samen met ex-collega flesje wijn en nog wat extra wijnquote:
Oew beter!quote:Op donderdag 15 september 2016 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
samen met ex-collega flesje wijn en nog wat extra wijn
vergeet ik nog bijna de goede gesprekken![]()
Alle wereld problemen zijn opgelostquote:
Haha prima!quote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Alle wereld problemen zijn opgelost
Mooi, dan kan ik gaan slapen na een lange, warme dag...quote:Op donderdag 15 september 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Alle wereld problemen zijn opgelost
oeis dat is vervelend!quote:
Nee en ik heb me nu trek in n koekjequote:Op vrijdag 16 september 2016 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen tijd voor het koekje voor just me?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
geen tijd voor het koekje voor just me?
Omdat het vrijdag is; een koekje voor de liefhebbers:quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Nee en ik heb me nu trek in n koekje
Dank je, ook makkelijk te delen, ik heb zo'n gevoel dat Mad overslaat dit keerquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag is; een koekje voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
quote:
Waarom dan? Lust hij geen sprits?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je, ook makkelijk te delen, ik heb zo'n gevoel dat Mad overslaat dit keer
Na een uurtje of 2 vanaf nu wel...quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je, ook makkelijk te delen, ik heb zo'n gevoel dat Mad overslaat dit keer
2 weken geleden brak er iets in zijn mond af na het eten van een koekjequote:
mond openhouden en denken aan leuke dingenquote:Op vrijdag 16 september 2016 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een uurtje of 2 vanaf nu wel...
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
2 weken geleden brak er iets in zijn mond af na het eten van een koekje
Mijn maag draait zich nu al om...quote:mond openhouden en denken aan leuke dingen
neem iets rustgevends als valeriaan ofzo, dat helpt een beetje tegen de knoop in je maag. Sterkte!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Mijn maag draait zich nu al om...
Ik mag nog geen whisky nu, moet zo onder narcose...quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
neem iets rustgevends als valeriaan ofzo, dat helpt een beetje tegen de knoop in je maag. Sterkte!
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag nog geen whisky nu, moet zo onder narcose...
je gaat vanavond vast door Mw MM verwend wordenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag nog geen whisky nu, moet zo onder narcose...
Mw. MM is naar haar eigen ziekenhuis vandaag.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:46 schreef just me het volgende:
[..]
je gaat vanavond vast door Mw MM verwend worden
Dank, komt goed.quote:en tot die tijd moet je het met "sterkte" van ons doen
Sterkte inderdaad!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM is naar haar eigen ziekenhuis vandaag.
Ik hoop vanavond bij het honkbal aanwezig te kunnen zijn.
Mw. MM gaat niet mee dan...
[..]
Dank, komt goed.
Maar nu nog even niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |