Vergeleken bij PSVnetwerk is Fok! een baken van verlichting en intellect.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het ook walgelijk dat PSV zich zo laat kennen
[..]
Ja maar ze hebben een grote naam
/Syntix
Tevens schrik ik van de reacties hier:
http://psv.netwerk.to/nie(...)Sierd%20de%20Vos.php
Wat een volk komt er toch op die site
Uh, volgens mij had De Jong geen stropdas van PSV bij en deed hij die aan? Cocu heeft wel de goede namelijk.quote:
Clubkostuum dit jaar is zonder stropdas, ik zie namelijk geen stropdas bij de spelersquote:Op woensdag 14 september 2016 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die bij het clubkostuum horen dit seizoen.
Ik zag het net weer bij studio sport voorbijkomen, vandaar.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, volgens mij had De Jong geen stropdas van PSV bij en deed hij die aan? Cocu heeft wel de goede namelijk.
Waar je je druk om maakt trouwens
Luuk de Jong gisteren dus blijkbaar wel weer. Misschien is het ook wel van hem persoonlijk. Vond het ook alleen opvallend, wist niet dat je kwaad werd ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clubkostuum dit jaar is zonder stropdas, ik zie namelijk geen stropdas bij de spelers
Nou, bedankt voor je mening Callie. Die nemen we mee.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag het net weer bij studio sport voorbijkomen, vandaar.
Vind het bijzonder smaakloos.
Je snapt de flauwe running gag van DP niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Luuk de Jong gisteren dus blijkbaar wel weer. Misschien is het ook wel van hem persoonlijk. Vond het ook alleen opvallend, wist niet dat je kwaad werd ofzo.
Ik had het kunnen weten dat Caland het niet begreep.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je snapt de flauwe running gag van DP niet.
Dit besluit Thijs inderdaad alleen, perszaken liggen volledig binnen zijn terrein, theoretisch kunnen andere (en hogere) bestuursleden er altijd een stokje voor steken maar dat doen ze bewust niet in deze, mochten ze er alsnog tegen zijn, zal dit achteraf intern worden besproken.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
Ook echt allemaal denken dat Thijs dit alleen besluit hè...
Het is een sneu besluit, maar wel breed gedragen binnen PSV.
Makkelijk om het dan bij een toch al impopulaire sukkel neer te leggen, maar heel de directie gedraagt zich hier uitermate treurig.
Toen Derksen nog bij VI werkte was het al een groot anti Sierd complot en ik denk dat Thijs dat meegenomen heeft richting PSVquote:Op woensdag 14 september 2016 19:52 schreef hafcfan het volgende:
Wat is die Thijs een intens sneue calimero zeg. Bij VI was het ook al zo'n lul
Natuurlijk niet man. Dat soort beslissingen neemt hij echt niet op eigen initiatief.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:28 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dit besluit Thijs inderdaad alleen, perszaken liggen volledig binnen zijn terrein, theoretisch kunnen andere (en hogere) bestuursleden er altijd een stokje voor steken maar dat doen ze bewust niet in deze, mochten ze er alsnog tegen zijn, zal dit achteraf intern worden besproken.
Dat ligt maar net aan het besluit maar Thijs is altijd eindverantwoordelijke en dient er ook op aangesproken te worden, het besluit kan niet zonder Thijs worden genomen, simpel.quote:Op woensdag 14 september 2016 20:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man. Dat soort beslissingen neemt hij echt niet op eigen initiatief.
Weer ja?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:07 schreef Syntix het volgende:
Wij redden jullie verliespartij wel even hoor met een winstpartijCoëfficiënt punten zijn weer binnen door AjaxGODEN
dankjewel manquote:Op donderdag 15 september 2016 23:07 schreef Syntix het volgende:
Wij redden jullie verliespartij wel even hoor met een winstpartijCoëfficiënt punten zijn weer binnen door AjaxGODEN
Eens, competitie en CL hebben natuurlijk een hogere prioriteit. Pas als beiden geen succes zijn, heb je de beker nog als troost.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Volgende week de beker weer, ik wil een fantasy opstelling, die beker is leuk voor erbij en als die gewonnen wordt vier ik het wel, gaan we eruit dan boeiend.
Kunnen we Jong PSV niet opstellen, aangezien die de Jupiler League al zijn ontstegenquote:Op donderdag 15 september 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Volgende week de beker weer, ik wil een fantasy opstelling, die beker is leuk voor erbij en als die gewonnen wordt vier ik het wel, gaan we eruit dan boeiend.
fuck de beker is een leuk prijsje voor clubs als vitesse az feyenoord enzoquote:Op donderdag 15 september 2016 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Die gasten doen het goed he, je ziet af en toe de typische fouten die je van jonge spelers verwacht maar er zitten zulke talenten in. Ondanks dat ze het nog wel eens weggeven tegen het einde proberen ze het wel volwassen uit te spelen en de punten binnen te slepen op het einde.quote:Op donderdag 15 september 2016 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen we Jong PSV niet opstellen, aangezien die de Jupiler League al zijn ontstegen
Waarom ga je in op Syntix?quote:Op donderdag 15 september 2016 23:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weer ja?
PSV had vorig seizoen in z'n eentje bijna net zoveel punten als alle Nederlandse ploegen bij elkaar in Europa.
Tevens kunnen die Grieken er geen kut van, maar toch knap hoor.
Ik denk niet dat Locadia het met je eens is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 02:41 schreef gazhims3lv het volgende:
Gewoon zo spelen in de KNVB beker. Gegarandeerd dat je de kwartfinale wel haalt.
Jurjus
Brenet-Isimat-Moreno-De Wijs
Hendrix
De Jong-Ramselaar
Narsingh-Locadia-Bergwijn
Ik denk niet dat Locadia klaagt als hij minuten krijgt in de CLquote:Op vrijdag 16 september 2016 08:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Locadia het met je eens is.
Het ging over hoe gazhim vindt dat we moeten spelen in de Beker. Maar gelet op het feit dat hij geblesseerd is, denk ik niet dat hij veel zal spelen voorlopig.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Locadia klaagt als hij minuten krijgt in de CL
Oh ik las "gewoon zo spelen als in de KNVB beker" Mijn foutquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het ging over hoe gazhim vindt dat we moeten spelen in de Beker. Maar gelet op het feit dat hij geblesseerd is, denk ik niet dat hij veel zal spelen voorlopig.
Ik ga je dit enorm aanrekenen. Je kunt je hier geen fouten meer veroorloven nu.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh ik las "gewoon zo spelen als in de KNVB beker" Mijn fout
Ik had niet anders verwacht, heer Badder.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ga je dit enorm aanrekenen. Je kunt je hier geen fouten meer veroorloven nu.
Denk dat het heel dicht bij elkaar zal zitten. Gelijkspelletje, of met een beetje mazzel wint er iemand nipt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen met het voorgevoel dat we Zondag een pak slaag gaan krijgen van Feyenoord? Ik weet niet wat het is, maar ik heb het idee dat zij veel gretiger zijn. Ze spelen dan misschien niet altijd even sterk, maar er gaat iets onverzettelijks uit van Feyenoord, alsof ze niet kunnen verliezen op het moment.
Bij PSV lijkt het toch nog te veel zoeken en mis ik een stukje echte drive. Alsof het wat te gezapig is.
Ja, ik schijt bijna in m'n broek van dit Feyenoord. Echt niet normaal hoe goed die spelen. Hopelijk maken ze er niet meer dan 3..quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
Zijn er hier trouwens meer mensen met het voorgevoel dat we Zondag een pak slaag gaan krijgen van Feyenoord? Ik weet niet wat het is, maar ik heb het idee dat zij veel gretiger zijn. Ze spelen dan misschien niet altijd even sterk, maar er gaat iets onverzettelijks uit van Feyenoord, alsof ze niet kunnen verliezen op het moment.
Bij PSV lijkt het toch nog te veel zoeken en mis ik een stukje echte drive. Alsof het wat te gezapig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |