quote:Op woensdag 14 september 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Wat Zaanse hangjongeren die het wel aardig doen...
Mohamed Hamdy - Nomad (Ahmed Helmy Remix)
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet nu steeds denken aan het liedje van 'In de Sahara tussen de kamelen, zat Ali Baba met z'n piemeltje te spelen'...
dan krijgt Ali B een verschrompelt piemeltjequote:Op woensdag 14 september 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Brandend Zand is dan...
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 14 september 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Ahmed Romel - Moon Glow (Alexandre Bergheau Remix)
Heb inmiddels aardig wat van zijn werk verzameld, ik hou hier wel van.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
dan krijgt Ali B een verschrompelt piemeltje
badje in de tuin bij de kabouter was ook verkoelend!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Blij dat er zoiets als een douche is zo...
Paste je er in?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
badje in de tuin bij de kabouter was ook verkoelend!
Mijn voeten wel en dan lekker stampen en springenquote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Zit je vandaag ergens met je rotte knie op de 11 etage, wordt er een oefenalarm afgegeven en kan je 20 trappen naar beneden gelopen.
Einde werkdag dan maar...
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Zit je vandaag ergens met je rotte knie op de 11 etage, wordt er een oefenalarm afgegeven en kan je 20 trappen naar beneden gelopen.
Einde werkdag dan maar...
Maandag naar de orthopedie, waarschijnlijk wordt het weer een meniscus operatie en dus weer even op krukken lopen...quote:
Hoe lang gaat even duren ? En de operatie wel goed plannen hè...quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag naar de orthopedie, waarschijnlijk wordt het weer een meniscus operatie en dus weer even op krukken lopen...
Even is een weekje of zo, denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe lang gaat even duren ? En de operatie wel goed plannen hè...
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even is een weekje of zo, denk ik.
Voorlopig gaat het nog niet gebeuren, heb te veel op het programma staan...
Vervelend. Sterkte alvast.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag naar de orthopedie, waarschijnlijk wordt het weer een meniscus operatie en dus weer even op krukken lopen...
Is dat honkbal kijken zo belastend?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat honkbal kijken zo belastend?
Tof dat je de namen er steeds bij noemt!quote:Op woensdag 14 september 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ozzo Efy - Olivia ( Ahmed Romel Remix )
De basis van deze set was behoorlijk Arabisch.quote:Op woensdag 14 september 2016 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je de namen er steeds bij noemt!
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik knal nog wel ff wat over de speakers.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik knal nog wel ff wat over de speakers.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Twee Tailfoxjes, zelfs... - Moet geen trend worden...
Drie...
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:25 schreef just me het volgende:
gaat slapen, bedankt voor de tunes Piet
Deze keer meer succes gewenst.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na flinke schop tegen PC de volgende poging.
Ik dacht al; erg onPietse muziek!quote:Op woensdag 14 september 2016 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na flinke schop tegen PC de volgende poging.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverde en nog wat krachttermen deze PC gaat de deur uit en weer nieuwe bouwen.
Ik heb serieus echt helemaal geen problemen met W10 hier!quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben helemaal klaar met dat W10, pleur het kreng leeg en er gaat weer W7 op.
Ik ook niet. Bevalt me uitstekend.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb serieus echt helemaal geen problemen met W10 hier!
Ik draai al helemaal geen Windows meerquote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bekend geluid.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb ook een schone installatie gedaan (althans: een vriend van me heeft dat voor me gedaan). Mijn computer draait als een zonnetje en Windows 10 werkt prima.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:04 schreef svann het volgende:
[..]
Bekend geluid.
Maar bij iets betere bestudering van de instellingsmogelijkheden werd het na herinstallatie toch acceptabel bevonden.
En iets met niet updaten, maar schoon installeren ofzo.
Neem aan dat je niets draaitquote:Op donderdag 15 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed heb vannacht wat te doen, Fornat C:
Waarschijnlijk is een schone installatie van Windows 10 het bestequote:Op donderdag 15 september 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed heb vannacht wat te doen, Fornat C:
Ga weer gewoon terug naar 7quote:Op donderdag 15 september 2016 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is een schone installatie van Windows 10 het beste
En dus blijf je bij Windows....quote:Op donderdag 15 september 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer Piet over de zeik is dan volgen er gelijk radicale maatregelen.
Ik heb nog een HD W10 image maar verder draait hier thuis alles op Ubuntuquote:Op donderdag 15 september 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Had eerder dualboot maar na update van W10 was die ook al verneukt.
Dan kan ik niet gamen.quote:Op donderdag 15 september 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een HD W10 image maar verder draait hier thuis alles op Ubuntu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |