Tussen de 47 en 19 en net iets erboven.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik voel me altijd zo'n kneus met die kaartjes omdat ik zonder wegen etc niet goed genoeg kan zien of Bleiswijk nou in het donker of lichtroze ligt.
Lichtroze, toch?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 september 2016 14:54 schreef Klonk het volgende:
Tropische (verjaar)dag
[ afbeelding ]
Eerste keer en hoop het nooit meer te maken
Gefeliciteerd met je tropische verjaardagquote:Op donderdag 15 september 2016 14:54 schreef Klonk het volgende:
Tropische (verjaar)dag
[ afbeelding ]
Eerste keer en hoop het nooit meer te maken
Dankjewel!quote:Op donderdag 15 september 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tussen de 47 en 19 en net iets erboven.
Nee hoor, ik fiets er elke dag in.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:27 schreef Klonk het volgende:
Windkracht 40 zou ook een record zijn
zinkzalfquote:Op donderdag 15 september 2016 16:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee hoor, ik fiets er elke dag in.
voor mijn gevoel
ik houd van overdrijven
Moet nog steeds ruimte maken op m'n mobiel voor de show van vanavond.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:03 schreef Fred0w het volgende:
Ik heb het gevoel dat het vanavond gaat knetteren hier in Zeeland
De wind is nu wel zuidwest.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moet nog steeds ruimte maken op m'n mobiel voor de show van vanavond.
Weer de televisietoren filmen van Souburg, ooit leg ik het vast, een inslag in dat ding.
Met wat mazzel zakt die zeewind snel in, gebeurde gister ook, er stak midden op de dag een ferme bies op maar rond een uur of 9 was het weer windstil.quote:
idd ja. Lijkt een gesloten oog.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:31 schreef Againzender het volgende:
Leuke krul boven de Golf van Biskaje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |