Serieus? Dat vind ik oprecht wel jammer van hem. Nu maar hopen dat er geen religieua gedachtegoed of erger, de angst dat doktoren je eerder dood verklaren achter zitquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer, Stijn wil niet eens zijn jeugdige organen aan mij schenken na zijn dood. Dit valt me toch wel een beetje tegen van hem.
ik ben wel donateurquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer, Stijn wil niet eens zijn jeugdige organen aan mij schenken na zijn dood. Dit valt me toch wel een beetje tegen van hem.
En terecht. Je organen weggooien moet je helemaal zelf weten maar die 2 minuten invullen moet je er dan maar voor over hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik vind het vooral kut dat ik straks iets moet gaan invullen dat ik geen donor wil zijn.
Wat danquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd of jullie lever en longorganen wel doneerbaar zijn als ik jullie soms hoor.
De scheids was echt zo ruk. Teruggekeken?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
Had beter resultaat gehoopt, maar het was een mooie eerste CL wedstrijd voor mij
Nee, te laat thuis. Ga denk ik de wedstrijd downloaden morgen.. Ben wel benieuwd ja ook in het stadion dacht ik echt dat die gast blind wasquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De scheids was echt zo ruk. Teruggekeken?
ik drink echt heel weinig. roken doe ik niet en drugs ook niet, mijn levertje en longen zullen nagenoeg perfect zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd of jullie lever en longorganen wel doneerbaar zijn als ik jullie soms hoor.
Van mij ook denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik drink echt heel weinig. roken doe ik niet en drugs ook niet, mijn levertje en longen zullen nagenoeg perfect zijn.
Denk dat ik niet meer dan 40-45 bier per week drinkquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Precies. Weet niet of iedereen het met mate doet hier.
En dan sterf je op je 36equote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik drink echt heel weinig. roken doe ik niet en drugs ook niet, mijn levertje en longen zullen nagenoeg perfect zijn.
Nopequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
inb4 longkanker en iemand die kettingrookt wordt 100quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
liever op 27.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |