Volgens mij loopt je horloge wat achter. Of voor.quote:
Misschien hoort ie er wel bij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja, dat beweert hij.
Eerst maar eens aannemelijk maken. Zo zijn we niet getrouwd.
Oké oké....ja dat klinkt heel aannemelijk!quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien hoort ie er wel bij.![]()
Omgekeerde psychologie, wij vinden het zo niet meer interessant omdat we denken dat ie liegt = extra grote surprise morgen.
I know right. Ik pas hier eigenlijk best, in BNW.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:19 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Oké oké....ja dat klinkt heel aannemelijk!![]()
Game on
zit wat inquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:11 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Nu TS na zijn "grote geheimzinnige ontdekking" zo heppiedepeppie rondtrolt...vraag ik mij sterk af of het niet een of andere publiciteitsstunt is voor Spongebob deel 489.
Ik bedoel als de uitkomst echt zo heftig zou zijn als dat Mr. Teeth pretendeert met al zijn symbolische en satanische hints dan zou ik mij niet voor kunnen stellen dat je nog zo fladderend rond gallopeerd op een fok!forum.....tenzij, TS is loco?
Verder toch dank voor je topic, het was zeer vermakelijkkkk
vervloesem 2.0 opmerking dit..... (ik heb AL 20 JAAR VIDEO VAN DEMMINK MAAR LAAT HET LEKKER NEIT ZIEN!!!!)quote:
Morgen vlieg je alquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij loopt je horloge wat achter. Of voor.
Niet goed in ieder geval.
Maar wat gaat er nou gebeuren?
Kan ik zondag nog vliegen, bijvoorbeeld?
Leuk hier hequote:Op dinsdag 13 september 2016 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
I know right. Ik pas hier eigenlijk best, in BNW.
En... moeten we gaan haaaaaaaaaaamsteren?quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij loopt je horloge wat achter. Of voor.
Niet goed in ieder geval.
Maar wat gaat er nou gebeuren?
Kan ik zondag nog vliegen, bijvoorbeeld?
Het was ff leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Het was vermakelijk inderdaad, maar het interessante is er door TS wel weer vanaf gehaald nu, helaas, op naar het volgende internetgrapje
Ja maar die mogen pas na donderdag 01:01 worden gedeeldquote:
Weer een paranoïde klapmongool minder in NWS. Brengt de Satanistische Federale overheid toch nog een beetje vreugde.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:24 schreef liedetector het volgende:
[..]
TS is al doodvermoord want praatte zn mond voorbij denk ik.... denk een gestagede zelfmoord
nou nou nouquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weer een paranoïde klapmongool minder in NWS. Brengt de Satanistische Federale overheid toch nog een beetje vreugde.
In plaats dat wij argeloze slachtoffers naar een tropisch eiland gestuurd wordenquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:29 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zit die straks met Tupac (happy vicsimday) op een tropisch eiland.
Ook geen straf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |