quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit:
Waaaat, ze zijn vergeten een 3,5" koptelefoonaansluiting erop te zetten. Heb ik een productiefout gekregen?![]()
[ afbeelding ]Zie ik het nou goed dat je zes foto's plaatst, maar geeneen waar de telefoon helemaal opstaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Er werd gevraagd om foto's van de verpakkingquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat je zes foto's plaatst, maar geeneen waar de telefoon helemaal opstaat?
Alsnog zijn foto's altijd leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om foto's van de verpakking![]()
Er staan toch al zat reviews online waarbij de telefoon goed zichtbaar is? Die van mij ziet hetzelfde eruit.
Haha dat viel mij ook al op...quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat je zes foto's plaatst, maar geeneen waar de telefoon helemaal opstaat?
quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor jouquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha dat viel mij ook al op...
(had nergens om verpakkingen gevraagd btw)
meestal gaat het om de "inhoud" dacht ik....
Thx..quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
en voor jou
Hij is nu aan het updaten naar iOS 10.0.0.1
Dat is wel karig ja, bij mijn 6 nog wel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind het wel bijzonder cheap van Apple dat je, bij een telefoon van 800-1100 euro, niet eens meer een beschermdoosje voor je oordopjes krijgt. Niet dat ik ze ooit gebruik, maar vrienden van mij gebruiken ze wel, en dat plastic beschermdoosje was fijn om te hebben. Nu zit het in een goedkoop stukje karton.
Echt, Apple wordt steeds gieriger
Heeft hij nou nog iets anders gekocht/gekregen of houdt hij het doosje gewoon toevallig zo vast alsof er een soundbar in lijkt te passen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie van jullie woont er in Sneek?
http://www.at5.nl/artikel(...)et-niet-op-dag-n-heb
Volgens mij is dat een Apple Watchquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heeft hij nou nog iets anders gekocht/gekregen of houdt hij het doosje gewoon toevallig zo vast alsof er een soundbar in lijkt te passen?
[ afbeelding ]
Hij is in ieder geval van aluminiumquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of een Koekoeksklok van Apple
Er zat toch twee camera's op? Volgens mij ben je geflasht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het je zou boeien, zou je weten dat de plus 2 camera's heeft.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Er zat toch twee camera's op? Volgens mij ben je geflasht.![]()
Heb je wel 128 Gb gekregen of ben je daar ook geflasht mee?
Verder ziet het eruit als een normale iPhone 6 van 2 jaar geleden. Alleen de kleur is ietjes zwarter en er is bezuinigd op de headphonejack.
Capacity: 121,97 GBquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Er zat toch twee camera's op? Volgens mij ben je geflasht.![]()
Heb je wel 128 Gb gekregen of ben je daar ook geflasht mee?
Verder ziet het eruit als een normale iPhone 6 van 2 jaar geleden. Alleen de kleur is ietjes zwarter en er is bezuinigd op de headphonejack.
Die eerste man die naar binnen mocht is duidelijk niet zo van de camera attentie, lol. Pijnlijke stiltes...zo ervaar ik het iigquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie van jullie woont er in Sneek?
http://www.at5.nl/artikel(...)et-niet-op-dag-n-heb
Zou helemaal grappig zijn als je ook geen FaceTime camera meer hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Capacity: 121,97 GB
- te weinig geheugen
- geen tweede camera
- geen koptelefoonaansluiting
Hier is duidelijk iets misgegaan, ik stuur 'm retour!
Zolang wachten op innovatie en dan heeft de normaal iPhone 7 model nog geen eens een tweede camera. Het wordt steeds triester. Zit Bluetooth er nog wel in?quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Als het je zou boeien, zou je weten dat de plus 2 camera's heeft.
Bij de Samsung Galaxy S7 had je ook een mindere batterij en geen scherm over de rand en bij S7 Plus welquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Zolang wachten op innovatie en dan heeft de normaal iPhone 7 model nog geen eens een tweede camera. Het wordt steeds triester.
Heeft iPhone ook over de rand dan? iPhone heeft al 2 jaar dezelfde display in hun smartphones. Nu met iPhone 7 die ook dezelfde display heeft zal iPhone 3 jaar dezelfde display gehad hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij de Samsung Galaxy S7 had je ook een mindere batterij en geen scherm over de rand en bij S7 Plus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |