snap je dat ik twijfel aan:
a) Je kundigheid mbt onderzoeken van iets.
b) Je geestelijke stabiliteit
En ik noem (b) dan enkel omdat jij (of Luda trouwens) volhoudt dat je wel kundig hebt onderzocht. Da's best vriendelijk en geduldig van me. Beide punten bewijzen min of meer hetzelfde trouwens:
Een onzeker oordeelsvermogen door een bepaalde vorm van irreële vooringenomen standpunten. Maar dat zit zo diep bij je, dat jij (en Luda) daar niet aan willen; maar liever alle bewijzen ontkennen, bronnen niet lezen, getuigenverklaringen afdoen als leugens, verklaringen mbt pedogate afdoen als bekentenissen dat pizzagate niet bestaat, enz. enz. enz.quote:
Het zijn allemaal inhoudelijke vragen. Als er iets irrelevant is en zaken laat ontsporen is het wel de bijna ziekelijke drang om in elke post te moeten zeggen dat mensen in een fantasiewereld leven, door overmatig medicijngebruik.
Er zit geen inhoudelijke vraag tussen. Het gaat enkel om dingen die niets met pizzagate of pedogate te maken hebben. En dat sta jij toe in het topic over pedogate, wat foutief pizzagate heet.
Overigens is dat geen ziekelijke drang van mij.
Het is een vriendelijke poging om mensen wakker te schudden.
Een onzeker oordeelsvermogen door een bepaalde vorm van irreële vooringenomen standpunten. Maar dat zit zo diep bij je, dat jij (en Luda) daar niet aan willen; maar liever alle bewijzen ontkennen, bronnen niet lezen, getuigenverklaringen afdoen als leugens, verklaringen mbt pedogate afdoen als bekentenissen dat pizzagate niet bestaat, enz. enz. enz.Dat is een probleem voor die mensen (dus ook voor jou). Dat is goed bedoeld.
quote:
Nogmaals, je valse beschuldigingen van moedwillige tegenwerking (dat is gewoon laster/smaad) zijn niet welkom. Over de inhoud kunnen we goed posten en discussieren maar we gaan het niet over users zelf hebben.
Ik heb geen valse beschuldiging geuit. Het is moedwillig. Die mensen (en jij dus ook) doen dat om zo hun eigen wereldbeeld te waarborgen en niet terecht te komen in een soort vrije van mbt het eigen gedrag. Snap je? Dat is een psychologisch verdedigings mechanisme.
quote:
Er is niets ontsporends aan het vragen/doorvragen/weerleggen van stellingen.
Zie boven: wel als het niet terzake is en dwing tot het bespreken van zaken die niet bij pedogate horen. De inhoud kan dan niet meer besproken worden.
quote:
Overigens is het aanvragen van een ban voor een anderen niet toegestaan volgens de FOK!-policy en riskeer je daarmee altijd zelf een afkoelmoment. Niet doen dus. FA's bepalen of iemand gebanned wordt, niet users.
Dat zijn suggesties om je modfunctie beter uit te oefenen. Terechte suggesties vind ik; omdat dat is waar het mis gaat in het topic.
quote:
Stak je maar net zoveel tijd in reacties op anderen als dat je op deze feedback deed, zul je zien dat het een stuk leuker wordt. Ook voor jezelf.
Dat is niet zo. Ik reageer normaal op normale posters. Iemand als Luda moet je geen tijd in steken. Er zal nooit iets productiefs uitkomen. Dat staat hij niet toe. Dat kan je 5 maal 13 pagina's lang teruglezen en dan nog een paar in het 6e topic. Als dat niet voldoende bewijs voor je is, dan is dat een reden voor je om je functie als mod neer te leggen: de onwil of onmacht om moedwillige of dwangmatige sabotage van een topic te herkennen.
===============================
Goed, als jij wilt dat ik mensen niet wijs op hun psychologische problemen en jou niet wijs op de echt problematische posters die het topic saboteren, dan wil ik dat nog wel een kans geven. Daar tegenover moet dan wel staan dat jij (en Lavender):
1) Harder modereren op persoonlijke aanvallen op posters die BIJDRAGEN aan het topic en informatie aandragen. Er is geen reden om te beledigen. Die mensen bedoelen het goed. De groep die niet bijdraagt bedoelt het veel minder goed.
2) Een clubje die permanent probeert de boel te laten ontsporen harder aanpakt. Ik noemde bans, maar dat is aan jullie hoe jullie die groep aan gaan pakken.
Waar het om gaat is dat het besproken kan worden. Niet dat jullie vooringenomen standpunt dat het niet waar is bewezen wordt. Want dat is waar op gemodereerd werd tot nu toe: iedereen die het met dat vooringenomen standpunt eens is wordt door moderaties beschermd.
Afgesproken?
===========================================
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche