Even Pipi machen.quote:Op woensdag 14 september 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog een pic.
[ link | afbeelding ]
Na dit aangehoord te hebben ben ik nog wel en uurtje wakker... Mijn god.. Check ff of je batterijen nog goed zijnquote:
quote:Op woensdag 14 september 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Na dit aangehoord te hebben ben ik nog wel en uurtje wakker... Mijn god.. Check ff of je batterijen nog goed zijn
géén ideequote:Op woensdag 14 september 2016 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaat het Griekse nmuziekjes topic?
Wegtrekkers van de goede nachtquote:Op woensdag 14 september 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat Grieks voor omvallen?
Goeiemorgen Dannyquote:Op woensdag 14 september 2016 02:07 schreef chufi het volgende:
Wel grappig om te zien dat blinden voetbal
I'll beat you up.quote:
quote:
Vreselijkquote:
De school heeft vrij?quote:Op woensdag 14 september 2016 10:46 schreef sacha het volgende:
lekker vrij vandaag![]()
alleen een beetje juf spelen
Inspannende activiteiten worden afgeradenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik vandaag voor de verandering gewoon eens geen ene reet ga doen...![]()
Ook goedemorgen.
Daarom, en ik ben sowieso niet zo van de lichamelijke inspanning.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Inspannende activiteiten worden afgeraden
Mijn ontbijt is net achter mn kiezen verdwenemquote:Op woensdag 14 september 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, en ik ben sowieso niet zo van de lichamelijke inspanning.![]()
En ach, ik zie wel wat er vandaag op mijn pad komt, misschien een machine wassen als ik er een vol krijg.
Dadelijk eerst maar eens rustig brunchen.![]()
Voor mijn neus nu, kwam tevens tot de conclusie dat ik straks toch nog even langs de Jumbo moet voor vers beleg voor morgen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ontbijt is net achter mn kiezen verdwenem
Ja, ik haat het als ik nog eerst de deur uit moet voor mijn eerste happen van de dag.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:57 schreef chufi het volgende:
Altijd handig om vers eten te halen voor de volgende dag
Alsof jij elke dag vers brood haalt voor je eet.quote:
Da's in mijn beleving in het geval van brood niet meer vers.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:19 schreef chufi het volgende:
Klopt. Vers uit de vriezert, 2 sneetjes per dag
Je moet het iig niet te lang laten liggen te ontdooien, want dan wordt het hard.. Maar ja dat gebeurt ook met vers broodquote:Op woensdag 14 september 2016 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's in mijn beleving in het geval van brood niet meer vers.
Dat kun je dat beestje niet aandoen iddquote:Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ga vandaag maar niet op knol rijden.
Ja, het wordt droog en zeker niet lekkerder.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet het iig niet te lang laten liggen te ontdooien, want dan wordt het hard.. Maar ja dat gebeurt ook met vers brood
Die kan wel wat hebben, de ruiter iets minder.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kun je dat beestje niet aandoen idd
quote:Jan de Hoop van de buis om 'herplaatsing van wat haar'.
quote:De Hoop twittert het nieuws zelf. ,,Morgen naar Maastricht voor de herplaatsing van wat haar'', klinkt het bij een emoticon van een lachend gezichtje.
De Vomar schuin tegenover is al avontuur.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was naar de Vomar in Zaandam?
Ik kom ook niet verder dan nodig, maar da's pure luiheid, en er is geen noodzaak, heb hier alles binnen bereik, de rit naar moeders is het verst dat ik op de fiets onderneem.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Vomar schuin tegenover is al avontuur.
Staat alleen niet bij dat het bergop is.quote:Route met de fiets naar moeder:
Reistijd: 7 min.
Snelheid: +/- 15 km/u.![]()
Afstand: 2,1 kilometer![]()
Ben al aardig berucht in de winkels hier.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan nodig, maar da's pure luiheid, en er is geen noodzaak, heb hier alles binnen bereik, de rit naar moeders is het verst dat ik op de fiets onderneem.
[..]
Staat alleen niet bij dat het bergop is.
Ik heb mijn vaste plekken, en daar is mijn verschijning wel bekend, ik had alleen laatst last toen ik in de pas geopende nieuwe Jumbo hier om de hoek kwam, toen wilde men mijn tas controleren.quote:Op woensdag 14 september 2016 13:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben al aardig berucht in de winkels hier.
Ik had eigenlijk de AH 50m verderop op het oog, maar ik had eerder koelte nodig....quote:Op woensdag 14 september 2016 13:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Vomar schuin tegenover is al avontuur.
Jij hebt ook werkelijk alles om de hoek zitten.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk de AH 50m verderop op het oog, maar ik had eerder koelte nodig....
De toko en de turk zitten nog dichter bijquote:Op woensdag 14 september 2016 14:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt ook werkelijk alles om de hoek zitten.
Ik weet, rij er zo weer naartoe, best wel lastig soms zo'n geheugen.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De toko en de turk zitten nog dichter bij
Ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt ook werkelijk alles om de hoek zitten.
Ik heb meestal ook wel een goed richtingsgevoelquote:Op woensdag 14 september 2016 14:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet, rij er zo weer naartoe, best wel lastig soms zo'n geheugen.
4e verdieping was het toch?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook wel een goed richtingsgevoel
Station Arnhem heeft 10 jaar geduurd en het is nog steeds kut.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was afgelopen week in het centrum, ze zijn het nieuwe station al sinds 2013 aan het bouwen, maar er staat nog niks aan de zuidkant, alleen de damwanden zitten erin, verder is het nog een bouwput.
De noordkant waar ik woon is zo goed als helemaal klaar incl. Jumbo en Action.
Maar, bij die bouwput hebben ze een omheining geplaatst met kijkglazen, dat is wel geinig, kan je kijken hoe anderen hard aan het werk zijn.
Het wordt best mooi, duurt alleen lang, nu is de doorgang van noord naar zuid belemmerd.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Station Arnhem heeft 10 jaar geduurd en het is nog steeds kut.
Correctquote:Op woensdag 14 september 2016 14:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
4e verdieping was het toch?
Houd je fiets maar in goede conditie want er komen poortjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het wordt best mooi, duurt alleen lang, nu is de doorgang van noord naar zuid belemmerd. Voorheen ging ik altijd te voet even heen en weer naar het centrum via station, tegenwoordig neem ik de fiets en fiets om via de spoorwegovergang.
Ik mis mijn oude tunneltje dus, dat ding lag precies op de 'vogelvluchtroute'.
Alleen richting perrons.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Houd je fiets maar in goede conditie want er komen poortjes.
Denk dat Mo niet over Arnhem praatquote:Op woensdag 14 september 2016 14:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Houd je fiets maar in goede conditie want er komen poortjes.
Nee, tuurlijk niet, ik kom daar nooit.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Mo niet over Arnhem praat
Netzoals Piet nooit met de trein gaat op die ene keer na dan (vorige maand)quote:Op woensdag 14 september 2016 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, ik kom daar nooit.
Omdat je zelf ook op 4 hoog woontquote:Op woensdag 14 september 2016 14:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De meest zinloze dingen onthoud ik.
Laatste keer dat ik in Arnhem was is in 1981 geweest, was tevens de enige keer.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Netzoals Piet nooit met de trein gaat op die ene keer na dan (vorige maand)
Dat is toeval.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook op 4 hoog woont
Daarom wist ik het ook nog, jullie 2 zitten op 4 en ik op 5.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook op 4 hoog woont
Best wel leuke stad , parken die zowat in centrum komenquote:Op woensdag 14 september 2016 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Arnhem was is in 1981 geweest, was tevens de enige keer.
Ik heb er in 1991 een paar maanden stage gelopen, maar verder ben ik er ook nooit meer geweestquote:Op woensdag 14 september 2016 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Arnhem was is in 1981 geweest, was tevens de enige keer.
Kan me 1 straat herinneren in het centrum, die liep in een bocht naar rechts en er was een zijstraatje ook rechts met een kroeg, ongeveer de 3e deur links.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best wel leuke stad , parken die zowat in centrum komen
Geen idee hoe berucht mijn deel van de flat is?quote:Op woensdag 14 september 2016 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Eindje verderop in deze flat zijn ook nog delen van 6 en 7 hoog, maar daar zou ik niet willen wonen, dat is het 'verkeerde' gedeelte v/d flat.
Mijn uitzicht is prima.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de overkant van de doorgangroute ligt een soort vijver
Dat is het fijne van iets hoger wonen, moet er niet aan denken op begane grond te zitten.quote:
Denk dat ik er zo naar toe zou rijden of lopen vanaf het station (op zoń 1 km).quote:
1 straat uitlopen maar wel link, zitten paar kroegen onderweg.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik er zo naar toe zou rijden of lopen vanaf het station (op zoń 1 km).
Mo woont dichter bij het station
Ziekenhuis schuin aan de overkant wat wil je nog meerquote:Op woensdag 14 september 2016 14:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alleen wel lastig dat brandweer en ambulance elke dag met sirenes langs crossen.
Kan me weinig gebeuren, ben er snel.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziekenhuis schuin aan de overkant wat wil je nog meer
Dat is hier ook, daar wen je aan.quote:Op woensdag 14 september 2016 14:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alleen wel lastig dat brandweer en ambulance elke dag met sirenes langs crossen.
Zoals ik hier wen aan de vliegtuigen...quote:Op woensdag 14 september 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is hier ook, daar wen je aan.
Ik weet precies wanneer er weer auto in de fik gaat.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is hier ook, daar wen je aan.
Gebeurt dat nog steeds daar?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet precies wanneer er weer auto in de fik gaat.
Heb je er een speciale sticker op of zo"n gebreid Rastapetje met een wc-rol op de hoedenplank?quote:Op woensdag 14 september 2016 15:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze weten ook welke auto ze vanaf moeten blijven.
Ze weten het gewoonquote:Op woensdag 14 september 2016 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je er een speciale sticker op of zo"n gebreid Rastapetje met een wc-rol op de hoedenplank?
Hoe gaat het daar met de Vomar schuin tegenover, wanneer daar lastige jongens rondhangen is het geen probleem om die daar weg te jagen, ze gaan alleen weer stukje verder wanneer ze niet echt pak slaag krijgen.quote:
Ik zie daar eik nooit jeugd rondhangen... En ook niet echt op het plein bij de Appie, maar ik heb daar verder geen uitzicht op.. Je leest wel af en toe eens van weer een overval op de Vomar, de Trekpleister of een andere winkel hier in de buurt..quote:Op woensdag 14 september 2016 15:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar met de Vomar schuin tegenover, wanneer daar lastige jongens rondhangen is het geen probleem om die daar weg te jagen, ze gaan alleen weer stukje verder wanneer ze niet echt pak slaag krijgen.
Mijn buurman.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
Nou nou Piet jij klinkt gevaarlijkRussische Mafia nog wel
Wij hadden ook zo'n adresje voor de ''oude'' auto die gast laste gewoon alles aan elkaar en danquote:Op woensdag 14 september 2016 15:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja heeft ook nog garage samen met zoon om de hoek,
Dit zijn echte Russische automonteurs, die wisselen motorblok gewoon langs de snelweg.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij hadden ook zo'n adresje voor de ''oude'' auto die gast laste gewoon alles aan elkaar en dan
kwam ie weer door de APKmaar daar gaat deze auto niet meer heen
nah, dit waren geen russen hoor... ik ken eigenlijk geen russenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit zijn echte Russische automonteurs, die wisselen motorblok gewoon langs de snelweg.
quote:Op woensdag 14 september 2016 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, dit waren geen russen hoor... ik ken eigenlijk geen russen![]()
wél Russische muziek, dat dan weer wel....
Fann ik ga je verlaten maar Anthonie is er nu.quote:Op woensdag 14 september 2016 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, dit waren geen russen hoor... ik ken eigenlijk geen russen![]()
wél Russische muziek, dat dan weer wel....
hier!!quote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je iets leuks heb kan je het in dat topic posten![]()
maar van mij mag het ook hier hoor.....
Ga je me velaten?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann ik ga je verlaten maar Anthonie is er nu.
en daarna hierquote:
ik ga meteen ff kijken.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en daarna hier![]()
MUZ / Russische muziek topic #3
kan je het topic een schopje geven ik voel me zo eenzaam daaro
wat treurigquote:Op woensdag 14 september 2016 16:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann ik ga je verlaten maar Anthonie is er nu.
Ze moeten ook gewoon een slimme vent nemen ipv zo'n geval.quote:Op woensdag 14 september 2016 17:17 schreef chufi het volgende:
Een beetje met jezelf liggen spelen kan ook al niet meer onopgemerkt
Tis gewoon een webcam-girl die een extra slaatje probeert te slaan uit haar beroep.. Al die meiden lopen met zo'n op afstand bedienbaar apparaat in zich rond..quote:Op woensdag 14 september 2016 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon een slimme vent nemen ipv zo'n geval.
Ik koop graag wasabi rucola die is echt lekker, volgens mij heeft alleen AH hetquote:Op woensdag 14 september 2016 18:06 schreef sacha het volgende:
eigenlijk heeft rucola dezelfde smaaksensatie als radijs![]()
#maardatterzijde
Maar dan wel anders en meer nootachtig. Waar radijs soms erg pittig smaaktquote:Op woensdag 14 september 2016 18:06 schreef sacha het volgende:
eigenlijk heeft rucola dezelfde smaaksensatie als radijs![]()
#maardatterzijde
maandag zie ik weer een AH!quote:Op woensdag 14 september 2016 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop graag wasabi rucola die is echt lekker, volgens mij heeft alleen AH het
Probeer het eens (ja alleen AH verkoopt het) Ik doe er een uitje.tomaatje en Danish Blue kaas doorheen. Heerlijk (geen sausje nodig)quote:
En dan is AH nog 1 van de duurste supers op het vastelandquote:Op woensdag 14 september 2016 18:14 schreef sacha het volgende:
[..]lekker goedkoop boodschappen doen
Ik doe het meeste van mijn boodschappen bij de Lidl of Aldi. Ik mis daar wel merk producten.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan is AH nog 1 van de duurste supers op het vasteland
ga ik doen, klinkt heerlijkquote:Op woensdag 14 september 2016 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer het eens (ja alleen AH verkoopt het) Ik doe er een uitje.tomaatje en Danish Blue kaas doorheen. Heerlijk (geen sausje nodig)
kan je nagaan hoe de prijzen hier zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan is AH nog 1 van de duurste supers op het vasteland
Ja maar merkproducten zijn niet altijd per definitie beter of lekkerder..quote:Op woensdag 14 september 2016 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het meeste van mijn boodschappen bij de Lidl of Aldi. Ik mis daar wel merk producten.
Ja dat beleid is me bekend... Een monopoly natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2016 18:23 schreef sacha het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe de prijzen hier zijn
Zeker niet maar coca cola (al heeft de aldi dat wel tegenwoordig) of Amstel bier (mijn zus wil niks anders)quote:Op woensdag 14 september 2016 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar merkproducten zijn niet altijd per definitie beter of lekkerder..
Ok ja dan heb je het wel over heel specifieke produkten...quote:Op woensdag 14 september 2016 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker niet maar coca cola (al heeft de aldi dat wel tegenwoordig) of Amstel bier (mijn zus wil niks anders)
Precies ja. Verder vind ik de Lidl een fijnere winkel. Plus de thema weken inspireren mequote:Op woensdag 14 september 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ja dan heb je het wel over heel specifieke produkten...
én, vast al eerder verteld, toeristen die denken dat eilanders korting krijgen omdat het toeristen prijzen zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat beleid is me bekend... Een monopoly natuurlijk
Dat is een fabeltje?quote:Op woensdag 14 september 2016 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
én, vast al eerder verteld, toeristen die denken dat eilanders korting krijgen omdat het toeristen prijzen zijn
Dat was vroeger wel zo. In Egmond aan Zee zaten er prijsjes voor Hollanders en Duisters op de productenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:28 schreef sacha het volgende:
[..]
én, vast al eerder verteld, toeristen die denken dat eilanders korting krijgen omdat het toeristen prijzen zijn
Naar de AH of de Vomar loop ik en naarr de LIDL moet ik op de fiets, dus meestal ga ik te voet. Maar ik hou de Lidl wel in de gaten wanneer er idd speciale aanbiedingen zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ja. Verder vind ik de Lidl een fijnere winkel. Plus de thema weken inspireren me
Ik kijk elke zondag de folder doorquote:Op woensdag 14 september 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar de AH of de Vomar loop ik en oor de LIDL moet ik op de fiets, dus meestal ga ik te voet. Maar ik hou de Lidl wel in de gaten wanneer er idd speciale aanbiedingen zijn
Het zijn wel elke keer weer dezelfde produkten uit al die landenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk elke zondag de folder doorIk vind het ook leuk. Al die andere gerechten uit andere landen. Al heb ik ze ondertussen wel allemaal gezien.
Die heb ik ook http://flyer.lidl.nl/a829(...)b45cfc/html5.html#/1quote:Op woensdag 14 september 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn wel elke keer weer dezelfde produkten uit al die landen
Ik krijg geen folder, maar misschien ligt dat aan de sticker op mn brievenbus
Werkt nietquote:Op woensdag 14 september 2016 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik ook http://flyer.lidl.nl/a829(...)b45cfc/html5.html#/1
Maakt niet uit ik lees de folder onlinequote:
Harlingen wordt leeg gekocht en tonnen vreten worden overgevarenquote:Op woensdag 14 september 2016 18:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wordt een feestje volgende week
Ik zou gek worden op zo'n eiland, verstoken van alles en iedereen.............quote:Op woensdag 14 september 2016 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Harlingen wordt leeg gekocht en tonnen vreten worden overgevaren
lekker die rust, verstoken van iedereenquote:Op woensdag 14 september 2016 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou gek worden op zo'n eiland, verstoken van alles en iedereen.............
Alcatraz....quote:Op woensdag 14 september 2016 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker die rust, verstoken van iedereen
Dat is wel mijn plan. Volgend jaar klaar met dit huis. Verkopen en iets met kippen ergensquote:Op woensdag 14 september 2016 19:17 schreef chufi het volgende:
Lijkt me ook wel wat hoor, beetje lekker genieten van de natuur en rust, buiten het hoogseizoen om dan
Danmoet je naar de Veluwe .. Daar zijn er genoegquote:Op woensdag 14 september 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel mijn plan. Volgend jaar klaar met dit huis. Verkopen en iets met kippen ergens
Ik heb geen haast hoor, maar ik ben wel wat rijker. Ik zie er wel wat inquote:Op woensdag 14 september 2016 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Danmoet je naar de Veluwe .. Daar zijn er genoeg
Veel kippen stinken echt hoorquote:Op woensdag 14 september 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor, maar ik ben wel wat rijker. Ik zie er wel wat in
Weet ikquote:
Ik wil ook wat ruimte en een hondquote:Op woensdag 14 september 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
2 kippen stinken ook met dit weer
kom hier wonenquote:Op woensdag 14 september 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil ook wat ruimte en een hond
honden, kippen en poes blijven thuisquote:Op woensdag 14 september 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Langharig tuig mag niet in het Tikibad natuurlijk
Weten ze wel waar het eten staat?quote:Op woensdag 14 september 2016 20:44 schreef sacha het volgende:
[..]
honden, kippen en poes blijven thuis
kale hont?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef sacha het volgende:
ik had de kam van de tondeuse niet goed vastgezet![]()
sorry hont
Je slaat herfst maar over. ik heb in oktober nog in het park gelegenquote:
Helaas .. Dat kan ik niet.. komende 2 weken tegen de 20quote:Op woensdag 14 september 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffffffffffff kan je me ook zeggen wanneer?
nou ja, we overleven het wel ...quote:Op woensdag 14 september 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas .. Dat kan ik niet.. komende 2 weken tegen de 20
Gelukkig wélquote:Op woensdag 14 september 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt je er tegen kleden zag ik
40?quote:Op woensdag 14 september 2016 21:52 schreef Soury het volgende:
Werken met deze temperaturen is ook niet zo grappig, maar de 40 van verleden jaar heb ik iig gehad
Tokkiebad heet het.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Langharig tuig mag niet in het Tikibad natuurlijk
daarom........quote:Op woensdag 14 september 2016 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]
snel of niet, het leed is geschied
Ik wou net zeggen .. Je hebt toch alleen maar laarzenquote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef sacha het volgende:
gelukkig heb ik net gympen gekocht...
Met bijpassende jogging broek?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef sacha het volgende:
Hoe durf je?quote:Op woensdag 14 september 2016 22:26 schreef sacha het volgende:
Nu al?quote:
Truste.quote:
Denk dat ik door dit weer al op dit tijdstip wakker ben.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:57 schreef chufi het volgende:
Ja je begint veels te vroeg tegenwoordig
Ik werd wakker ge-appt maar ik vind het momenteel niet heet. Mar het is nu ook bewolktquote:Op donderdag 15 september 2016 09:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ik door dit weer al op dit tijdstip wakker ben.
Welke eilanden ben je ooit geweest..?quote:Op donderdag 15 september 2016 22:15 schreef FANN het volgende:
Het lijkt me héérlijk... maar aan de andere kant juist weer een verschrikking
eh ... op Skiathos een Grieks eiland... eerste keer dat ik in Griekenland was,quote:Op donderdag 15 september 2016 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke eilanden ben je ooit geweest..?
Lachen soms die oudjesquote:Op donderdag 15 september 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
Tante W was boos dat ik nog geen ring had![]()
en Oma heeft haar flatje afgestaan en is bij haar dochter Tante W gaan slapen![]()
Moderne Oma
Nou ja, normaal in die tijd hoorde het niet om samen te slapen als je niet getrouwd was, dusquote:
Ik had het ook moeten doen maar ja... vakantiedagen gingen sowieso op aan Griekenland...quote:Op donderdag 15 september 2016 22:52 schreef chufi het volgende:
Ik ben geweest op Texel , Vlieland , Terschelling, Schiermonnikoog, Kreta, Mallorca, Gran Canaria, Engeland,
Mijn ex die woonde op dr 17e ook al buiten de deur , bij haar zus.. daar heb ik ook al met haar gehokt voor het paiertjequote:Op donderdag 15 september 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, normaal in die tijd hoorde het niet om samen te slapen als je niet getrouwd was, dus
vond ik wel best modern eigenijk...
In Griekenland dan heh... hier was ''hokken'' juist weer ''hip''
Hip hoorquote:Op donderdag 15 september 2016 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn ex die woonde op dr 17e ook al buiten de deur , bij haar zus.. daar heb ik ook al met haar gehokt voor het paiertje
Ja ja .. Ben ook nog op wat Finse eilanden geweest die dan wel weer met een brug te bereiken zijn..quote:
Ja ja... weet ik nog... Finse meiden in bubbelbad enzo...quote:Op donderdag 15 september 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja .. Ben ook nog op wat Finse eilanden geweest die dan wel weer met een brug te bereiken zijn..
Saunaquote:Op donderdag 15 september 2016 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ja... weet ik nog... Finse meiden in bubbelbad enzo...
Belachelijk, ik bepaal zelf wel wat 'normaal' is, daar heb ik niemand voor nodig.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, normaal in die tijd hoorde het niet om samen te slapen als je niet getrouwd was, dus
vond ik wel best modern eigenijk...
In Griekenland dan heh... hier was ''hokken'' juist weer ''hip''
hé hé.... alsof wij ons daar ooit iets van aan getrokken hebben...quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Belachelijk, ik bepaal zelf wel wat 'normaal' is, daar heb ik niemand voor nodig.![]()
Pas maar op dat je niet in de hel belandt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 08:18 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hé.... alsof wij ons daar ooit iets van aan getrokken hebben...
Daar zit ik alquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet in de hel belandt.
Hey, ik had gisteren mazzel, ik ging voor wat boodschappen naar de Aldi, hadden ze daar 'toevallig' slim fit jeansbroeken, en ook in zwart, en exact mijn maat 34/34quote:
Daar kan je toch niet passen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hey, ik had gisteren mazzel, ik ging voor wat boodschappen naar de Aldi, hadden ze daar 'toevallig' slim fit jeansbroeken, en ook in zwart, en exact mijn maat, er stond ¤14,99 op maar bij de kassa hoefde ik maar ¤ 12,- per broek af te rekenen, 2 perfecte jeans voor ¤ 24,- dus.
Nee klopt, passen gaat niet, maar dat heb ik direct toen ik thuiskwam gedaan, en als het 34/34 is dan zit het meestal wel goed.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet passen?![]()
eerst goed wassen voordat je het gaat dragen, die zwarte verf zal wel rotzooi uit China zijn....
mazzeltje dan....quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee klopt, passen gaat niet, maar dat heb ik direct toen ik thuiskwam gedaan, en als het 34/34 is dan zit het meestal wel goed.
Zitten overigens echt perfect, fijne smalle pijpen aan de onderkant.
Ik had er eigenlijk geen nodigquote:
Is het verstandig om nieuwe kleding eerst te wassen voordat je het gaat dragen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk geen nodigmaar ze zijn altijd handig
voorlopig heb ik er weer zat.
Pasvorm is alsof ze voor mij gemaakt zijn, dat is indd mazzel.![]()
Ik heb alleen Nike's en Rieker schoenen...quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
8[ afbeelding ]Ik wil overigens ook deze nog hebben.
Ik heb niet zo'n gevoelige huid als jij.....quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.lekkerinhetle(...)-altijd-eerst-wassen
Ik let niet op merk en zichtbare merktekens maak ik altijd met een dikke zwarte stift onleesbaar.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb alleen Nike's en Rieker schoenen...
Is gewoon verstandiger voor iedereen hoor, maar mag je zelf weten natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n gevoelige huid als jij.....
ik doe het ook niet omdat ik merkgeil ben, maar omdat ik er goed op kan lopen....quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik let niet op merk en zichtbare merktekens maak ik altijd met een dikke zwarte stift onleesbaar.
Ben verdorie geen reclamebord.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is gewoon verstandiger voor iedereen hoor, maar mag je zelf weten natuurlijk...
Ik wil deze wel trouwens![]()
http://www.rieker.nl/products/view/1981
Ik leg er altijd zelf losse inlegzolen in.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:47 schreef FANN het volgende:
enne mijn steunzolen pas er inook niet geheel onbelangrijk....
Prima kwaliteit, geheel leer, perfecte pasvorm vaak voorzien van losse inlegzolen.
zwart kan ook...quote:
NIet geluisterd, ik was effe bezigquote:
Volgens mij is het ook net iets te 'jazzy' voor jou.....quote:
Ik vind de vacht erg lelijk, maar goed, dat is een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
zwart kan ook...
http://www.schoenendirect(...)erlaarsje-vacht.html
Bij vrouwenkleding en schoeisel is alles voor de show, functionaliteit is totaal niet belangrijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:57 schreef chufi het volgende:
Veters en dat kleine ritsje zitten er dus alleen maar voor de sier op
Ah vandaar dat ze ook zo'n hoop kopenquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij vrouwenkleding en schoeisel is alles voor de show, functionaliteit is totaal niet belangrijk.
Vaak teveel zelfs, tot op zekere hoogte kan ik er best in meegaan, maar ze hebben nogal de neiging om te overdrijven.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze ook zo'n hoop kopen
Ja op zich wel, maar veel mannen zien een vrouw het liefst met zo weinig mogelijk kleren aanquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vaak teveel zelfs, tot op zekere hoogte kan ik er best in meegaan, maar ze hebben nogal de neiging om te overdrijven.
Maar dat vrouwen zich een beetje leuk presenteren is natuurlijk ook zeer wenselijk.![]()
Nou ja, als je samen op staat gaat vind ik enigszins gekleed toch prettiger.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar veel mannen zien een vrouw het liefst met zo weinig mogelijk kleren aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |