Guardiola heeft geen goed trackrecord tegen Gladbach.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gladbach kan niet eens winnen bij freiburg.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20:45 waarschijnlijk, wachten op bevestiging.
twitter:borussia_en twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 23:03:57CONFIRMED: #MCFCBMG has been rearranged for 20:45 CEST tomorrow night. #fohlenelf #UCL https://t.co/9xF26bfJeM reageer retweet
Mooi zo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:13 schreef Anoonumos het volgende:
[..]twitter:borussia_en twitterde op dinsdag 13-09-2016 om 23:03:57CONFIRMED: #MCFCBMG has been rearranged for 20:45 CEST tomorrow night. #fohlenelf #UCL https://t.co/9xF26bfJeM reageer retweet
Legia-BVB morgen te zien via de mof.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20:45 waarschijnlijk, wachten op bevestiging.
En dan City een streampje aan. Mooi zo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Legia-BVB morgen te zien via de mof.
Legia, die waren echt heel erg slecht tegen Ajax.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Legia-BVB morgen te zien via de mof.
Dortmund werd exposed door Leipzig afgelopen weekendquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Legia, die waren echt heel erg slecht tegen Ajax.
0-7.
en daarna:quote:Inhalen
De groepswedstrijd in de Champions League wordt woensdag om 20.45 uur ingehaald, zo maakte de UEFA later op woensdagavond bekend.
quote:De UEFA heeft zich nog niet uitgesproken over een inhaaldatum. Het andere duel in groep C gaat tussen FC Barcelona en Celtic.
Die hebben toch ook niet zo'n slecht teamquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dortmund werd exposed door Leipzig afgelopen weekend.
Hmm interessant. Misschien schakel ik wel in bij 0-1.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardiola heeft geen goed trackrecord tegen Gladbach.
Halen basic mensen tussen 19 en 24 jaar binnen. Da's hun beleid.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die hebben toch ook niet zo'n slecht team
Mijn FIFA is nog steeds niet klaar. Wat the fuck.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Legia, die waren echt heel erg slecht tegen Ajax.
0-7.
Beetje schimmig wat daar allemaal gebeurt. Volgens mij is dokter tod van Salzburg nu aan de slag bij Leipzig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die hebben toch ook niet zo'n slecht team
Afentoe pauzeren zodat ie een andere server paktquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn FIFA is nog steeds niet klaar. Wat the fuck.
LOLquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:19 schreef Brammess het volgende:
[..]
Afentoe pauzeren zodat ie een andere server pakt
Mwah, Cillessen is uitstekend in het stoppen van pingels.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:22 schreef Bolasie het volgende:
Deze penalty had Cillessen niet gepakt
Toen Cillissen nog keepte maakte PSV wel penaltiesquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:22 schreef Bolasie het volgende:
Deze penalty had Cillessen niet gepakt
Kom je daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi heeft ook al lekker gebleekt haar.Allejezus. Wie vindt dat leuk?
Gelukkig is Luis van zichzelf al lelijk dus die heeft geen grijze haren nodig.
Ik heb dit seizoen nog nauwelijks voetbal gekeken.quote:
De poule of .. een wedstrijd?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
In deze poule had PSV gewonnen.
De poule. Nouja, of 2e geworden. In Groep G waren ze denk ik wel echt 1e geworden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De poule of .. een wedstrijd?
Je onderschat 1. Benfica en 2. Napoli.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De poule. Nouja, of 2e geworden. In Groep G waren ze denk ik wel echt 1e geworden.
Jij ziet Benfica de poule winnen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat 1. Benfica en 2. Napoli.
Toch 2 ploegen waar PSV al wel van gewonnen heeft. In recente jarenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat 1. Benfica en 2. Napoli.
Wat een krankzinnige redenatie, echt. Schaam je, oprecht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch 2 ploegen waar PSV al wel van gewonnen heeft. In recente jaren
Aron Milik?
Vergeleken Willems een raketgeleerde maar of dat veel zegt?quote:
Mwah, havo afgerond, propedeuse gehaald, zal wel meevallen.quote:
Tegen een ploeg als Atletico moet het een beetje meezitten. Gisteren zat het gewoonweg niet mee.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 0-1 was zoals voorspeld de doodsteek, daarvoor deed PSV nog een beetje leuk mee.
Ik vind het voor een club als PSV gewoon knap dat je leuk meedoet tegen Atletico.quote:Op woensdag 14 september 2016 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen een ploeg als Atletico moet het een beetje meezitten. Gisteren zat het gewoonweg niet mee.
Geen schande. Gewoon jammer.
PSV heeft laten zien dat vorig seizoen geen incident was inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind het voor een club als PSV gewoon knap dat je leuk meedoet tegen Atletico.
Dat valt me tegen van Thijsje.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.ad.nl/eredivis(...)-aan-ziggo~a0089375/
Lol.
Thijsquote:Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.ad.nl/eredivis(...)-aan-ziggo~a0089375/
Lol.
En er dan wel vanuit gaan dat normale Nederlandse commentatoren objectief zijnquote:Op woensdag 14 september 2016 11:24 schreef Bolasie het volgende:
'Wij verwachten objectiviteit van een tv-commentator.'
Met Sierd, ja.
Een liedje zingen gaat wel erg ver, het is een Nederlandse tv-zender en dan zit vrijwel niemand daar op te wachten.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En er dan wel vanuit gaan dat normale Nederlandse commentatoren objectief zijn.
''Hij is niet voor PSV dus we praten niet met hem gr gr''
Leo bij Veronica was gisteren ook gewoon erg subjectief. Toen de 0-1 viel zei ie niks, toen PSV scoorde (uiteindelijk afgekeurd) ging hij uit z'n dak.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En er dan wel vanuit gaan dat normale Nederlandse commentatoren objectief zijn.
''Hij is niet voor PSV dus we praten niet met hem gr gr''
Kijk voor de grap op het account van Eindhovens Dagblad-verslaggever Rik Elfrink. Over objectiviteit gesprokenquote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Leo bij Veronica was gisteren ook gewoon erg subjectief. Toen de 0-1 viel zei ie niks, toen PSV scoorde (uiteindelijk afgekeurd) ging hij uit z'n dak.
Zeg niet dat er wat mis mee is, maar het is best hypocriet van Thijs en co.
Als Nederlandse clubs Europees spelen mag je bij een Nederlandse tv-zender best een voorkeur voor die Nederlandse club verwachten, of op z'n minst objectiviteit. Dit sloeg totaal de andere kant op met Sierd. Ook wel een enorm verschil met die commentator van Ziggo in de voorronde CL bij Ajax die zich iedere minuut afrukte op een goede actie van Ajax.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Leo bij Veronica was gisteren ook gewoon erg subjectief. Toen de 0-1 viel zei ie niks, toen PSV scoorde (uiteindelijk afgekeurd) ging hij uit z'n dak.
Zeg niet dat er wat mis mee is, maar het is best hypocriet van Thijs en co.
Dat was bij dezelfde zender, Hans. Ik wilde Feyenoord er ook wel bijhalen, maar die spelen nooit Champions League..quote:Op woensdag 14 september 2016 11:35 schreef Caland het volgende:
Tom haalt weer eens Ajax erbij. Verrassend.
Oh, het 'sloeg totaal de andere kant op'? Ja, die vijf seconden overschaduwden die 90 andere minuten compleet.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Nederlandse clubs Europees spelen mag je bij een Nederlandse tv-zender best een voorkeur voor die Nederlandse club verwachten, of op z'n minst objectiviteit. Dit sloeg totaal de andere kant op met Sierd. Ook wel een enorm verschil met die commentator van Ziggo in de voorronde CL bij Ajax die zich iedere minuut afrukte op een goede actie van Ajax.
Dan is het nogal dubieus en hypocriet om voor objectiviteit te pleiten, terwijl subjectiviteit jegens PSV wel goedgekeurd wordt.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef Tchock het volgende:
Sierd is een debiel, ik snap heel goed dat je geen interviews wil geven aan zijn zender.
Daarnaast is een commentator natuurlijk nooit objectief in internationale wedstrijden met een Nederlandse club, dat is ook niet gek.
Ik verwacht op zijn minst een eerlijke weergave van de wedstrijd. Dat is wat een commentator minstens hoort te doen. Of hij liedjes loopt te zingen of wat dan ook kan me echt geen fuck schelen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Nederlandse clubs Europees spelen mag je bij een Nederlandse tv-zender best een voorkeur voor die Nederlandse club verwachten, of op z'n minst objectiviteit. Dit sloeg totaal de andere kant op met Sierd. Ook wel een enorm verschil met die commentator van Ziggo in de voorronde CL bij Ajax die zich iedere minuut afrukte op een goede actie van Ajax.
Sierd werkt bij Ziggo, het is niet zijn zender.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef Tchock het volgende:
Sierd is een debiel, ik snap heel goed dat je geen interviews wil geven aan zijn zender.
Daarnaast is een commentator natuurlijk nooit objectief in internationale wedstrijden met een Nederlandse club, dat is ook niet gek.
Je spreekt jezelf enorm tegen nu.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef Tchock het volgende:
Sierd is socio van Atletico. Vind het juist goed van hem dat hij zijn voorkeur niet angstvallig probeert te verbergen. Twitterthijsje doet gewoon een calimero in optima forma.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:37 schreef Tchock het volgende:
Uiteraard. Wat PSV bedoelt is dat ze niet willen dat een Nederlandse commentator tegen PSV zit te juichen op de Nederlandse tv. Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet heel gek.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan is het nogal dubieus en hypocriet om voor objectiviteit te pleiten, terwijl subjectiviteit jegens PSV wel goedgekeurd wordt.
Ik spreek mezelf helemaal niet tegen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf enorm tegen nu.
Sierd wil op momenten juist zo graag als objectief overkomen dat hij tijdens wedstrijden van Atlético roept dat dingen terecht of onterecht zijn, terwijl ze dat niet zijn.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sierd is socio van Atletico. Vind het juist goed van hem dat hij zijn voorkeur niet angstvallig probeert te verbergen. Twitterthijsje doet gewoon een calimero in optima forma.
Sierd geeft gewoon geen fuck. En dat vind ik wel mooi.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat PSV bedoelt is dat ze niet willen dat een Nederlandse commentator tegen PSV zit te juichen op de Nederlandse tv. Dat vind ik eerlijk gezegd ook niet heel gek.
Het is daarnaast natuurlijk idioot van Sierd, want 90% van de kijkers heeft geen enkele affiniteit met Atletico en wil graag dat PSV wint.
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind het vooral onprofessioneel en storend maar smaken verschillen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Sierd geeft gewoon geen fuck. En dat vind ik wel mooi.
Oh absoluut. Maar om een hele zender en vooral de kijkers te straffen omdat je de commentator niet zo goed vond is echt bijzonder treurig. Dat PSV-supporters over het algemeen totaal niet serieus te nemen zijn wisten we al maar als zelfs de hoge heren mee gaan doen aan dat calimerocomplexje...quote:Op woensdag 14 september 2016 11:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik vind het vooral onprofessioneel en storend maar smaken verschillen.
Goede methode om iemand monddood te maken, gewoon in dienst nemen.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het redelijk opvallend dat Thijs geen 'andersdenkende' mening kan verdragen over PSV terwijl hij vroeger PSV in elk stukje doorlichtte als de FIOD die een huiszoeking doet.
IK MIS DE OUDE THIJS.
ah dit was deel tweequote:Op woensdag 14 september 2016 12:18 schreef Caland het volgende:
Oh wacht, radio. Een oude vete ofzo?
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-09-2016 om 12:05:51In onze optiek is er een grens overschreden. Overigens tweede incident Ziggo/Sport 1. Vorig jr 1 duel niet mee 1/2 https://t.co/WtkDnseyMH reageer retweet
quote:Op woensdag 14 september 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke presentator zou iets schadelijks over PSV hebben moeten zeggen op de radio?
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-09-2016 om 12:25:15@enige_echte dat ging over vorig jaar. Presentator meldde dat wij weigerden een interview te geven. Waarheid was dat zij de zaken niet reageer retweet
LOL.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 14-09-2016 om 12:25:32@enige_echte op orde hadden waardoor het interview niet kon plaatsvinden reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |