ik kijk wel, als het goede fights zijn, blijf ik hangen, ander ga ik naar bed toequote:Op zaterdag 24 september 2016 20:47 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Tering die kont..
Wie gaat er kijken vnv?
ik zou die assert wiepenquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 25 september 2016 01:34 schreef superniger het volgende:
Voor deze card blijf ik niet wakker.
Kan iemand mij uitleggen waarom je met zo'n choke zo snel buiten bewust zijn raakt. Dit is zeker niet hetzelfde als zonder zuurstof zitten, want onder water/sneeuw kun je dat wel een minuut volhouden.quote:Op zondag 25 september 2016 02:32 schreef superniger het volgende:
https://streamable.com/7ruh
Wat een choke
bij een choke wordt of de luchtpijp of de slagader afgeknepenquote:Op zondag 25 september 2016 03:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom je met zo'n choke zo snel buiten bewust zijn raakt. Dit is zeker niet hetzelfde als zonder zuurstof zitten, want onder water/sneeuw kun je dat wel een minuut volhouden.
Hoe lang kun je dan functioneren als je luchtpijp of slagader wordt afgeknepen en hoe gevaarlijk is zo'n choke, zoals met de eerste gevecht vanavond. Wat gebeurd er als hypothetisch gezien de strijder zo'n choke 10 seconden langer vast houdt tijdens buiten bewust zijn?quote:Op zondag 25 september 2016 03:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
bij een choke wordt of de luchtpijp of de slagader afgeknepen
soms kan het ook een neck crank zijn of dat er veel druk onderkaak wordt aangebracht
Ik meen gehoord te hebben dat je binnen 20 seconden bewusteloos gaat als een choke goed is aangebracht. Meestal moet de tegenstander wat moeite doen om het goed te kunnen plaatsen, maar op het moment dat het goed strak zit moet je tijdig aftikken om niet bewusteloos te gaan.quote:Op zondag 25 september 2016 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoe lang kun je dan functioneren als je luchtpijp of slagader wordt afgeknepen en hoe gevaarlijk is zo'n choke, zoals met de eerste gevecht vanavond. Wat gebeurd er als hypothetisch gezien de strijder zo'n choke 10 seconden langer vast houdt tijdens buiten bewust zijn?
er zitten twee slagaders in je nek, die je hersens van zuurstof verzorgen, die worden afgeknepen waardoor je snel bewusteloos raakt en bij langer vasthouden overleef je het niet.quote:Op zondag 25 september 2016 03:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoe lang kun je dan functioneren als je luchtpijp of slagader wordt afgeknepen en hoe gevaarlijk is zo'n choke, zoals met de eerste gevecht vanavond. Wat gebeurd er als hypothetisch gezien de strijder zo'n choke 10 seconden langer vast houdt tijdens buiten bewust zijn?
Je ziet soms ook wel wanneer een scheidsrechter niet goed zit op te letten en te laat reageert, dat de bewusteloze strijder zo ver heen is dat zijn ogen griezelig begint te rollen en daarmee in een shock raakt. Dat loopt ook wel eens fout af toch? Helemaal als je loopt te klooien met zo'n choke op ongetrainde burgers. Ik bedoel te zeggen deze chokes zijn niet ongevaarlijk toch?quote:Op zondag 25 september 2016 03:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik meen gehoord te hebben dat je binnen 20 seconden bewusteloos gaat als een choke goed is aangebracht. Meestal moet de tegenstander wat moeite doen om het goed te kunnen plaatsen, maar op het moment dat het goed strak zit moet je tijdig aftikken om niet bewusteloos te gaan.
Ik weet niet wat het maximum limiet is om een choke vast te kunnen houden. Er wordt wel tijdig ingegrepen want ze worden allemaal weer wakker.![]()
![]()
Denk dat je het aantal minuten moet vasthouden om echt de fout ermee in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |