abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165308210
Het internet is in rep en roer om een rare gebeurtenis. Overal ter wereld worden sinds een paar dagen zogenaamde 'beast'-bills gevonden. Biljetten in de vorm van 1 dollar biljetten, zelfde papier en inkt alleen met een wel heel erg vreemde boodschap.

Hier alvast een plaatje van zowel de voorkant als de achterkant van de beast bill:

De plekken waar deze vreemde biljetten gevonden zijn zijn voor nu:

- Alle 50 staten van de VS
- Frankrijk
- Denemarken

Kan zijn dat er meer zijn die zich nog niet gemeld hebben.

Het lijkt erop de de bill een apocalyptische gebeurtenis voorspelt welke te gebeuren staat op 14 september.

Aangezien het biljet vol staat met logo’s van corporaties lijkt me een ARG voor een film of zo uitgesloten.

Verder kwam tijdens dezelfde zoektocht het volgende aan bod, een voicemail van de United Nations van eergisteren. General Assembly. De man barst in tranen uit als hij inspreekt dat er een ‘undeclared war’ is uitgebroken. Hij spreekt over WW3.

Hier is de link daarnaar:
https://clyp.it/22rilybj

Het is me nog niet duidelijk of het een met het ander te maken heeft.

Hier de countdown clock, we hebben nog 4,5 dag om uit te vinden wat dit in godsnaam moge voorstellen.
http://www.badselfeater.com

Voor meer achtergrond informatie hier de badselfeater reddit (anagram voor Federal Beast)
https://www.reddit.com/r/badselfeater

En nog een linkje naar iemand die iets met de bills te maken heeft op facebook.
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/posts/658757174287957

En nog een resource naar het AR15.com forum waar dappere onderzoekers strijden voor de waarheid:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1

Er is nog veel meer te delen maar graag doe ik dat in dit topic als daar animo voor is.

Iemand hier al mee bekend en weet wat dit mag zijn?

Wat opmerkelijk is is dat MrTeeth herhaaldelijk is gevraagd of dit een grap is of niet. En hij spreekt dat het serieus is en dat er grote 'horrors' aan zitten te komen.

Een maker van een ARG communiceert niet omdat hij dan moet toegeven dat het nep is.
pi_165308223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef Naimed het volgende:

[..]

Slechts poppetjes ja, want het zijn de corporaties die via lobbies en campagnesteun uiteindelijk de zaken op de achtergrond proberen te beļnvloeden. Maar het lang niet sensationeel als wordt gedacht.
Klopt deels wat je zegt. Het zijn slechts een handjevol mensen waaronder de familie Rothschild (bepaalde personen uit deze gigantisch machtige familie). Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc. Het lijkt tot nu toe wel allemaal volgens plan te verlopen. Dit kwam uit de jaren 50 tijdens een of andere bijeenkomst. Dit zag ik tijdens die docu bij National Geographic ook voorbij komen overigens.
pi_165308306

Wie is de man achter de slang? Poetin + wereldbeker voetbal + lange arm van Stalin die hem vasthoudt.

Of zie ik het verkeerd?
pi_165308325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc.
Je zou toch zeggen dat ze meer dan genoeg geld hebben om alles te kopen wat ze ooit maar zouden willen. Ga gewoon lekker chillen chillen chillen in een bubbelbad zou ik zeggen :+

Ergo: waarom zouden die meer controle en grip willen hebben op de wereldbevolking? Ze hebben zoveel geld dat krijgen ze nooit meer op in 1000 jaar al zouden ze het willen!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165308342
The Division 2 aankondiging?

https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy%27s_The_Division

Het verhaal van The Division 1:

"On Black Friday, a smallpox pandemic, transmitted by a virus planted on banknotes, sweeps through New York City. The disease, known as "Green Poison" or "The Dollar Flu", causes widespread chaos, and Manhattan is placed under quarantine. The U.S. Government activates sleeper agents in the population who operate for the Strategic Homeland Division, or simply "The Division"

Mogelijke aankonding van Deel 2 of DLC.

Edit:

Er is een film op komst?

On June 1, 2016, it was announced that the studio is developing a live action movie with Jake Gyllenhaal starring and who will also produce the film as with Ubisoft's Gerard Guillemot, while the studio is currently looking for a writer to pen the film's script.[58] On July 26, 2016, The Hollywood Reporter has reported that Jessica Chastain was in negotiations to appear in the film[59] and on August 2, 2016, The Wrap reported that Chastain was officially cast.[60]
pi_165308367
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze meer dan genoeg geld hebben om alles te kopen wat ze ooit maar zouden willen. Ga gewoon lekker chillen chillen chillen in een bubbelbad zou ik zeggen :+

Ergo: waarom zouden die meer controle en grip willen hebben op de wereldbevolking? Ze hebben zoveel geld dat krijgen ze nooit meer op in 1000 jaar al zouden ze het willen!
Extreem rijke en machtige mensen denken niet zo simpel. Die willen dat nooit meer kwijt. Zelfs na hun dood niet.
pi_165308370
Ik geef het op, ik zie het morgen wel.
pi_165308373
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:

Ze willen de controle houden en bepalen welke richting de aarde gaat etc etc.
pi_165308433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Naimed het volgende:
The Division 2 aankondiging?

https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy%27s_The_Division

Het verhaal van The Division 1:

"On Black Friday, a smallpox pandemic, transmitted by a virus planted on banknotes, sweeps through New York City. The disease, known as "Green Poison" or "The Dollar Flu", causes widespread chaos, and Manhattan is placed under quarantine. The U.S. Government activates sleeper agents in the population who operate for the Strategic Homeland Division, or simply "The Division"

Mogelijke aankonding van Deel 2 of DLC.
Het zou allemaal kunnen natuurlijk en het zou een best wel geniale actie zijn en alles, maar toch, zoveel websites hebben het er niet over. Je wilt, lijkt me, zoveel mogelijk publiek bereiken en daar lijkt deze actie niet echt op gericht. Buiten FOK!, ar15 en reddit lees ik er maar vrij weinig over eerlijk gezegd. Dus het lijkt me niet :@
pi_165308446
Facebook pagina niet meer bereikbaar, die van Mr.Teeth

Of ben ik de enige die daar last van heeft
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:34:23 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_165308447
quote:

[..]

Klopt deels wat je zegt. Het zijn slechts een handjevol mensen waaronder de familie Rothschild (bepaalde personen uit deze gigantisch machtige familie). Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc. Het lijkt tot nu toe wel allemaal volgens plan te verlopen. Dit kwam uit de jaren 50 tijdens een of andere bijeenkomst. Dit zag ik tijdens die docu bij National Geographic ook voorbij komen overigens.
En National Geographic zou dat zomaar uit mogen zenden als dat allemaal echt waar is? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165308464
Facebook is down van MrTeeth :o
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:35:11 #13
284411 crew  heywoodu
pi_165308476
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:29 schreef glazenbak123 het volgende:
[ afbeelding ]

Wie is de man achter de slang? Poetin + wereldbeker voetbal + lange arm van Stalin die hem vasthoudt.

Of zie ik het verkeerd?
Ik zie die hele slang niet eens :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_165308487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En National Geographic zou dat zomaar uit mogen zenden als dat allemaal echt waar is? :+
De vrijmetselarij is geen geheim (nooit geweest ook) alleen zijn er slechts een aantal leden bekend en zeer zeker niet allemaal. Als je eens op vakantie gaat naar Mexico, USA etc daar kun je ook genoeg aanwijzingen vinden van het bestaan van deze organisatie.
pi_165308502
quote:

[..]

Tja, en Edmond James de Rothschild was de eigenaar van het schilderij van het meisje op de schommel waar Hillary en Trump voor stonden. En Hillary is goed bevriend met Lynn Forester de Rothschild.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165308504
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef Geralt het volgende:
Facebook is down van MrTeeth :o
_O-
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:36:22 #17
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308511
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Rechts onderin, in die cirkels.
pi_165308512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef schommelstoel het volgende:
Facebook pagina niet meer bereikbaar, die van Mr.Teeth

Of ben ik de enige die daar last van heeft
Same here
pi_165308518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Sorry wat dom lullen van mij. Das geen slang das vrouwe justitia die daar met een zwaard in de buik op de grond ligt.
pi_165308532
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, en Edmond James de Rothschild was de eigenaar van het schilderij van het meisje op de schommel waar Hillary en Trump voor stonden. En Hillary is goed bevriend met Lynn Forester de Rothschild.
Dit dus
pi_165308540
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Rechts onderin, in die cirkels.
Nee sorry foutje van mij. De slang is vrouwe justitia. Is helemaal geen slang. Daarachter zie je de man die iets vasthoudt. Verborgen boodschap in dat plaatje
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:37:44 #22
284411 crew  heywoodu
pi_165308553
Overigens is het natuurlijk wel zo dat je, wanneer je puissant rijk bent met je hele familie, sowieso beschuldigd gaat worden van het uitoefenen van allerlei vage machtsspelletjes :P

Dat valt ook maar te zien in hoeverre dat allemaal waar is.
pi_165308590
quote:
[ afbeelding ]

Of zie ik het verkeerd?
Waar zij jij poetin?
Of stalin for that matter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165308594
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel zo dat je, wanneer je puissant rijk bent met je hele familie, sowieso beschuldigd gaat worden van het uitoefenen van allerlei vage machtsspelletjes :P

Enig idee HOE rijk de Rothschilds zijn? Die kunnen IEDER mens op aarde meteen miljonair maken. Zitten in zowat iedere grote bank, mijnen, muziek etc etc
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:39:01 #25
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308595
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Nee sorry foutje van mij. De slang is vrouwe justitia. Is helemaal geen slang. Daarachter zie je de man die iets vasthoudt. Verborgen boodschap in dat plaatje
Dat is volgens mij de balans van de weegschaal.
pi_165308629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef heywoodu het volgende:

er is niks van 'waar' natuurlijk. Als ze echt iets op de tafel wilde brengen dan gingen ze geen photoshop puzeltjes in elkaar knutselen op facebook. Sorry, het is hoe dan ook een Hoax. punt.
pi_165308637
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Kijk nu wordt het interessant. Misschien zien morgen de mensen eens in waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Stemmen uitbrengen op 2 idioten van mensen die menen dat ze het voor het zeggen moeten hebben. Er wordt door de waan heengekeken en de sluierige mist wordt ijlhelder.
pi_165308647
Kun je zelf zo snel een facebookaccount neerhalen?
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_165308656
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:40 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Kun je zelf zo snel een facebookaccount neerhalen?
Ja, je kunt je account op nonactief zetten en permanent verwijderen. Instant.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:41:59 #30
284411 crew  heywoodu
pi_165308670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Enig idee HOE rijk de Rothschilds zijn? Die kunnen IEDER mens op aarde meteen miljonair maken. Zitten in zowat iedere grote bank, mijnen, muziek etc etc
Ja, dat bedoel ik dus :+
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:42:59 #31
284411 crew  heywoodu
pi_165308694
Of iemand brengt naar buiten dat Hillary en Trump de verkiezingen zo opgezet hebben om een hele dure diamant te kunnen stelen.
pi_165308703
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar zij jij poetin?
Of stalin for that matter
Boven de punt van de dolk is het silhouet van een man getekend. Hij houdt aan de rechterkant van aanschouwing iets vast met een lange arm. Goed kijken. Beetje beeldbedrog zoals in foto's waar je 2 of 3 verschillende gezichten in kunt zien.
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:44:25 #33
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308732
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Of iemand brengt naar buiten dat Hillary en Trump de verkiezingen zo opgezet hebben om een hele dure diamant te kunnen stelen.
Ik hou het er op dat morgen hun buitenechtelijke relatie bekend gemaakt wordt.
pi_165308739
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is volgens mij de balans van de weegschaal.
Goed kijken, waarom houdt die kale met zn lange arm dat ding dan vast? En hij houdt hem schuin. Rare manier van de 'balans van de weegschaal' portretteren.
pi_165308789
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Dat zou helemaal geweldig zijn haha. En eigenlijk leven we wel in zo'n simpele wereld, hoe humorvol je het ook brengt.
pi_165308795
Een dingetje dat me al heel lang door het hoofd speeld. Kijk, als je op die timer pagina komt, dan zie je het Disney logo en het Apple logo vrij prominent in beeld. We weten dat ze met elkaar een samenwerkingsverband zijn aangegaan.

Zou het niet zo zijn, dat hier nu de eerste productie van Appel en Disney gaat worden aangekondigd? Misschien nieuwe verfilming van Dan Brown?
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:47:00 #37
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308796
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:44 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Goed kijken, waarom houdt die kale met zn lange arm dat ding dan vast? En hij houdt hem schuin. Rare manier van de 'balans van de weegschaal' portretteren.
Die kale met die lange arm, is de balans. Daar hangen normaal de twee schaaltjes aan.
pi_165308855
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:40 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Kijk nu wordt het interessant. Misschien zien morgen de mensen eens in waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Stemmen uitbrengen op 2 idioten van mensen die menen dat ze het voor het zeggen moeten hebben. Er wordt door de waan heengekeken en de sluierige mist wordt ijlhelder.
Tja, het John Milton vers wat sloeg op Samson tegelijk met de foto van Hillary met zonnebril had ook als thema 'blind'.

pi_165308867
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Die kale met die lange arm, is de balans. Daar hangen normaal de twee schaaltjes aan.
Sinds wanneer fungeert die kale als een parabel van de balans? En ik zie geen weegschaal
pi_165308873
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

++

Omg ik blijf naar de plaatje staren maar zie niets _O-
Buiten een doodskop boven de dolk
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:52:01 #41
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308919
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:49 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Sinds wanneer fungeert die kale als een parabel van de balans? En ik zie geen weegschaal
Er is ook geen sprake van een "kale".
Achter vrouwe justitia liggen de restanten van haar weegschaal. Twee schalen en een balans. Ik zit mobiel, dus ik kan die weegschaal zo snel niet hier posten.
Google eens op vrouwe justitia, dan zie je wat ik bedoel.
pi_165308921
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, het John Milton vers wat sloeg op Samson tegelijk met de foto van Hillary met zonnebril had ook als thema 'blind'.

[ afbeelding ]
Samson van Gert? :'( sorry dat ik er niet alles vanaf weet. Zal dan wel Samson van Delilah zijn alhoewel ik die ook alleen bij naam ken.
Mensen zijn ook wel blind, we worden blind gehouden, wij zijn tot veel meer in staat.
pi_165308952
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:52 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Er is ook geen sprake van een "kale".
Achter vrouwe justitia liggen de restanten van haar weegschaal. Twee schalen en een balans. Ik zit mobiel, dus ik kan die weegschaal zo snel niet hier posten.
Google eens op vrouwe justitia, dan zie je wat ik bedoel.
Jij ziet die kale gewoon niet! Het plaatje is gezichtsbedrog zoals ik al zei, je moet "2 keer kijken" voordat je hem ziet!!! Dan teken ik hem zo als ik in bed lig wel uit met paint op de laptop als niemand het ziet behalve ik. Heel duidelijk, ik lieg niet
pi_165308966
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe Mr. Teeth

[ afbeelding ]

If this page goes dark, some of you will know where to find me.
Hij begint zich nu al in te dekken ?

Ik begin echt te denken dat het gewoon één grote grap is, wel een goede dan trouwens. Maar als ze echt dreiging hierin hadden gezien hadden ze het allang al plat gelegd lijkt me.

TS vertrouw ik ook voor geen meter. Eerst opent hij zelf dit topic en vergolgens heeft hij ineens zogenaamd inside informatie verkregen van meerdere mensen. Niet van één iemand, nee van een groep mensen. Heel verdacht allemaal. Heel het internet zoekt naar de oplossing (waaronder ts) maar TS kent ineens een een aantal mensen die er meer van af weten.

Ik denk dat we morgen gewoon keihard getrolt worden. Misschien om het af te maken vlak van te voren nog even alles offline gooien en vervolgens geruchten verspreiden dat Mr Teeth gepakt zou zijn ofzo.
pi_165308968
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:52 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Samson van Gert? :'( sorry dat ik er niet alles vanaf weet. Zal dan wel Samson van Delilah zijn alhoewel ik die ook alleen bij naam ken.
Mensen zijn ook wel blind, we worden blind gehouden, wij zijn tot veel meer in staat.
Juist. Die van Delilah. Samson werd blind gemaakt. De schrijver, John Milton, werd zelf blind. Samson was ook ijdel, wat je zeker ook van Hillary kunt zeggen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:56:56 #46
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165309027
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:53 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Jij ziet die kale gewoon niet! Het plaatje is gezichtsbedrog zoals ik al zei, je moet "2 keer kijken" voordat je hem ziet!!! Dan teken ik hem zo als ik in bed lig wel uit met paint op de laptop als niemand het ziet behalve ik. Heel duidelijk, ik lieg niet
Ik zeg ook zeker niet dat je liegt, geloof me.
Alleen zie ik niet wat jij ziet en vice versa. Je tekening zal misschien duidelijkheid geven.
pi_165309045
http://www.zerohedge.com/(...)are-trade-controls-n

Geen idee... maar klinkt niet ok?
pi_165309140
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:54 schreef Sjemmert het volgende:
TS vertrouw ik ook voor geen meter. Eerst opent hij zelf dit topic en vergolgens heeft hij ineens zogenaamd inside informatie verkregen van meerdere mensen. Niet van één iemand, nee van een groep mensen. Heel verdacht allemaal. Heel het internet zoekt naar de oplossing (waaronder ts) maar TS kent ineens een een aantal mensen die er meer van af weten.
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat doet ie niet want hij weet het niet.
Is net als met die biljetten wat hij zogenaamd kreeg gewoon een beetje spielerij om het topic meer cachet te geven zoals ik toen ook al direct zei en zelf even een printje gemaakt had van zo een biljet.

Dus even roepen dat je erachter gekomen bent en je weet zeker dat het topic/TS aandacht krijgt tot het moment daar is.

Ik verbaas me er dan ook over dat er klaarblijkelijk een hoop mensen zijn die denken dat TS het allemaal wel eventjes ontrafeld heeft. Dat is niet zo.

Ergo: mekker daar niet zo over door. TS heeft dat gewoon geroepen in een moment van verstandsverbijstering toen hij dacht ow leuk ik doe net of ik het weet.

Laat gewoon zitten en verder met posts van MrTeeth zn facebook zou ik zeggen en dan zien we na donderdagochtend 01:00 uur wel hoe en of en wat :)
pi_165309162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:57 schreef Naimed het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)are-trade-controls-n

Geen idee... maar klinkt niet ok?
Las het ook. Geen idee wat daarvan te denken. Ik heb daar geen verstand van.
pi_165309189
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:56 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat je liegt, geloof me.
Alleen zie ik niet wat jij ziet en vice versa. Je tekening zal misschien duidelijkheid geven.
Ik zie ook wel wat jij ziet, die rotzooi wat daar aan diggelen op de grond ligt maar naardat ik beter keek zag ik de man ook pas. Ik ga hem tekenen.
pi_165309306
pi_165309361
Ik heb het plaatje online bijgesneden. Wanneer ik dit plaatje opsla wordt hrt trouwens op de een of andere manier bijna geheel donker. Maar zit nog steeds mob. Denk dat het zo wel te zien is.

pi_165309383
quote:

[..]

Of dat volgens plan loopt, betwijfel ik dan wel. De wereldbevolking is aardig toegenomen sinds de jaren '50.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_165309389
Rechts de arm wat iets vasthoudt daaraan verbonden aan de linkerkant het kale hoofd van de man die links naar beneden kijkt.
Als je maar weet waar het is kun je het in de originele afbeelding bekijken (duidelijker) en zie je precies de duidelijke man.
pi_165309435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:16 schreef glazenbak123 het volgende:
Rechts de arm wat iets vasthoudt daaraan verbonden aan de linkerkant het kale hoofd van de man die links naar beneden kijkt.
Als je maar weet waar het is kun je het in de originele afbeelding bekijken (duidelijker) en zie je precies de duidelijke man.
Paint het eens, want ik zie daar compleet niets van dat in :@
pi_165309453
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:19 schreef Geralt het volgende:

[..]

Paint het eens, want ik zie daar compleet niets van dat in :@
Verdamme, dan moet ik de pc maar ff pakken
pi_165309455
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:20 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Verdamme, dan moet ik de pc maar ff pakken
Doe maar, want je bent de enige die dat ziet volgens mij.
pi_165309479
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Doe maar, want je bent de enige die dat ziet volgens mij.
Ja ik ga het ook doen maar iedereen ligt al in bed en dat ding maakt me een kabaal tijdens het opstarten + pcen na 12en is geen hobby van me maar hij start op atm
pi_165309492
interessant topic wel gek hoor
ben benieuwd naar de uitkomst
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_165309498
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:22 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Ja ik ga het ook doen maar iedereen ligt al in bed en dat ding maakt me een kabaal tijdens het opstarten + pcen na 12en is geen hobby van me maar hij start op atm
k thanks
pi_165309541
Eigenlijk denk ik niet dat het een van die theorieėn is die we allemaal al kennen.. denk eerder iets donderslag bij een heldere hemel. Iets wat nog niet is ''besproken'' qua vage theorie :P En dan nu een soort openbaring...

Waarom anders al die cryptische foto's en dergelijke?
pi_165309573
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

k thanks
Hier is 'ie:

Rood omcirkelt: Hand die ''troffee'' vasthoudt.

Geel omcirkelt: langgerekte arm die uiteraard bij hand hoort

Blauw omcirkelt: hoofd van kale man.

Oranje omcirkelt: 'lichaam' van man.
pi_165309583
ik schrok me dood van die creepy engelen muziek op die site dacht wtf gebeurt er :D
pi_165309592
En hier nogmaals origineel voor de overzichtelijkheid:

Jullie zien het nu wel neem ik aan?
pi_165309606
Ik zie het wel, maar moeizaam. Lijkt me vergezocht maar je weet het nooit morgen pas :P
pi_165309614
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:32 schreef Geralt het volgende:
Ik zie het wel, maar moeizaam. Lijkt me vergezocht maar je weet het nooit morgen pas :P
Die afbeelding waarop je kunt inzoomen op pagina 1. Dan kun je inzoomen op die vent en zie je duidelijk gezichtscontouren/de hand (etc) Dan is het niet meer vergezocht.
De originele foto die ik net plaatste is niet echt voor inzooming vatbaar merk ik (iig niet op mijn pc)
pi_165309626
Ooh, met de mobiel lukte het mij trouwens om verder op die man in te zoomen.
Echt waar? Ver gezocht??? Misschien zie ik spoken dan :P
Voor mij was het juist wel duidelijk een man eigenlijk.
pi_165309659
Nog maar 2 uitgeknipt:

en uitgesneden:

Nog steeds ver gezocht :P ?
pi_165309666
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:38 schreef glazenbak123 het volgende:
Nog maar 2 uitgeknipt:
[ link | afbeelding ]

en uitgesneden:

[ link | afbeelding ]

Ik zie echt niet wat jij ziet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_165309713
Misschien Watch Dogs 2?

Zal wel een of andere game/film zijn.
pi_165309758
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik zie echt niet wat jij ziet.
Dat is werkelijk absurd
pi_165309785

Dat zou ook een mooie zijn _O-
pi_165309839
quote:
What if OP knew too much and was eliminated?
quote:
Either way I am going balls deep in the wife's ass tonight whether she likes it or not.
Goddomme wat voor forum is dat ar15 man _O- :')
pi_165309857
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:51 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Dat is werkelijk absurd
Ik zie daar echt onderdelen van de weegschaal.
pi_165309879
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:02 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik zie daar echt onderdelen van de weegschaal.

Rood omcirkelt: Hand die ''troffee'' vasthoudt.

Geel omcirkelt: langgerekte arm die uiteraard bij hand hoort

Blauw omcirkelt: hoofd van kale man.

Oranje omcirkelt: 'lichaam' van man.
  woensdag 14 september 2016 @ 01:41:27 #78
224960 highender
Travellin' Light
pi_165310394
quote:
15s.gif Op woensdag 14 september 2016 01:41 schreef highender het volgende:
De volgende vage afbeelding verschijnt op badselfeater.com na een tijdje.

[ afbeelding ]
Creepy
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_165310725
Vraag me af of dit hele circus niet is opgezet om internet groepen te mobiliseren om na de onthulling, of wat er ook staat te gebeuren, actief te blijven om datgene verder aan of op te pakken.

Verklaart misschien ook waarom het facebook account van mr teeth al is opgeheven. "Job done", als het ware.
  woensdag 14 september 2016 @ 06:37:18 #81
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165310749
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:38 schreef glazenbak123 het volgende:
Nog maar 2 uitgeknipt:
[ link | afbeelding ]

en uitgesneden:

[ link | afbeelding ]

Goeiemorgen en alvast bedankt voor je moeite. ^O^
Maar ik zie het echt niet. Het blijft voor mij gewoon de balans van een weegschaal.
  woensdag 14 september 2016 @ 07:40:25 #82
27699 Ravage
thinking about you
pi_165310938
Waarom zou een organisatie die iets evils van plan is in vredesnaam een aftelklok daarvoor maken, in plaats van het gewoon doen?
i'm not living, i'm just killing time
pi_165310976
Vanochtend stond de teller op 0 bij badselfeater.com.
Nu op mijn tablet niet. Wel is de kleur veranderd en verschijnt er in het begin een tekentje. Links in beeld.
  woensdag 14 september 2016 @ 07:47:39 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165310979
Badselfeater is nu zwart, halverwege komt een speech. Weet iemand van wie die speech is?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 14 september 2016 @ 07:52:17 #85
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165311008
Nou, wat is/was het nou? 8}
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_165311022
The very word secrecy is repugnant in a free and open society and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweigh the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little threat of opposing a secret society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the future of our nation if our traditions do not survive with it and there is great danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment - that I do not intend to allow to permit to the extent that it is in my control.
For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence - on infiltration instead of invasion - on subversion instead of elections - on intimidation instead of free choice - on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly-knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumour is printed, no secret is revealed."
JFK

Stond op reddit
pi_165311139
Veel plezier deze laatste dag, jongens! Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin woensdag 14 september 2016 @ 08:09:41 #88
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165311157
Maar even een beetje profiling op de maker. De biljetten en de post van MrTeeth zijn door iemand die zijn weg weet rond grafische programma's gemaakt. Top kwaliteit. De maker heeft een gedegen achtergrond kennis. Veel bijbelreferenties. Maker zit in de VS. Maker hoeft niet alleen te werken; het grafische werk lijkt wel van 1 dezelfde hand te komen. Zowel Hillary en Trump worden op de korrel genomen. Maker kan vlot acteren op huidige gebeurtenissen, zoals die zwaaiende foto van hillary na haar collapse gebruiken. (Hij heeft dus niet alles al klaar staan volgens een vaste timeline)

Over de posts en acties van MrTeeth, de locaties en facebookposts lijken niet veel extra te brengen, het is niet echt een puzzel. Ook zijn laatste post, aankondigen dat je account opgeheven gaat worden, wat dan ook weer uit komt, lijkt mij iets te veel van het goede. Via Facebook kan hij nu niets meer vertrouwd verspreiden. Kwestie van afwachten maar.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 14 september 2016 @ 08:10:36 #89
189978 controlaltdelete
pi_165311171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:53 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
The very word secrecy is repugnant in a free and open society and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies, to secret oaths and secret proceedings. We decided long ago that the dangers of excessive and unwarranted concealment of pertinent facts far outweigh the dangers which are cited to justify it. Even today, there is little threat of opposing a secret society by imitating its arbitrary restrictions. Even today, there is little value in insuring the future of our nation if our traditions do not survive with it and there is great danger that an announced need for increased security will be seized upon by those anxious to expand its meaning to the very limits of official censorship and concealment - that I do not intend to allow to permit to the extent that it is in my control.
For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence - on infiltration instead of invasion - on subversion instead of elections - on intimidation instead of free choice - on guerrillas by night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly-knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned, no rumour is printed, no secret is revealed."
JFK

Stond op reddit
Bedankt, dat dacht ik al. Zou het dan toch met conspiracies te maken hebben? Morgen hebben we allemaal slaperige oogjes als we op werk komen. Als dat het enige is heb ik daar vrede mee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165311336
Op reddit zitten ze er bovenop. Momenteel zitten er een paar personen die wat files gevonden hebben en dit unlocken via torrent etcetera. Ik las een van de commentaren erop. Dat kwam neer op Clinton icm media, enorme corruptie en mogelijk grote ontslagen die erop volgen.

Maar heb mij niet goed in kunnen lezen nog. Ik weet nog steeds niet wat ik er van denken moet.
Anyway het is ingenieus in elkaar gezet.
pi_165311403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:21 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Op reddit zitten ze er bovenop. Momenteel zitten er een paar personen die wat files gevonden hebben en dit unlocken via torrent etcetera. Ik las een van de commentaren erop. Dat kwam neer op Clinton icm media, enorme corruptie en mogelijk grote ontslagen die erop volgen.

Maar heb mij niet goed in kunnen lezen nog. Ik weet nog steeds niet wat ik er van denken moet.
/r/badselfeater?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_165311410
Heuj, de achtergrond van www.badselfeater.com is aangepast. Ik zie nu die draak.

pi_165311413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:53 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
JFK

Stond op reddit
27-4-1964 JFK "The President and the Press speech" (o.a. ook over secret societies)

woensdag 14 september 2016 @ 08:28:17 #94
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165311420
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:26 schreef Skv het volgende:

[..]

/r/badselfeater?
yup ;)
pi_165311586
De speech op de site is een embedded Youtube video. De video staat op een YT account van Mr.Teeth.

pi_165311623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:21 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

Via deze groep commentaar op de files:

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message3287038/pg1

In het begin lukt het ze niet om de files (van de hacker Guccifer 2.0) te downloaden, maar op een gegeven moment lukt het en komt er al het e.e.a. aan het licht. Flink veel corruptie in ieder geval.

Wat betreft Guccifer 2.0

https://en.wikipedia.org/wiki/Guccifer_2.0
quote:
On September 13, 2016, WikiLeaks released a tweet with a link that included 500 megabytes of hacked files from the DNC, all done by Guccifer 2.0
Er zit mogelijk een Russische connectie achter. Bovendien zit hij achter de eerdere leaked e-mails van DNC (waaronder de 'Bohemain Grove' mail van Hillary).
pi_165311833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:45 schreef Montagui het volgende:

[..]

In het begin lukt het ze niet om de files (van de hacker Guccifer 2.0) te downloaden, maar op een gegeven moment lukt het en komt er al het e.e.a. aan het licht. Flink veel corruptie in ieder geval.

Wat betreft Guccifer 2.0

[..]

Er zit mogelijk een Russische connectie achter. Bovendien zit hij achter de eerdere leaked e-mails van DNC (waaronder de 'Bohemain Grove' mail van Hillary).
Bohemian Grove komt ook weer terug in de bill, weaving spiders come not here. Maar dat is een referentie naar het verleden en niet naar waar dit hele verhaal om draait.
  woensdag 14 september 2016 @ 09:03:58 #98
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_165311860
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:45 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wat betreft Guccifer 2.0

[..]

Maar dan zou het hele verhaal er dus om draaien dat er morgen nieuwe DNC-leaks worden gepubliceerd. Gezien de apocalyptische toonstelling moet dit lek dus dermate schokkende feiten van corruptie etc aan het licht brengen dat "het volk" het niet meer pikt ofzo? Mm.. klinkt niet heel realistisch...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 09:05:08 #99
284411 crew  heywoodu
pi_165311877
Nieuwe DNC-leaks zou ik wel echt een domper vinden, kan mij dat nou verrotten :')
pi_165311971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:03 schreef Bugno het volgende:

[..]

Maar dan zou het hele verhaal er dus om draaien dat er morgen nieuwe DNC-leaks worden gepubliceerd. Gezien de apocalyptische toonstelling moet dit lek dus dermate schokkende feiten van corruptie etc aan het licht brengen dat "het volk" het niet meer pikt ofzo? Mm.. klinkt niet heel realistisch...
Feit is dat er 'nu' al DNC leaks gepubliceerd zijn. Lijkt me dat deze normaal gesproken dan niets met het 'mysterie' van doen zouden moeten hebben? Het door laten lopen van de countdown heeft dan ook eigenlijk geen zin meer. Dus ik hou nog even een slag om de arm wat betreft donderdagmorgen 01.00.

Niettemin wijzen de nieuwe e-mails al flink richting vriendjespolitiek en corruptie in de top van Homeland Security (Jeh Johnson), de FBI (Comey) en DOJ (Lynch).
  woensdag 14 september 2016 @ 09:22:25 #101
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_165312086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Feit is dat er 'nu' al DNC leaks gepubliceerd zijn. Lijkt me dat deze normaal gesproken dan niets met het 'mysterie' van doen zouden moeten hebben? Het door laten lopen van de countdown heeft dan ook eigenlijk geen zin meer. Dus ik hou nog even een slag om de arm wat betreft donderdagmorgen 01.00.

Niettemin wijzen de nieuwe e-mails al flink richting vriendjespolitiek en corruptie in de top van Homeland Security (Jeh Johnson), de FBI (Comey) en DOJ (Lynch).
Heb je n link naar de nieuwe mails?
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_165312146
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:00 schreef Skv het volgende:

[..]

Bohemian Grove komt ook weer terug in de bill, weaving spiders come not here. Maar dat is een referentie naar het verleden en niet naar waar dit hele verhaal om draait.
Er zijn veel meer links naar Bohemian Grove o.a. dus de JFK speech, maar ook linksonder op de bill de A-bomb (Manhattan project is 'bedacht' tijdens een meeting van Bohemian Grove), de uil (als het ware hun 'afgod'), de e-mail van Hillary "“With fingers crossed, the old rabbit’s foot out of the box in the attic, I will be sacrificing a chicken in the backyard to Moloch . . .” en ook Planned Parenthood ( de pin van Hillary op de bill) lijkt nu naar Bohemian Grove te linken.

Het riekt naar een mogelijk exposure van de 'ruling elite'.

Wat vooralsnog BNW is totdat de bewijzen op tafel komen.
pi_165312170
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:22 schreef Bugno het volgende:

[..]

quote:
uploadfiles.io/7dc58
use 7zip to unpack
password: GuCCif3r_2.0
https://uploadfiles.io/7dc58
  woensdag 14 september 2016 @ 09:30:08 #104
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_165312184
quote:
This file has been reported as a violation and is under review, download with caution

Meh, ga ik hier maar even niet downloaden
pi_165312208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:30 schreef Bugno het volgende:

[..]

This file has been reported as a violation and is under review, download with caution

Meh, ga ik hier maar even niet downloaden
Probeerde hem gisterenavond al te downloaden maar kwam niet eens op de site.....
pi_165312245
Zo, ik ga weer even bijlezen alles :)
  Forum Admin woensdag 14 september 2016 @ 09:37:42 #107
54263 crew  Pharkus
pi_165312306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:22 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik heb de file gezien, is voornamelijk info over financiers. Geen tijd om het uit te puzzelen. Het lijkt me niet dat dit de leak is waar dit over gaat. Trump wordt even groot uitgemeten, en lijkt hiermee dan de dans te ontspringen.
  woensdag 14 september 2016 @ 09:38:45 #108
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_165312329
"Het internet is in rep en roer"

Altijd een goede indicatie dat het nieuwsbericht wat je gaat lezen vrij onbelangrijk is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_165312349

Zeg het maar. :)

[ Bericht 43% gewijzigd door Geralt op 14-09-2016 10:23:17 ]
pi_165312392
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:40 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

Thanks. Las die 'ar' site vanmorgen maar kan hem hier niet openen. :(

Kan je ook dat plaatje van die 'inverted bill' plaatsen, met die tekst op de achtergrond?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 09:42:49 #111
284411 crew  heywoodu
pi_165312399
Een pop op een bank met wat kettingen en een koffertje ernaast.
pi_165312452
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:42 schreef heywoodu het volgende:
Kun je met circkeltjes aangeven hoe je dat er precies in ziet?
pi_165312466
Doet de tekst er ook toe die gezongen wordt op badselfeater, als je op mobiel zit kan je het ook horen door op het oortje te drukken.
pi_165312500
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:42 schreef heywoodu het volgende:
En rode handen. 'Bloed aan zijn handen'?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 09:47:52 #115
284411 crew  heywoodu
pi_165312502
quote:
16s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:45 schreef alpeko het volgende:

[..]

Kun je met circkeltjes aangeven hoe je dat er precies in ziet?
:+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 09:48:14 #116
284411 crew  heywoodu
pi_165312508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Of die had hij toevallig nog liggen :P
  woensdag 14 september 2016 @ 09:49:12 #117
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_165312528
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:40 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

Mja, door dit soort gedoe verwacht ik er niets mee van. Blijf nieuwsgierig however
pi_165312552
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ja, en een gele das.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 09:51:21 #119
284411 crew  heywoodu
pi_165312574
En zwarte schoenen. OMG, shit is aan.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 09:51:38 #120
284411 crew  heywoodu
pi_165312581
Verloor Hillary niet een zwarte schoen?
pi_165312644
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:51 schreef heywoodu het volgende:
Verloor Hillary niet een zwarte schoen?
Black shoes matter!
  woensdag 14 september 2016 @ 09:55:47 #122
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165312661
Ik vond Bill Clinton nogal afgevallen de laatste tijd. Dat ie nou ook nog met de bus moet. :{w
pi_165312714
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik vond Bill Clinton nogal afgevallen de laatste tijd. Dat ie nou ook nog met de bus moet. :{w
Het is Tom Hanks.
En wss waren de chocolaatjes leeg of er zaten nooit chocolaatjes in.
pi_165312751
https://archive.fo/n1V83

Archief van de FB pagina van Mr Teeth voor hij weg was. :)
pi_165312845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:49 schreef Bugno het volgende:

[..]

Mja, door dit soort gedoe verwacht ik er niets mee van. Blijf nieuwsgierig however
Same here.
pi_165312866
Gaan we nog dood vandaag???
pi_165312880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaan we nog dood vandaag???
Een behoorlijk aantal mensen zal vandaag het loodje leggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 14 september 2016 @ 10:15:14 #128
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_165313084
MOrgen wordt waarschijnlijk ook de merger tussen Bayer en Monsanto (twv 66 bln) aangekondigd. Zal er niks mee te maken hebben denk ik, maar wel opvallend, aangezien Monsanto in vrijwel elke conspiracy sonner or later opduikt.
pi_165313456
quote:
Het lijkt erop de de bill een apocalyptische gebeurtenis voorspelt welke te gebeuren staat op 14 september.

het is 14 september.
ben benieuwd...
pi_165313509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

het is 14 september.
ben benieuwd...
Apocalyptische voorspellingen houden zich netjes aan de Amerikaanse tijd, dus je moet nog even wachten tot het daar midden op de dag is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_165313601
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Apocalyptische voorspellingen houden zich netjes aan de Amerikaanse tijd, dus je moet nog even wachten tot het daar midden op de dag is.
Volgens die teller, 15 september 01:00 nederlandse tijd
pi_165313640
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Of die had hij toevallig nog liggen :P
die vorige pop had ook bloed aan zijn handen.
  Forum Admin woensdag 14 september 2016 @ 10:48:59 #133
54263 crew  Pharkus
pi_165313679
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:15 schreef Bugno het volgende:
MOrgen wordt waarschijnlijk ook de merger tussen Bayer en Monsanto (twv 66 bln) aangekondigd. Zal er niks mee te maken hebben denk ik, maar wel opvallend, aangezien Monsanto in vrijwel elke conspiracy sonner or later opduikt.
Dat logo van monsanto staat op het geld. Zoals verwacht.
pi_165313774
Nu word het echt eng, die mr. teeth zit nu op fokchat _O-

woensdag 14 september 2016 @ 10:57:24 #135
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165313796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:55 schreef Gloorbek het volgende:

[ afbeelding ]
lol.

Nog niet in dit topic?

TS = Mr.Teeth! O~)
pi_165313816
quote:

[ afbeelding ]
Moet ie niet slapen, het is midden in de nacht in de VS.
pi_165313820
quote:

[ afbeelding ]
El_Mata?
BarryOSeven?
Tingo?
Is vast niet de "echte"
pi_165313827
The plot thickens 8-)
pi_165313847
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:57 schreef Sheffield het volgende:

[..]

lol.

Nog niet in dit topic?

TS = Mr.Teeth! O~)
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

El_Mata?
BarryOSeven?
Tingo?
Is vast niet de "echte"
Vast en zeker, kwam binnen als gast en flikkerde er een paar conspiracy slogans in en weg was ie _O-
  woensdag 14 september 2016 @ 11:02:37 #140
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165313890
Of het is de aankondiging dat Fok! er nu echt mee stopt!

Ik weet nog niet wat Clinton, Trump, de bedrijven en alle andere symobliek er mee te maken hebben, daar kom ik nog op terug
pi_165314022
Kuch kuch.

BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #3

Sensationele aankondiging van poging tot aanslag op Trump/Hilary/ander doelwit door een psychotisch iemand?
pi_165314071
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Kuch kuch.

Sensationele aankondiging van poging tot aanslag op Trump/Hilary/ander doelwit door een psychotisch iemand?
Je vorige post had ik ook al gelezen.
Het kan zo maar eens zijn dat dit van iemand afkomt met psychische problemen.

Maar moet wel zeggen dat hij er dan alsnog wel veel werk in weet te stoppen.

Een soort Tarik Z 2.0
pi_165314100
Straks even werken en mooi op tijd thuis vanavond voor de timer die 0 aantikt.

Spannend :9

Ik leg alvast een paar biertjes koud :+
pi_165314108
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Een soort Tarik Z 2.0
Breivik schreef een heel manuscript voor zijn daden. Ik denk maar zo; onderschat de geesteszieken nooit.
pi_165314185
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Breivik schreef een heel manuscript voor zijn daden. Ik denk maar zo; onderschat de geesteszieken nooit.
Daar heb je zeker een punt.
Nog even wachten en we weten het.

En dan denkt TS ook nog eens te komen met zijn antwoord....wat hebben we daar dan nog aan.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:18:39 #146
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165314210
quote:
En dan denkt TS ook nog eens te komen met zijn antwoord....wat hebben we daar dan nog aan.
Onomstotelijk bewijs dat TS alles al wist. En wij zullen allen begrijpen waarom hij het niet eerder kon vertellen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 11:20:08 #147
284411 crew  heywoodu
pi_165314239
quote:

[..]

Een soort Tarik Z 2.0
Psychische problemen staan dan ook verre van gelijk aan dom zijn.
pi_165314260
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Onomstotelijk bewijs dat TS alles al wist. En wij zullen allen begrijpen waarom hij het niet eerder kon vertellen
:')

TS heeft gewoon lukraak iets neergezet waar men over speculeert en hoopt het bij het juiste eind te hebben.
pi_165314306
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Psychische problemen staan dan ook verre van gelijk aan dom zijn.
Dat zeg ik ook nergens.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 11:23:14 #150
284411 crew  heywoodu
pi_165314308
Hij heeft in elk geval nu vooraf iets online gezet, met een wachtwoord zoals eerder als optie genoemd werd.
pi_165314381
quote:

[..]

Een soort Tarik Z 2.0
Deze gast mag tenminste nog zijn verhaal doen.
wooblabalurg
pi_165314423
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Deze gast mag tenminste nog zijn verhaal doen.
Ja dank je de koekoek. Als we alle labiele figuren hun verhaal gaan laten doen op de publieke omroep (of vind jij ergens binnendringen met een nepwapen niet labiel? :D ) omdat we "naar iedereen moeten luisteren" dan is het hek wel van de dam he.
pi_165314603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja dank je de koekoek. Als we alle labiele figuren hun verhaal gaan laten doen op de publieke omroep (of vind jij ergens binnendringen met een nepwapen niet labiel? :D ) omdat we "naar iedereen moeten luisteren" dan is het hek wel van de dam he.
Baconbus moet je niet te serieus nemen.
Komt alleen opmerkingen plaatsen, nooit echt iets dat bijdraagt aan een onderwerp. ;)
pi_165314919
  woensdag 14 september 2016 @ 11:56:21 #155
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_165314938
quote:
Als daar onze eigen John Titor niet is, hallootjes!
pi_165314965
MR.Teeth welkom op BNW.
pi_165314978
quote:
BarryOSeven?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 11:59:58 #158
284411 crew  heywoodu
pi_165314995
_O- :')
pi_165314997
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

BarryOSeven?
Je moet wat om je topic levend te houden _O-
pi_165315000
quote:
Slechte opzichtige kloon is slecht.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:00:50 #161
189978 controlaltdelete
pi_165315011
Het wordt steeds gekker hier |:(

Klein voordeel in deze is dat we eens een keer elkaar niet de koppen inslaan ;)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 12:01:17 #162
284411 crew  heywoodu
pi_165315021
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Slechte opzichtige kloon is slecht.
Kloon?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:01:18 #163
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_165315022
is er ook wat objectieve info bsb over de aard van de site?

ipv een hoop geleuter en onzin
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_165315038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:

Mr.Teeth zorgt voor verbroedering.

Maar weet iemand nu al wat ze zingen op badselfeater.com ?
pi_165315043
http://www.federalbeast.com/

De site die mogelijk online gaat om 01.00

Is geregistreerd op 22 maart 2016.

Toeval of niet, maar dat is wel de dag van de terroristische aanval op Zaventem.

In de hints van Mr. Teeth komt ook het vliegveld van Denver voor.

is bv te vinden op Denver airport.

Daarbij hebben de lijnen linksonder op de beast bill wel wat weg van Denver airport zelf:

En een quote van Mr.Teeth: "Horror of 14 September will not be forgotten"

Tja....maar wie gaat er cryptisch een terroristische aanval aankondigen? :')
pi_165315046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:00 schreef controlaltdelete het volgende:

En dat is een heel groot voordeel. En een verademing. Daar word ik graag morgen voor naar een andere wereld geschoten.
(gaat toch niet door)
  woensdag 14 september 2016 @ 12:06:19 #167
440653 BarryOSeven
pi_165315094
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

El_Mata?
BarryOSeven?
Tingo?
Is vast niet de "echte"
Nee ik niet, ben er wel van overtuigd dat de MR Teeth op Fok! gewoon een troll is.
pi_165315112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:02 schreef Montagui het volgende:
http://www.federalbeast.com/

De site die mogelijk online gaat om 01.00

Is geregistreerd op 22 maart 2016.

Toeval of niet, maar dat is wel de dag van de terroristische aanval op Zaventem.

In de hints van Mr. Teeth komt ook het vliegveld van Denver voor.

[ afbeelding ]
is bv te vinden op Denver airport.

Daarbij hebben de lijnen linksonder op de beast bill wel wat weg van Denver airport zelf:

[ afbeelding ]

En een quote van Mr.Teeth: "Horror of 14 September will not be forgotten"

Op diezelfde dag is ook die site badselfeater geregistreerd.

En ook hier geldt: Breivik schreef zijn manifest (en stuurde deze rond?) voor zijn daden he. Ook semi-aankondigend.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:08:42 #169
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165315137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nee ik niet, ben er wel van overtuigd dat de MR Teeth op Fok! gewoon een troll is.
Jij hebt ook alles door hč
pi_165315145
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Op diezelfde dag is ook die site badselfeater geregistreerd.
Check.

Aan de andere kant komt dat vliegveld ook weer veel voor in conspiracy theorieėn.

http://rationalwiki.org/wiki/Denver_Airport_conspiracy_theories

En dat is in deze 'puzzel' toch ook een flink thema.
pi_165315163
Wacht eens even, Jogy is al een tijd niet online geweest.

Hij weet vast meer, of sterker nog...jogy is...
pi_165315169
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:06 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

:')
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 12:10:46 #173
284411 crew  heywoodu
pi_165315172
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:02 schreef Montagui het volgende:

Precies, niemand :+
pi_165315183
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:08 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Jij hebt ook alles door hč
_O-

Tis gewoon djeez :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_165315194
BarryOSeven, ga je ook pas na 1uur het wachtwoord geven?
pi_165315203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:11 schreef schommelstoel het volgende:
Het heet toch niks voor niks wachtwoord?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:14:01 #177
440653 BarryOSeven
pi_165315221
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:11 schreef schommelstoel het volgende:
Pas als is gebeurd wat ik heb gehoord. Dat staat in die crypto. Dan maar hopen dat ik niet getrolled ben :P Zal in ieder geval ook een verklaring geven waarom ik handelde zoals ik handel. Want het mooiste was toch wel echt de zoektocht zelf.
pi_165315224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Check.

Aan de andere kant komt dat vliegveld ook weer veel voor in conspiracy theorieėn.

http://rationalwiki.org/wiki/Denver_Airport_conspiracy_theories

En dat is in deze 'puzzel' toch ook een flink thema.
Sterker nog, het domein www.federalbeast.com is bij dezelfde provider geregistreerd als badselfeater.com ;)
pi_165315240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:12 schreef Gloorbek het volgende:

[..]

Het heet toch niks voor niks wachtwoord?
Dus hoe noem je het dan in verleden tijd?
Toen waren we ook aan het wachten.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:15:26 #180
440653 BarryOSeven
pi_165315250
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:15 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dus hoe noem je het dan in verleden tijd?
Toen waren we ook aan het wachten.
wachttewoord
  woensdag 14 september 2016 @ 12:15:50 #181
189978 controlaltdelete
pi_165315255
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat is een heel groot voordeel. En een verademing. Daar word ik graag morgen voor naar een andere wereld geschoten.
(gaat toch niet door)
Peace sista ;)
Enige zorg die ik heb zijn de poezebeesten die achter blijven. Daarentegen katten kunnen zich beter redden dan honden. Mijn gezonde verstand zegt ook een sick joke, Morgen voelen we ons belachelijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:10 schreef schommelstoel het volgende:
Wacht eens even, Jogy is al een tijd niet online geweest.

Hij weet vast meer, of sterker nog...jogy is...
Yup die is al dagen in geen velden of wegen te bekennen, wordt er überhaupt wel gemod? Ik dacht dat jogy misschien op vakantie was.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:18:57 #182
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_165315304
Geen zin om al die topics door te lezen , maar is dit niet gewoon het (echte) vervolg op Cloverfield ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_165315309
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Peace sista ;)
Enige zorg die ik heb zijn de poezebeesten die achter blijven. Daarentegen katten kunnen zich beter redden dan honden. Mijn gezonde verstand zegt ook een sick joke, Morgen voelen we ons belachelijk.

[..]

Yup die is al dagen in geen velden of wegen te bekennen, wordt er überhaupt wel gemod? Ik dacht dat jogy misschien op vakantie was.
Mijn lieve katertje gaat gewoon mee hoor. Samen hier. Samen daar.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 12:24:11 #184
284411 crew  heywoodu
pi_165315394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Peace sista ;)

[..]

Sick joke? Dat valt wel mee toch, zo ernstig is het allemaal niet. Wat leuk cryptisch spul en geinige dingetjes en nietszeggende symbooltjes en dat is het :+
pi_165315413
Badselfeater.com laadt trouwens een flinke js file (site.js), meer dan wat nodig is voor wat je nu ziet op de site. Ik denk dat in die file iets zit wat actief wordt om 01:00. Nu denk ik misschien te simpel, maar voor iemand die er verstand van heeft is het misschien mogelijk om met javascript de klok vooruit te draaien.
pi_165315448
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:25 schreef milpek het volgende:
Badselfeater.com laadt trouwens een flinke js file (site.js), meer dan wat nodig is voor wat je nu ziet op de site. Ik denk dat in die file iets zit wat actief wordt om 01:00. Nu denk ik misschien te simpel, maar voor iemand die er verstand van heeft is het misschien mogelijk om met javascript de klok vooruit te draaien.
Als dat mogelijk was dan was dat al gedaan door iemand denk ik.

Ik gok dat die andere website actief wordt om 01:00 uur vannacht :)
  woensdag 14 september 2016 @ 12:28:07 #187
189978 controlaltdelete
pi_165315468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mijn lieve katertje gaat gewoon mee hoor. Samen hier. Samen daar.
Hoe en waarheen?

quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Sick joke? Dat valt wel mee toch, zo ernstig is het allemaal niet. Wat leuk cryptisch spul en geinige dingetjes en nietszeggende symbooltjes en dat is het :+
Ik zie daar de fun niet van in, mensen de stuipen op het lijf jagen met zo'n donkere onzin, als het onzin blijkt te zijn.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:28:10 #188
440653 BarryOSeven
pi_165315469
  woensdag 14 september 2016 @ 12:29:21 #189
440653 BarryOSeven
pi_165315496
http://pastebin.com/YxexGg4u

Beautified JavaScript van badselfeater.com
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 12:29:44 #190
284411 crew  heywoodu
pi_165315502
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe en waarheen?

[..]

Ik zie daar de fun niet van in, mensen de stuipen op het lijf jagen met zo'n donkere onzin, als het onzin blijkt te zijn.
Er is weinig donkers aan, dat ligt er dan echt aan hoe je ernaar kijkt.

Als je je hier al de stuipen op het lijf door laat jagen ligt dat ook gewoon aan jezelf hoor.
pi_165315503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoe en waarheen?

[..]

Naar het oord waar Mr. Teeth naar verwijst. Waar dat dan ook is.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:32:33 #192
440653 BarryOSeven
pi_165315558
Misschien zijn we wel gewoon BullShitEaters ;)
pi_165315579
Ziet net dat er een youtubekanaal is genaamd "Mr.teeth", met allemaal vreemde filmpjes.
dit al voorbijgekomen?
https://www.youtube.com/channel/UCofl0QoyqF7HdWpoUTElAzw
pi_165315599
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:33 schreef Gloorbek het volgende:
Ziet net dat er een youtubekanaal is genaamd "Mr.teeth", met allemaal vreemde filmpjes.
dit al voorbijgekomen?
Jep, heb ik ook naar verwezen in een aantal vorige posts.
pi_165315601
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:33 schreef Gloorbek het volgende:
dit al voorbijgekomen?
Klopt, kwam gister ook voorbij.
Las ergens anders iets over een vermist persoon
pi_165315611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, heb ik ook naar verwezen in een aantal vorige posts.
ah ok ^O^
pi_165315622
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:35 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Klopt, kwam gister ook voorbij.
Las ergens anders iets over een vermist persoon
Straks is het een countdown naar een live moordpoging op een ontvoerd iemand :o
  woensdag 14 september 2016 @ 12:36:56 #198
189978 controlaltdelete
pi_165315643
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:32 schreef BarryOSeven het volgende:
Misschien zijn we wel gewoon BullShitEaters ;)
Kan ook. Om de draak te steken met complotters. Zodat gezegd kan worden 'zie hoe gemakkelijk ze op te naaien zijn' complotters erna helemaal niet meer serieus kunnen worden genomen.

Ik blijf het ook frappant vinden dat deze dagen op het journaal even AJ en zijn Infowars in beeld kwamen onder de noemer ultrarechtse mediasites die anders beweren over Hilly.
pi_165315654
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Straks is het een countdown naar een live moordpoging op een ontvoerd iemand :o
Dat soort zaken waren toch alleen te zien op het deepweb/darkweb?
pi_165315672
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Live, ja meestal wel. Filmpjes? Nee, die zijn er ook zat op het "normale" internet.
Niks interessants hier.
pi_165315677
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Waren inderdaad ja :P

Time for change!
Yes we can!

:+
pi_165315678
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kan ook. Om de draak te steken met complotters. Zodat gezegd kan worden 'zie hoe gemakkelijk ze op te naaien zijn' complotters erna helemaal niet meer serieus kunnen worden genomen.
Dat denk ik dan weer niet. Niet echt qua slachtofferen in elk geval. Daar is dit teveel werk voor.

quote:
Ik blijf het ook frappant vinden dat deze dagen op het journaal even AJ en zijn Infowars in beeld kwamen onder de noemer ultrarechtse mediasites die anders beweren over Hilly.
Amerikaanse verkiezingen zijn hot topic.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:39:02 #203
440653 BarryOSeven
pi_165315680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zie hier de staatspropaganda at work. Toch mooi dat we in elk geval daarvoor bewijs zien.
pi_165315690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Zie hier de staatspropaganda at work. Toch mooi dat we in elk geval daarvoor bewijs zien.
Hoezo staatspropaganda? :D
  woensdag 14 september 2016 @ 12:40:43 #207
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165315715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:40 schreef alpeko het volgende:
Ik kon niet wachten

[ afbeelding ]
Jij bent af!
pi_165315738
:D
  woensdag 14 september 2016 @ 12:42:15 #209
440653 BarryOSeven
pi_165315742
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoezo staatspropaganda? :D
Ja of geen staatspropaganda maar gewoon verdraaide berichtgeving. In ieder geval het zwart maken van complete groepen die gevaarlijk zijn voor de gevestigde orde. Vond het Hillary's (hilarisch) om te vernemen dat ik dus blijkbaar ultra rechts ben en tegelijkertijd donkere vrienden heb.
pi_165315749
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:40 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Jij bent af!
Ik verklap verder niks. Veel plezier vannacht :P
pi_165315765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:40 schreef alpeko het volgende:
Ik kon niet wachten

[ afbeelding ]
Wow, jij kan iets met photoshop.
Niks interessants hier.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:43:14 #212
440653 BarryOSeven
pi_165315766
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:42 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik verklap verder niks. Veel plezier vannacht :P
Je hebt toch ook al een ticket geboekt of ga je dat zo doen?
pi_165315776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:42 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja of geen staatspropaganda maar gewoon verdraaide berichtgeving. In ieder geval het zwart maken van complete groepen die gevaarlijk zijn voor de gevestigde orde. Vond het Hillary's (hilarisch) om te vernemen dat ik dus blijkbaar ultra rechts ben en tegelijkertijd donkere vrienden heb.
Hoezo? Alex Jones en zijn infowars is voor Amerikaanse politiek gewoon ultrarechts te noemen hoor. Is toch niks raars aan?
pi_165315778
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Wow, jij kan iets met photoshop.
Dat vond ik al te veel moeite. Gewoon de sourcecode aanpassen.
pi_165315790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat vond ik al te veel moeite.
Paint dan? :+
Niks interessants hier.
pi_165315798
Is dit geen promotie voor de Snowden film die (over)morgen uitkomt?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:45:35 #217
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165315811
Wanneer wordt het nou onthoeld? Ik dacht dat het afgelopen vannacht om 1:00 al was...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  woensdag 14 september 2016 @ 12:45:38 #218
440653 BarryOSeven
pi_165315812
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoezo? Alex Jones en zijn infowars is voor Amerikaanse politiek gewoon ultrarechts te noemen hoor. Is toch niks raars aan?
Vind dat wel raar. Als je ultra rechts bent dan loop je toch met je kale kop en nazi vlag door de woonkamer?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:45:54 #219
440653 BarryOSeven
pi_165315822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wanneer wordt het nou onthoeld? Ik dacht dat het afgelopen vannacht om 1:00 al was...
Als je naar badselfeater.com gaat zie je een klokje.
pi_165315828
Even de tijd op mijn mobiel aangepast.
Nog 30 sec en het is 1uur :P
Badselfeater.com
pi_165315843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:45 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Vind dat wel raar. Als je ultra rechts bent dan loop je toch met je kale kop en nazi vlag door de woonkamer?
Nee, dat maak jij er nu van.

Ultrarechts is conservatief, en vaak ook religieus. Maar met name conservatief. Dat heeft niet te maken met als een nazi rondlopen meteen :')
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 12:47:34 #222
284411 crew  heywoodu
pi_165315851
quote:
Nee, komende vannacht.
pi_165315855
Euwh...
Nu staat er 23uur. :P
pi_165315857
quote:
Aankomende 01:00 uur is het dat die klok afloopt :)
pi_165315874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:29 schreef BarryOSeven het volgende:
http://pastebin.com/YxexGg4u

Beautified JavaScript van badselfeater.com
Die link doet keer op keer mijn Firefox crashen.
Staat daar nog iets interessants tussen? :)
  woensdag 14 september 2016 @ 12:48:58 #226
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165315887
Oeh nou spannond!
pi_165315895
Wel knap dat de promotie van een film zoveel heisa kan veroorzaken :o
pi_165315900
Na de datum ook te hebben aangepast blijft hij elke keer 1 seconde aangeven
  woensdag 14 september 2016 @ 12:50:03 #229
440653 BarryOSeven
pi_165315907
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:48 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die link doet keer op keer mijn Firefox crashen.
Staat daar nog iets interessants tussen? :)
Mwoa vooral wat javascript polyfills. Niets noemenswaardig anders dan de plaatjes van een paar post hierboven.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:50:04 #230
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165315908
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Je hebt toch ook al een ticket geboekt of ga je dat zo doen?
Bioscoopticket?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:50:19 #231
440653 BarryOSeven
pi_165315911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, dat maak jij er nu van.

Ultrarechts is conservatief, en vaak ook religieus. Maar met name conservatief. Dat heeft niet te maken met als een nazi rondlopen meteen :')
Dan mogen ze wel iets aan hun beeldvorming gaan doen.
pi_165315966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Na de datum ook te hebben aangepast blijft hij elke keer 1 seconde aangeven
Het is feitelijk gewoon een clientscript dat aftelt. Doet verder niks, anders had je dat in de code kunnen terugvinden. Server-side zal er wel iets veranderen als het 1u is.
pi_165316019
quote:
Did that guy close his Facebook because it got too big and he knew it was going to be a major disappointment? With everybody speculating stuff as big as TEOTWAWKI he was probably just like, "shit, my book release is going to be mocked now, I better not go through with it."
Prima mogelijkheid dit :D
pi_165316044
Spannend!
Weer eens een echt BNW-onderwerp _O_
  Forum Admin woensdag 14 september 2016 @ 12:58:55 #236
54263 crew  Pharkus
pi_165316084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:25 schreef milpek het volgende:
Die javascript file is obfuscated. Heb er in geprikt. Zit een library bluebird in o.a. Kost me meer tijd om dat te gaan debuggen dan dat de klok duurt ben ik bang.
pi_165316087
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Spannend!
Genieten!
pi_165316094
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:58 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Die javascript file is obfuscated. Heb er in geprikt. Zit een library bluebird in o.a. Kost me meer tijd om dat te gaan debuggen dan dat de klok duurt ben ik bang.
Ik herken sommige woorden. :D

Wat betekent dit?
  woensdag 14 september 2016 @ 12:59:23 #239
189978 controlaltdelete
pi_165316095
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dan mogen ze wel iets aan hun beeldvorming gaan doen.
Ik zie het als een poging door RTL om complotsites weg te zetten als ultrarechtse gekkies, gezien AJ de bekendste is laten ze een screen van hem zien. Ben verder geen fan van deze man met twee gezichten.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:00:16 #240
440653 BarryOSeven
pi_165316111
quote:

[..]

BNW / Mysterieuze 'Beast'-biljetten - badselfeater.com #4

Vooral polyfills
pi_165316115
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zie het als een poging door RTL om complotsites weg te zetten als ultrarechtse gekkies, gezien AJ de bekendste is laten ze een screen van hem zien. Ben verder geen fan van deze man met twee gezichten.
Ultrarechtse gekkies?

Amerikaanse politiek zit nu eenmaal bol van de extremen. Ik zou hier iig niets achter zoeken.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:01:08 #242
440653 BarryOSeven
pi_165316124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Idem, irritante stem en te populair. Echte info hoeft imho niet zo schreeuwerig.
pi_165316172
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
Spannend!
En we hoeven er niet meer lang op te wachten natuurlijk!

Veel spannender dan een of andere complottheorie dat de aarde vergaat in 2023 :Y
pi_165316175
quote:

[..]

AJ is een druiloor.
En door met voorbeelden van hem aan te komen geven ze alleen maar hun onwetendheid aan.
pi_165316203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Idem, irritante stem en te populair. Echte info hoeft imho niet zo schreeuwerig.
Daarom neem ik badselfeater ook niet serieus ;)
pi_165316231
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Na vannacht misschien wel! :@
pi_165316234
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

En we hoeven er niet meer lang op te wachten natuurlijk!

Veel spannender dan een of andere complottheorie dat de aarde vergaat in 2023 :Y
Dat helpt ook idd. Lekker snelle ontknoping. Beter dan die voorspellingen van Harold Camper poosje geleden :X
  woensdag 14 september 2016 @ 13:05:19 #248
440653 BarryOSeven
pi_165316237
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat mag, ik wel.
pi_165316260
Heuj, niet meer die video van een garage.
Maar die speech die hier ook al eens voorbij kwam gisteren.

badselfeater.com
  woensdag 14 september 2016 @ 13:06:44 #250
189978 controlaltdelete
pi_165316268
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:02 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

AH is een druiloor.
En door met voorbeelden van hem aan te komen geven ze alleen maar hun onwetendheid aan.
Het gaat er niet om of AJ een flapdrol is, het gaat erom hoe de media het aanpakt en probeert te beļnvloeden. Die beelden worden je niet zomaar getoond dit al helemaal door de msm.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:07:48 #251
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165316287
quote:

[..]

Ik vind jouw reacties altijd wat klagerigs en slachtofferigs hebben, en negatief. :D
pi_165316291
  woensdag 14 september 2016 @ 13:08:43 #253
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165316304
Tralalalaaaaaaa

Ik heb zin om een liedje te zingen hier.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:10:14 #254
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165316332
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Tralalalaaaaaaa

Ik heb zin om een liedje te zingen hier.
Gewoon doen.

Mr. Teeth slaapt toch nog
pi_165316342
Ik ben benieuwd of we in die garage nog iets gaan zien vannacht :)
  woensdag 14 september 2016 @ 13:11:55 #256
440653 BarryOSeven
pi_165316370
quote:
Ah dat klinkt als het systeem uit The Protocols of the Learned Elders of Sion. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door BarryOSeven op 14-09-2016 13:16:58 ]
  Forum Admin woensdag 14 september 2016 @ 13:12:18 #257
54263 crew  Pharkus
pi_165316378
quote:
Dat javascript blijft een lastig ding. ook beautyfied. Zie ook een stuk node.js terug komen. Schiet lekker op.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:13:10 #258
440653 BarryOSeven
pi_165316397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat javascript blijft een lastig ding. ook beautyfied. Zie ook een stuk node.js terug komen. Schiet lekker op.
Hoop dat je wat vindt. Heb er zelf even 5 minuten doorheen gescanned maar heb weinig tijd vandaag.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:14:04 #259
189978 controlaltdelete
pi_165316413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:07 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik vind jouw reacties altijd wat klagerigs en slachtofferigs hebben, en negatief. :D
Jouw reacties voegen doorgaans weinig toe zoals nu weer :D
pi_165316436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Pharkus het volgende:
Schiet lekker op.
Schiet maar op ja; zo heel lang heb je niet meer!

Ik verwacht een full report tegen 00:00 hier in dit topic. :7
  woensdag 14 september 2016 @ 13:20:49 #261
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_165316530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jouw reacties voegen doorgaans weinig toe zoals nu weer :D
OOk dat is een gave 8-) B-)
  Forum Admin woensdag 14 september 2016 @ 13:22:14 #262
54263 crew  Pharkus
pi_165316553
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:13 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hoop dat je wat vindt. Heb er zelf even 5 minuten doorheen gescanned maar heb weinig tijd vandaag.
Jij wist toch al van de hoed en de rand?
  woensdag 14 september 2016 @ 13:24:43 #263
440653 BarryOSeven
pi_165316592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:22 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Er kan meer zijn. Mij is wat verteld wat in die crypto.me staat.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:26:38 #264
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165316612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:22 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Daarom heeft ie vandaag weinig tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165316613
quote:
[ afbeelding ]

Of zie ik het verkeerd?
Lijkt me meer vrouwe Justitia die geveild is met d'r eigen zwaard der gerechtigheid en die balans ligt erachter.
pi_165316624
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:26 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Daarom heeft ie vandaag weinig tijd.

SPOILER
_O-
pi_165316637
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:24 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Er kan meer zijn. Mij is wat verteld wat in die crypto.me staat.
En waarom willen "ze" het jou wel vertellen, en jij ons niet.
In je eigen topic reeks zelfs.
pi_165316705
Het filmpje van Badselfeater deed mij denken aan een bunker ipv garage.
Wat ik niet hoop (ook al geloof ik nog steeds dat het een geniale rotgrap is) aangezien er al mensen binnen zijn blijkbaar.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:32:13 #269
440653 BarryOSeven
pi_165316707
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:28 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En waarom willen "ze" het jou wel vertellen, en jij ons niet.
In je eigen topic reeks zelfs.
Die discussie hebben we gehad, kom naderhand wel met een verklaring.
pi_165316895
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:32 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die discussie hebben we gehad, kom naderhand wel met een verklaring.
Och och och... je wilde zogenaamd de 'hype' niet verpesten. Nou nou, ik ben wel benieuwd wat je connectie is dan met dit hele onderwerp. Gaaap, je hebt nog een paar uur om iets te verzinnen want... Morgen liegt niet... Lekker beetje interressant doen.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:44:34 #271
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_165316898
maar waar wijst het op dan?

aanslag?
nieuwe filmtrailer?
hack?

waarom een countdown als niemand weet waar je voor aftelt :') |:(
  woensdag 14 september 2016 @ 13:45:28 #272
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_165316913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Naimed het volgende:

[..]

Och och och... je wilde zogenaamd de 'hype' niet verpesten. Nou nou, ik ben wel benieuwd wat je connectie is dan met dit hele onderwerp. Gaaap, je hebt nog een paar uur om iets te verzinnen want... Morgen liegt niet... Lekker beetje interressant doen.
ja dit

Ik weet inmiddels ook wat het echte idee is achter de countdown

maar ik vertel het pas na 0100 vannacht :D
pi_165316917
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Sosa het volgende:
maar waar wijst het op dan?

aanslag?
nieuwe filmtrailer?
hack?

waarom een countdown als niemand weet waar je voor aftelt :') |:(
Dat is aan ons om uit te pluizen!!!
pi_165316920
Ik lach me kapot dat als er morgen per toeval WEL iets gebeurt, ze met het vingertje naar jou gaan wijzen, BarryOSeven. :D
  woensdag 14 september 2016 @ 13:46:55 #275
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_165316934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Naimed het volgende:

Ik lach me kapot dat als er morgen per toeval WEL iets gebeurt, ze met het vingertje naar jou gaan wijzen, BarryOSeven. :D
Iets compleet willekeurigs, heerlijk
  woensdag 14 september 2016 @ 13:47:10 #276
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_165316938
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is aan ons om uit te pluizen!!!
Hmmm

dat zal wel niet lukken dan :P
pi_165316977
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:47 schreef Sosa het volgende:

[..]

Hmmm

dat zal wel niet lukken dan :P
Op reddit zijn ze er niet uit, wij zijn er niet uit en op ar15 zijn ze er met 180 pagina's ook nog niet uit. :)
pi_165316978
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:46 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

Iets compleet willekeurigs, heerlijk
Een of andere totaal gestoorde, die helemaal geen actieve connecties heeft met dit onderwerp. Maar door de spanning van de hype helemaal op tilt gaat en domme dingen gaat doen. Dan ben ik de eerste die naar BarryOSeven gaat wijzen als mogelijk medeplichtig.... want meneer had voorkennis... :')
pi_165317014
Ik denk dat dit hele gebeuren een aankondiging is naar een Zeitgeist-achtige documentaire genaamd Federal Beast dat gaat over de Federal Reserve, de dollar, geheime genootschappen en de mensen die daarbij betrokken zijn waaronder Hillary. Als de timer voorbij is zal federalbeast.com wel live gaan verwacht ik.

Of één grote troll-actie van die Youtuber die gelinkt werd aan Mr Teeth.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 14 september 2016 @ 13:52:01 #280
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_165317018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:49 schreef Naimed het volgende:

[..]

Een of andere totaal gestoorde, die helemaal geen actieve connecties heeft met dit onderwerp. Maar door de spanning van de hype helemaal op tilt gaat en domme dingen gaat doen. Dan ben ik de eerste die naar BarryOSeven gaat wijzen als mogelijk medeplichtig.... want meneer had voorkennis... :')
Printen we mooi vast deze topics om in te leveren.
pi_165317025
https://gyazo.com/66689eb56c3269b5d2c6573987dc9f96
https://gyazo.com/23fec0711c28a952812a659a71e74d88

De taal van Terrorisme & Korea?
Korea was in het nieuws betreft kern proeven

https://gyazo.com/36c70339f1a82c4187b368baecb38ffe

Verkiezingen.. (land door twee)
Dood Clinton?..

https://gyazo.com/6aeef0f07cb65e0567257af1620bc918

Opvouwbaar boodschap in achtergrond?

https://gyazo.com/38c9c3910f66ef2ed7105fc71be0694f

IS & Duivel

https://gyazo.com/2983d44a0aec0cd7f779b0cbffad8519

Gif is onderweg? biologische aanslag (kern of anders)

https://gyazo.com/db0fb96923b79e1401cf8c9e27599265

Het zal mij zeker benieuwen om 1 uur vannacht! Maar dit is dan wel weer opvallend..

Je kan zoveel zien en of willen zien in alle plaatjes, ik heb géén idee..
Kan er me eigenlijk ook niet zo druk om maken, als er iets gebeurt dan gebeurt het toch wel.

https://gyazo.com/2ad4ddb5ac1bf733ede01af6b09af205

Dit plaatje deed me denken aan deze..

Mijn foto werk is te vinden op.. <a href="http://www.flickr.com/photos/95584552@N06/" rel="nofollow" target="_blank">MrFotografie op Flickr</a>
pi_165317076
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik denk dat dit hele gebeuren een aankondiging is naar een Zeitgeist-achtige documentaire genaamd Federal Beast dat gaat over de Federal Reserve, de dollar, geheime genootschappen en de mensen die daarbij betrokken zijn waaronder Hillary. Als de timer voorbij is zal federalbeast.com wel live gaan verwacht ik.

:Z ALWEER een geheime genootschappen film....
pi_165317113
De film van de garage lijkt veel op de secret nuclair bunker in Essex UK. Een elite bunker

:o :'( :'( :'(
pi_165317140
Lijkt me iets commercieels. Ook met die pop op dat bankje, daar zou anders risico dat je met camerabeelden oid gesnapt kan worden te groot zijn als je echt de aandacht van FBI, NSA etc op je hals zou halen met dit gedoe.

Toch zaait het twijfel dus wat dat betreft al gelukt.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 14:01:32 #285
284411 crew  heywoodu
pi_165317141
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:44 schreef Naimed het volgende:

[..]

Meerdere mensen hier gaven eerder al aan dat het wel acceptabel was als hij iets met een wachtwoord online zou gooien, maar het wachtwoord na 1 uur zou posten. Een soort compromis dus. Dat heeft hij gedaan, laat het daar dan bij :+
  woensdag 14 september 2016 @ 14:02:07 #286
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_165317151
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  woensdag 14 september 2016 @ 14:03:48 #287
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_165317170
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef VacaLoca het volgende:
Lijkt me iets commercieels. Ook met die pop op dat bankje, daar zou anders risico dat je met camerabeelden oid gesnapt kan worden te groot zijn als je echt de aandacht van FBI, NSA etc op je hals zou halen met dit gedoe.

Enige waarom het niet commercieel zou zijn is het gebruik van de bedrijfslogo's, daar zijn de meeste bedrijven niet zo gek op. Daarom denk ik toch eerder aan zo'n Zeitgeist-documentaire
pi_165317179
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:

Lijkt mij het meest logisch ja.
Groot fan van User Wotte
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 14:04:54 #289
284411 crew  heywoodu
pi_165317184
quote:

Sowieso, als je niet gepakt wilt worden door de FBI/NSA etc ga je echt niet allemaal van dit soort meuk online zetten. Als het serieus was had je dan al lang en breed ergens in een donker gat gezeten.
pi_165317188
Als ik de symbolen en verwijzingen enzo overigens zie zou het me niks verbazen als er weer wat Rotschild-achtigs of joden-achtigs uitkomt overigens. Die kapotgedraaide langspeelplaat.
pi_165317197
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Sowieso, als je niet gepakt wilt worden door de FBI/NSA etc ga je echt niet allemaal van dit soort meuk online zetten. Als het serieus was had je dan al lang en breed ergens in een donker gat gezeten.
En het niet geniepig/flashy aangekondigd maar gewoon op alle grota fora een enorme post gemaakt en zoveel mogelijk dat verspreid en dan op een ambassade melden zonder uitleveringsverdrag.

En anders ben je een aandachtshoer.
pi_165317199
quote:

Dit is ook gewoon realistisch natuurlijk.
Groot fan van User Wotte
pi_165317202
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Meerdere mensen hier gaven eerder al aan dat het wel acceptabel was als hij iets met een wachtwoord online zou gooien, maar het wachtwoord na 1 uur zou posten. Een soort compromis dus. Dat heeft hij gedaan, laat het daar dan bij :+
Ik begrijp niet waarom hij wel iets weet en redit en dat andere forum nog helemaal niks.

Maar een FOK!er uit Nederland wel extra info schijnt te hebben.
Beetje gaar toch.
pi_165317228
quote:

[..]

Bedankt voor de info in ieder geval!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 14:11:31 #295
284411 crew  heywoodu
pi_165317276
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom hij wel iets weet en redit en dat andere forum nog helemaal niks.

Maar een FOK!er uit Nederland wel extra info schijnt te hebben.
Beetje gaar toch.
Tuurlijk, maar laat het toch gaan joh, hij heeft het nu toch online gezet, dat kunnen we vannacht allemaal lezen als hij het ww post, zien we het dan wel :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 september 2016 @ 14:12:59 #296
284411 crew  heywoodu
pi_165317297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:05 schreef ChrisCarter het volgende:
Als ik de symbolen en verwijzingen enzo overigens zie zou het me niks verbazen als er weer wat Rotschild-achtigs of joden-achtigs uitkomt overigens. Die kapotgedraaide langspeelplaat.
Als dit het is:

woensdag 14 september 2016 @ 14:13:19 #297
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165317300
Ik heb vandaag extra donuts gehaald voor de ontknoping vannacht. We gaan het meemaken. *O*
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_165317307
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ohh ja neeee tuurlijk bewijst dat dat er een connectie is en dat hij 'meer' weet. Tjongejonge... Zegt allemaal helemaal niks natuurlijk en houd de fasade lekker in stand. 1 uur vannacht, dan zal het doek vallen. Dan ben ik benieuwd of BarryOSeven's profile na middennacht het zelfde zal ondergaan als Mr. Teeth facebook profiel. A hype that can't deliver....
pi_165317409
quote:
Haha ja het kan ook reclame zijn voor South Park seizoen 20. Of een andere serie die vanavond begint.

Mr Robot finale is ook vanavond, past wel in de stijl.
pi_165317423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 13:52 schreef MrFotografie het volgende:
https://gyazo.com/36c70339f1a82c4187b368baecb38ffe

Gif is onderweg? biologische aanslag (kern of anders)

Tja, die zou (volgens weer een conspiracy theorie) kunnen wijzen op de Au Ag hint en Denver airport. Au Ag zou dan slaan op Biological warfare waar AUAG staat voor:
quote:
At a glance, AU AG would logically be the symbols for gold and silver. But that meaning is called into question when you find out that one of the founders of the airport also discovered a new, deadly strain of hepatitis known as Australia Antigen, also called AUAG. It has been rumored that AUAG could be a potent weapon in biological warfare. This symbol rests on the ground directly in front of the biological warfare mural.
En we hebben tenslotte 2 afbeeldingen van het karretje. 1 met Au AG en 1 zonder.

http://badselfeater.com/img/bill-compact-cart.png
http://badselfeater.com/img/bill-compact-cart-elem.png
  woensdag 14 september 2016 @ 14:29:40 #301
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_165317579
Wat een idioten :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')