Die zijn er alleen om ervoor te zorgen dat je genoeg zuiptquote:Op zaterdag 17 september 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
Is die tent zo streng dan? Ik vond dat ze wel leuk personeel hadden.
Daar kom ik zelf ook voor, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Die zijn er alleen om ervoor te zorgen dat je genoeg zuipt
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar kom ik zelf ook voor, dus dat scheelt.
Ja, dat is wel chill op zo'n plek. Dan hoef je niks. Ja, hoeft natuurlijk sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:34 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Een vriendje heb je al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2016 12:51:05 ]
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:50 schreef Paxcon het volgende:
Wat ik net toch tegenkom
Die dogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb ooit ruzie gehad met de eigenaar. Mocht een jaar lang niet binnen.
En nu wil ik er ook niet meer komen.
Leuk uitgaan in Rotterdam!quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:45 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Een vriend van mij is verbannen uit De Unie nadat hij een opmerking maakte dat hij de muziek niet leuk vond.
:^) dunno manquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
Dus, op de verpakking van de pistachenoten staat dat het 650 kcal per 100 g bevat. Best veel, maar logisch voor nootjes. Maaaarrr, tellen ze de harde 'schelp' dan mee of niet? En bij het wegen van de verpakking? Ben ik nou eigenlijk gewoon afgezet? :s
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Rezania het volgende:
Dus, op de verpakking van de pistachenoten staat dat het 650 kcal per 100 g bevat. Best veel, maar logisch voor nootjes. Maaaarrr, tellen ze de harde 'schelp' dan mee of niet? En bij het wegen van de verpakking? Ben ik nou eigenlijk gewoon afgezet? :s
Dikkequote:Op zaterdag 17 september 2016 22:17 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, die AH Excellent chips is veel te lekker.
Kusjes vragen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jongetjes plagen is....
Jeetjequote:Op zondag 18 september 2016 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
ik zag een duivels engeltje in de Emte
Vertel!quote:Op zondag 18 september 2016 13:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
ik zag een duivels engeltje in de Emte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |