Hoi! Gefeliciteerd en welkom.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:35 schreef Luke83 het volgende:
Hallo!
Na al even mee te hebben gelezen meld ik me hier ook. Ik ben nu 5w en 4dagen zwanger. Net zoals veel meiden hier, vind ik het ook erg spannend en ben ook erg onzeker.
Over onzeker gesproken....in de 5e week had ik erg veel last van krampen in m'n onderbuik (leek wel een beetje uit mijn darmen te komen), die ongeveer 10 minuten aanhielden (dit ongeveer 3 a 4x per dag). Nu sinds dinsdag daar geen last meer van. Heeft iemand een idee wat dit is geweest?
Die onzekerheid is killing! Ik herken de pijnlijke krampen in elk geval wel en ben inmiddels alweer 33 weken zwanger.(en heb n peuter van 2).quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:18 schreef Luke83 het volgende:
Dankjewel!![]()
Bedankt voor je antwoord. Ik ben de eerste in mijn vriendengroep die zwanger is, dus niemand die enige ervaring heeft... Het aanwezig of in dit geval juist afwezig zijn van kwaaltjes maken mij zeer onzeker. Maar ik denk dat dat wel herkenbaar is....;)
Wat leuk, een peuter en straks weer een baby erbij! Verloopt jouw zwangerschap wat voorspoedig?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die onzekerheid is killing! Ik herken de pijnlijke krampen in elk geval wel en ben inmiddels alweer 33 weken zwanger.(en heb n peuter van 2).
Heb je al een afspraak bij de verloskundige?
Mijn zwangerschap gaat hobbelig maar de kleine man doet het goed, mezelf lap ik later wel opquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:30 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Wat leuk, een peuter en straks weer een baby erbij! Verloopt jouw zwangerschap wat voorspoedig?
Ja ik heb half oktober intake + termijn echo bij de VK, maar ik heb mijn vriend al overgehaald om over 2 weken al een vroege echo te laten doen. Ben zo benieuwd of het wat goed zit daarbinnen!
en met ruimte voor bump? Of is wat meer aangesloten nog een optie?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Aaargh ik heb volgende week een bruiloft en de jurk die ik klaar had hangen past niet meer(was geen positie) Ik heb wehkamp en zalando al bekeken zonder succes, ben al naar een winkel geweest ook maar nog niets van mijn gading. Iemand nog tips voor een leuke, feestelijke jurk? Graag met korte mouw of zonder mouwen, liever geen donkere kleuren en geen liefde voor kant... Wat een eisenpakket hè
heeft topvintage niks? Veel keuze en niet meteen 300 euro.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Veel buik is er nog niet SQ, maar de strakke taille van m'n huidige jurk zit gewoon vervelendbaal er van, was een hele mooie kleurrijke FCUK
tot volgend jaar dan maar jurk
ilovedresses.nl?quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Aaargh ik heb volgende week een bruiloft en de jurk die ik klaar had hangen past niet meer(was geen positie) Ik heb wehkamp en zalando al bekeken zonder succes, ben al naar een winkel geweest ook maar nog niets van mijn gading. Iemand nog tips voor een leuke, feestelijke jurk? Graag met korte mouw of zonder mouwen, liever geen donkere kleuren en geen liefde voor kant... Wat een eisenpakket hè
welke maat? Ik had 3 bruiloften in zwangerschap, dus heb er een paar hangenquote:Op vrijdag 16 september 2016 19:46 schreef Fazzoletti het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:16 schreef Tweedledee het volgende:
Nog een week of twee wachten dan voor jou denk ik Gogo? Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de meesten het tegen die tijd niet al weten
O meisje tochquote:Op vrijdag 16 september 2016 21:10 schreef Mies_poes het volgende:
Hoi! Even een update. Helaas nog steeds zonder baby.
Sinds gisteravond half negen heb ik goede weeën, om 1 uur 1cm ontsluiting, om 5 uur 2, om 8 uur 3 en sindsdien continu 3. Vk heeft me meermaals 'gestript' zonder resultaat. Uiteindelijk vanwege niet vorderende ontsluiting aan de weeënopwekkers in het ziekenhuis vanaf 12 uur. Toen was het 4cm. De opwekkers werden flink verhoogd tot een hoge dosis, zonder resultaat. Na zeven uur aan de opwekkers nog steeds 4cm, terwijl de weeën erg pijnlijk waren.
Toen werd geadviseerd ruggenprik te nemen om mijn lichaam wat meer te laten ontspannen. Die zit er inmiddels in. Ben nu 38 uur wakker en heb veel pijn gehad, maar inmiddels voel ik nietsdus nu even bijkomen en kijken of ik meer ontsluiting krijg. Zo niet, dan keizersnede.
Ik wilde graag een natuurlijke thuisbevalling, geen pijnstilling en geen elektrode in de schedel van mijn kind en zie nu eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |