Alles klopt ook gewoon hequote:Op dinsdag 13 september 2016 22:40 schreef Sfeermaker het volgende:
Everybody's free to wear sunscreen stond op TMF hitzone 7, toen snapte ik er geen kont van, maar dit lied is echt nice.
Hij eindigt toch met de tekst van Rozalla. Edit, ja dusquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat trouwens niet iedereen weet: de tekst is letterlijk afkomstig uit een column in de Chicago Tribune. Geschreven door een vrouw, trouwens. De tekst wordt vrijwel integraal voorgelezen in het nummer van Baz Luhrmann.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat trouwens niet iedereen weet: de tekst is letterlijk afkomstig uit een column in de Chicago Tribune. Geschreven door een vrouw, trouwens. De tekst wordt vrijwel integraal voorgelezen in het nummer van Baz Luhrmann.
Ja, met de meest treffende tekst al door 11 aangehaald.quote:
Het refrein komt uit Everybody's Free van Rozalla, ja. (Dat stukje zit dus ook niet in die column). Helaas werd het refrein uit de radio-edit geknipt. Als ik het nummer draai, dan is dat altijd in de volledige versie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hij eindigt toch met de tekst van Rozalla. Edit, ja dus
Ben vrij recent 40 geworden... - dan krijg dat melancholische gedoe hè...quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja, met de meest treffende tekst al door 11 aangehaald.
Deep Forest is vooral bekend van Sweet Lullaby. Deze track staat op hun gelijknamige album Boheme en is een paar jaar jonger.quote:
Alles is relatief, heb 60 al in zicht.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben vrij recent 40 geworden... - dan krijg dat melancholische gedoe hè...
Zorg dat je genoeg calcium binnenkrijgtquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben vrij recent 40 geworden... - dan krijg dat melancholische gedoe hè...
60 is de nieuwe jeugdquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles is relatief, heb 60 al in zicht.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zorg dat je genoeg calcium binnenkrijgt
quote:
Ben nog steeds blond met inhammen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Gelukkig ziet mijn haar er nog niet uit als 85
Als Wilders?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog steeds blond met inhammen.
Ik ook zoiets. Met een bescheiden eilandje (een soort Lampedusa) bovenop.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog steeds blond met inhammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |