quote:Op woensdag 14 september 2016 13:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een kritische tweet versturen
dit was toch heerlijktwitter:thijsslegers twitterde op maandag 18-05-2015 om 21:37:14@blabberWan quote me right or dont quote me reageer retweet
don'tquote:Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]dit was toch heerlijktwitter:thijsslegers twitterde op maandag 18-05-2015 om 21:37:14@blabberWan quote me right or dont quote me reageer retweet
Nee, ik bezoek regelmatig trainingen, daar zie je een totaal andere Cocu dan in de media.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Baddertje spreekt Cocu op dagelijkse basis. Of nouja, eigenlijk andersom.
Het zou wel een ongelooflijke autist zijn als hij dan geen andere Cocu laat zien.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, ik bezoek regelmatig trainingen, daar zie je een totaal andere Cocu dan in de media.
En ja, ik heb hem een aantal maal gesproken in het kader van maatschappelijke projecten van PSV.
Precies. Vandaar dat je eerdere opmerking bijzonder dom en kortzichtig was. Goed dat je dat zelf ook inziet, hoor.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou wel een ongelooflijke autist zijn als hij dan geen andere Cocu laat zien.
Het lijkt mij een saaie lul. Dat zegt niet dat hij sociaal en maatschappelijk betrokken is. Dat mag ik hopen in zijn functie. Het is gewoon een jongen met weinig charisma en volgens mij ook humor.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Vandaar dat je eerdere opmerking bijzonder dom en kortzichtig was. Goed dat je dat zelf ook inziet, hoor.
Dat mag jij denken op basis van een paar minuten interview per week. Mensen die hem vaker meemaken weten wel beter.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het lijkt mij een saaie lul. Dat zegt niet dat hij sociaal en maatschappelijk betrokken is. Dat mag ik hopen in zijn functie. Het is gewoon een jongen met weinig charisma en volgens mij ook humor.
Prima een verschil van mening. Dan zijn er wel veel autisten in de wereld volgens meneer haring.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat mag jij denken op basis van een paar minuten interview per week. Mensen die hem vaker meemaken weten wel beter.
Dat van dat charismatische ben ik wel met je eens trouwens, hoor. In Arnhem zat hij wel eens in de kroeg (zijn eigen kroeg) en in niets zou je dan zeggen dat hij een topvoetballer was met bakken geld. Grijs muisje aan de bar. Maar zeker wel humor, alleen geen voorgrond-type.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 14-09-2016 om 12:39:12Dit zul je niet horen van mainstream media, maar: Ziggo is hoofdsponsor van Ajax en heeft Sierd daarom opdracht gegeven om PSV te bespotten reageer retweet
quote:Op woensdag 14 september 2016 14:33 schreef Evertjan het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 14-09-2016 om 12:39:12Dit zul je niet horen van mainstream media, maar: Ziggo is hoofdsponsor van Ajax en heeft Sierd daarom opdracht gegeven om PSV te bespotten reageer retweet
Ik heb ook gehoord dat Philips overweegt zijn lampen duurder te maken in Amsterdamse bouwmarktenquote:Op woensdag 14 september 2016 14:33 schreef Evertjan het volgende:
De LED lampen van Ikea zijn sowieso beter.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat Philips overweegt zijn lampen duurder te maken in Amsterdamse bouwmarkten
Er zijn veel mensen die hun mening vormen aan de hand van te weinig informatie. Dat is volgens mij één van de grootste problemen van deze maatschappij.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Prima een verschil van mening. Dan zijn er wel veel autisten in de wereld volgens meneer haring.
Je punt was al duidelijk hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 14:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die hun mening vormen aan de hand van te weinig informatie. Dat is volgens mij één van de grootste problemen van deze maatschappij.
En bij sommigen neemt dat autistische trekjes aan, omdat ze het o.a. lastig te begrijpen vinden dat je iemands karakter niet kunt typeren aan de hand van een paar minuten, waarin iemand slechts één van de vele rollen vervult die hij als mens aan kan nemen.
Als iemand dat dan na een uitleg nog weigert te accepteren, dan lijkt me dat die persoon vooral vast wil blijven houden aan zijn eigen beperkte beeld van de werkelijkheid. Dat hoeft natuurlijk niet direct autisme te betekenen, daarvoor ken ik jou immers ook niet goed genoeg. Maar enigszins verontrustend is het natuurlijk wel.
quote:
Nog altijd beter dan wat Man United vorig jaar liet zien.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Lyon net als Milan waren toen al zwaar in verval.
mad.quote:
Ouwe oostblokker.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Maak jezelf nu niet zo belachelijk joh.
Team Sky als ik me niet vergis.quote:
Welke stropdas?quote:Op woensdag 14 september 2016 18:54 schreef Caland het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom PSV stropdassen met camouflagemotief heeft?
Vergeleken bij PSVnetwerk is Fok! een baken van verlichting en intellect.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het ook walgelijk dat PSV zich zo laat kennen
[..]
Ja maar ze hebben een grote naam
/Syntix
Tevens schrik ik van de reacties hier:
http://psv.netwerk.to/nie(...)Sierd%20de%20Vos.php
Wat een volk komt er toch op die site
Uh, volgens mij had De Jong geen stropdas van PSV bij en deed hij die aan? Cocu heeft wel de goede namelijk.quote:
Clubkostuum dit jaar is zonder stropdas, ik zie namelijk geen stropdas bij de spelersquote:Op woensdag 14 september 2016 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bij het clubkostuum horen dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |