Whaaaaa! Zet hem op! ❤quote:Op donderdag 15 september 2016 22:27 schreef Mies_poes het volgende:
Hier is het wel echt begonnen.
Hoe is het bij jou Twinkle?
Ongeveer elke 4-5 minuten (soms iets sneller) kramp die 40-60 seconden duurt. Spannend!quote:Op donderdag 15 september 2016 22:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey wat fijn! Regelmatige krampen?
Zet 'm op meis
Ja dat vroeg ik gister ook aan de vk. Stel dat dat strippen toch zou doorzetten en ik had net zo'n ding in mijn nek .. wat dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:18 schreef Quoi het volgende:
Ik zat te denken: stel dat het had doorgezet, dan was je onder invloed van temazepam?
Ik hoop uiteindelijk natuurlijk gewoon dat je snel kunt knuffelen jij
Ik zie jou dat soort uitspraken vaker posten, maar je kunt toch zelf ook een vraag stellen? Kritisch zijn, onderzoek doen, iets opzoeken...?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Als het niet verantwoord was voor het kindje hadden ze het me ook niet voorgeschreven lijkt me
Nou ja ik heb wel gezegd dat ik van dat aanbod gebruik wil maken als zij vinden dat dat verantwoord isquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zie jou dat soort uitspraken vaker posten, maar je kunt toch zelf ook een vraag stellen? Kritisch zijn, onderzoek doen, iets opzoeken...?
Maar weet je dan ook wát de risico's zijn? Of laat je dat ook van een ander afhangen welke risico's zij oké vinden voor jou en jouw baby?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb wel gezegd dat ik van dat aanbod gebruik wil maken als zij vinden dat dat verantwoord is. Ik wil niet op de stoel van een arts gaan zitten want ik ben geen arts. Kritisch zijn mag idd best (en over sommige dingen heb ik me zeker wel ingelezen of heb ik edn mening).
Toen werd dus aangegeven dat temazepam een ander doel en werking heeft als de benzodiapines die ik ken van voorheen. Dan kies ik er in deze voor om op hun oordeel te vertrouwen.
Tot zover mijn doorvragen/onderzoek wat dat betreft.
Nog geen Miesnieuws?![]()
![]()
Ohh echtquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:53 schreef klaprooss het volgende:
Hier veel voorwerk, met zwemmen gisteren echt een aantal keer moeten stoppen vanwege pijnlijke steken.
Merk dat ik veel ongeduldiger ben dan bij J. , toen kwam de bevalling echt als een verrassing en nu zit ik soms echt te wachten
Bij dit soort dingen is het belangrijk om in het achterhoofd te houden dat geen medicatie ook niet zonder risico's is. Als Twinkle totaal uitgeput aan een bevalling moet beginnen waardoor het niet vordert, of straks in het kraambed een ernstige terugval heeft, dan is haar baby er ook niet mee geholpen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:06 schreef Unihipili het volgende:
Maar weet je dan ook wát de risico's zijn? Of laat je dat ook van een ander afhangen welke risico's zij oké vinden voor jou en jouw baby?
nou dit dus. Echt hoor, zo erg is het niet om af en toe gewoon vertrouwen te hebben in artsen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen is het belangrijk om in het achterhoofd te houden dat geen medicatie ook niet zonder risico's is. Als Twinkle totaal uitgeput aan een bevalling moet beginnen waardoor het niet vordert, of straks in het kraambed een ernstige terugval heeft, dan is haar baby er ook niet mee geholpen.
Ik zeg nergens dat ik daar geen rekening mee houd. Ik bedoel te zeggen dat het handig is de risico's van beide opties te weten zodat je een gedegen keuze tussen twee kwaden kan maken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen is het belangrijk om in het achterhoofd te houden dat geen medicatie ook niet zonder risico's is. Als Twinkle totaal uitgeput aan een bevalling moet beginnen waardoor het niet vordert, of straks in het kraambed een ernstige terugval heeft, dan is haar baby er ook niet mee geholpen.
Nou ja ik weet wat het met mezelf doet dus mijn boerenverstand snapt ook wel dat dat ook doorwerkt op het kindje. En ja dat is heftig. Dat ga ik ook zeker niet ontkennen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:06 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Maar weet je dan ook wát de risico's zijn? Of laat je dat ook van een ander afhangen welke risico's zij oké vinden voor jou en jouw baby?
Jij omschrijft precies wat ik dacht! Ik slik ook mn medicatie en JA, daar zitten risico's aan, maar in verhouding zijn die een stuk kleiner dan wanneer ik de medicatie niet zou hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet je Twink, ik vind het een goede keuze, want het is jóuw keuze, in samenwerking met een professional.
En als mensen een mening of onbegrip hebben, dan is dat hun zaak en niet de jouwe. Je deelt hier namelijk ook niet álle ins en outs, want daar hebben wij ook niets mee te maken. Je bent niemand een verantwoording verschuldigd
Ik ben zelf ook met medicatie begonnen tijdens de zwangerschap. Zelf wat gelezen en verder op mijn arts vertrouwd. En man, wat ben ik blij dat ik die keus heb gemaakt!
Dit!quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet je Twink, ik vind het een goede keuze, want het is jóuw keuze, in samenwerking met een professional.
En als mensen een mening of onbegrip hebben, dan is dat hun zaak en niet de jouwe. Je deelt hier namelijk ook niet álle ins en outs, want daar hebben wij ook niets mee te maken. Je bent niemand een verantwoording verschuldigd
"de boel hieronder soppen" zou ik wel even doen ja. De ramen wassen, nee joh. Het gaat toch veel regenen de komende dagenquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:46 schreef Twinkle20 het volgende:
jullie zijn lief. Het is ook lastig want je wilt het allerallerallerbeste voor iedereen.
Ik zit nu in tweestrijd of ik de boel hieronder nog ga soppen en de ramen ga wassen en zulks aangezien het er waarschijnlijk eentje op bestelling gaat worden![]()
En koffieklisma .. ik wil een keer niet poepen tijdens de bevalling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |