abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165368942
Leuk Tweedledee! Wij hebben het aan de naaste familie vrij vroeg verteld en ik vond dat zo leuk om te doen. Na de npm gaat het echt out in the open, hoewel er al steeds meer mensen op de hoogte zijn.
pi_165369511
Nog een week of twee wachten dan voor jou denk ik Gogo? Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de meesten het tegen die tijd niet al weten :+
pi_165369779
Hallo!
Na al even mee te hebben gelezen meld ik me hier ook. Ik ben nu 5w en 4dagen zwanger. Net zoals veel meiden hier, vind ik het ook erg spannend en ben ook erg onzeker.
Over onzeker gesproken....in de 5e week had ik erg veel last van krampen in m'n onderbuik (leek wel een beetje uit mijn darmen te komen), die ongeveer 10 minuten aanhielden (dit ongeveer 3 a 4x per dag). Nu sinds dinsdag daar geen last meer van. Heeft iemand een idee wat dit is geweest?
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_165369869
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:35 schreef Luke83 het volgende:
Hallo!
Na al even mee te hebben gelezen meld ik me hier ook. Ik ben nu 5w en 4dagen zwanger. Net zoals veel meiden hier, vind ik het ook erg spannend en ben ook erg onzeker.
Over onzeker gesproken....in de 5e week had ik erg veel last van krampen in m'n onderbuik (leek wel een beetje uit mijn darmen te komen), die ongeveer 10 minuten aanhielden (dit ongeveer 3 a 4x per dag). Nu sinds dinsdag daar geen last meer van. Heeft iemand een idee wat dit is geweest?
Hoi! Gefeliciteerd en welkom.

Die krampjes kunnen van alles zijn... je darmen blazen op en kunnen krampen, je baarmoeder gaat uitzetten wat zeer kan doen...
Er gebeurd heel erg veel daarbinnen in die 1e weken.
S. 2014
J. 2016
pi_165370522
Dankjewel! :)

Bedankt voor je antwoord. Ik ben de eerste in mijn vriendengroep die zwanger is, dus niemand die enige ervaring heeft... Het aanwezig of in dit geval juist afwezig zijn van kwaaltjes maken mij zeer onzeker. Maar ik denk dat dat wel herkenbaar is....;)
pi_165370561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:18 schreef Luke83 het volgende:
Dankjewel! :)

Bedankt voor je antwoord. Ik ben de eerste in mijn vriendengroep die zwanger is, dus niemand die enige ervaring heeft... Het aanwezig of in dit geval juist afwezig zijn van kwaaltjes maken mij zeer onzeker. Maar ik denk dat dat wel herkenbaar is....;)
Die onzekerheid is killing! Ik herken de pijnlijke krampen in elk geval wel en ben inmiddels alweer 33 weken zwanger.(en heb n peuter van 2).
Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:26:07 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_165370671
Welkom en gefeliciteerd luke!
disclaimer
pi_165370740
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Die onzekerheid is killing! Ik herken de pijnlijke krampen in elk geval wel en ben inmiddels alweer 33 weken zwanger.(en heb n peuter van 2).
Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
Wat leuk, een peuter en straks weer een baby erbij! Verloopt jouw zwangerschap wat voorspoedig?

Ja ik heb half oktober intake + termijn echo bij de VK, maar ik heb mijn vriend al overgehaald om over 2 weken al een vroege echo te laten doen. Ben zo benieuwd of het wat goed zit daarbinnen!
pi_165370794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:30 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Wat leuk, een peuter en straks weer een baby erbij! Verloopt jouw zwangerschap wat voorspoedig?

Ja ik heb half oktober intake + termijn echo bij de VK, maar ik heb mijn vriend al overgehaald om over 2 weken al een vroege echo te laten doen. Ben zo benieuwd of het wat goed zit daarbinnen!
Mijn zwangerschap gaat hobbelig maar de kleine man doet het goed, mezelf lap ik later wel op :P

Fijn dat de mogelijkheid tot vroeger echo er is.
S. 2014
J. 2016
pi_165371076
Aaargh ik heb volgende week een bruiloft en de jurk die ik klaar had hangen past niet meer }:| (was geen positie) Ik heb wehkamp en zalando al bekeken zonder succes, ben al naar een winkel geweest ook maar nog niets van mijn gading. Iemand nog tips voor een leuke, feestelijke jurk? Graag met korte mouw of zonder mouwen, liever geen donkere kleuren en geen liefde voor kant... Wat een eisenpakket hè ;)
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:49:39 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_165371141
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Aaargh ik heb volgende week een bruiloft en de jurk die ik klaar had hangen past niet meer }:| (was geen positie) Ik heb wehkamp en zalando al bekeken zonder succes, ben al naar een winkel geweest ook maar nog niets van mijn gading. Iemand nog tips voor een leuke, feestelijke jurk? Graag met korte mouw of zonder mouwen, liever geen donkere kleuren en geen liefde voor kant... Wat een eisenpakket hè ;)
en met ruimte voor bump? Of is wat meer aangesloten nog een optie?
disclaimer
pi_165371261
Ooo de frustratie Fazz! Hoop dat je voor die tijd nog iets gevonden krijgt.

Luke welkom!

Tweedle dat zijn de leuke dingen des levens .. mensen die je lief hebt met zoiets tofs verrassen!

Ik lig voor de allerallerallerlaatste keer met een dikke buik in bad te relaxen. Voelt echt heel maf
:@

Mies ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:56:11 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_165371307
Spannend zo Twinkle O+
disclaimer
pi_165371353
Veel buik is er nog niet SQ, maar de strakke taille van m'n huidige jurk zit gewoon vervelend -O- baal er van, was een hele mooie kleurrijke FCUK :{ tot volgend jaar dan maar jurk :P
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:59:29 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_165371380
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Veel buik is er nog niet SQ, maar de strakke taille van m'n huidige jurk zit gewoon vervelend -O- baal er van, was een hele mooie kleurrijke FCUK :{ tot volgend jaar dan maar jurk :P
heeft topvintage niks? Veel keuze en niet meteen 300 euro.
disclaimer
pi_165371673
Ik slaag vaak goed bij Esprit, Fazz. Hebben ook feestjurken in de sale.

Welkom Luke! Wel iets voelen, niet iets voelen... Jep, hartstikke herkenbaar. En ze hebben me er hier van overtuigd dat het normaal is en je er niet vanaf komt ;)

Geniet van je laatste zwanger in bad momentje Twinkle! Spannend hoor morgen!
pi_165372126
quote:
ilovedresses.nl?
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:03:28 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165372706
quote:
welke maat? Ik had 3 bruiloften in zwangerschap, dus heb er een paar hangen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165372859
Hoi! Even een update. Helaas nog steeds zonder baby.
Sinds gisteravond half negen heb ik goede weeën, om 1 uur 1cm ontsluiting, om 5 uur 2, om 8 uur 3 en sindsdien continu 3. Vk heeft me meermaals 'gestript' zonder resultaat. Uiteindelijk vanwege niet vorderende ontsluiting aan de weeënopwekkers in het ziekenhuis vanaf 12 uur. Toen was het 4cm. De opwekkers werden flink verhoogd tot een hoge dosis, zonder resultaat. Na zeven uur aan de opwekkers nog steeds 4cm, terwijl de weeën erg pijnlijk waren.
Toen werd geadviseerd ruggenprik te nemen om mijn lichaam wat meer te laten ontspannen. Die zit er inmiddels in. Ben nu 38 uur wakker en heb veel pijn gehad, maar inmiddels voel ik niets O+ dus nu even bijkomen en kijken of ik meer ontsluiting krijg. Zo niet, dan keizersnede.

Ik wilde graag een natuurlijke thuisbevalling, geen pijnstilling en geen elektrode in de schedel van mijn kind en zie nu eens :')
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:16:08 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165372988
Jemig, dat zit allemaal niet mee. Maar goed, het is zoals het is, en kind komt er in ieder geval aan, via buik eruit gehaald worden het ook leuke baby's gelukkig ;)

Sterkte! :*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_165373099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:16 schreef Tweedledee het volgende:
Nog een week of twee wachten dan voor jou denk ik Gogo? Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de meesten het tegen die tijd niet al weten :+
:Y NPM is 29 september, uitslag volgt ongeveer een week later. Dus twee á drie weken wachten nog. Volgende week wel weer een echo bij de verloskundige, keertje extra baby kijken dus. :D

Welkom Luke! Ik had ook allerlei buikkrampen in het begin. M'n darmen, iets wat leek op menstruatiekamp (maar dan toch wel echt anders).. Dus het klinkt mij iig bekend in de oren, en zo te lezen ben ik niet de enige.

Mies: Klinkt als best pittig! Succes nog even, hopelijk komt de ontsluiting alsnog!
pi_165373248
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:10 schreef Mies_poes het volgende:
Hoi! Even een update. Helaas nog steeds zonder baby.
Sinds gisteravond half negen heb ik goede weeën, om 1 uur 1cm ontsluiting, om 5 uur 2, om 8 uur 3 en sindsdien continu 3. Vk heeft me meermaals 'gestript' zonder resultaat. Uiteindelijk vanwege niet vorderende ontsluiting aan de weeënopwekkers in het ziekenhuis vanaf 12 uur. Toen was het 4cm. De opwekkers werden flink verhoogd tot een hoge dosis, zonder resultaat. Na zeven uur aan de opwekkers nog steeds 4cm, terwijl de weeën erg pijnlijk waren.
Toen werd geadviseerd ruggenprik te nemen om mijn lichaam wat meer te laten ontspannen. Die zit er inmiddels in. Ben nu 38 uur wakker en heb veel pijn gehad, maar inmiddels voel ik niets O+ dus nu even bijkomen en kijken of ik meer ontsluiting krijg. Zo niet, dan keizersnede.

Ik wilde graag een natuurlijke thuisbevalling, geen pijnstilling en geen elektrode in de schedel van mijn kind en zie nu eens :')
O meisje toch :*
dat is al een hele lange rit zo. Ik hoop dat de ontsluiting nu toch wil vorderen op deze manier! Dat je maar heel snel je baby vast mag houden :*
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:28:25 #223
149959 SQ
snelle trees
pi_165373295
He bah Mies. Jammer dat het allemaal zo anders loopt. Je klinkt wel "berust", is dat ook zo?
Sterkte, e bent er nu echt bijna! :*
disclaimer
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:28:58 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165373308
Mies, alles gaat soms anders dan verwacht. Dit heb je nu nodig. Hopelijk krijg je een mooie tweede helft van je bevalling. Met een ruggenprik kun je je ook weer opladen voor het laatste stukje. Althans, zo heb ik dat ervaren.

Take care. Je gaat het echt klaren! ^O^
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:29:07 #225
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_165373312
Mies wat een uitputtingslag! Fijn dat je nu een beetje bij kan komen. Hopelijk vordert het nu wat sneller en anders succes met de ks! Nog even volhouden en hopelijk snel je beeb! :Y

Luke welkom en gefeliciteerd! *O*

Twink heerlijk nog even genieten van je buik. Veel succes en plezier morgen O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')