Ik vind het aantal niet zo heel belangrijk, trouwens. Maar 0 luisteraars is wat karigquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beproefde methode om aantal luisteraars te laten groeien.
Vind die ene eenzame altijd zo zielig.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het aantal niet zo heel belangrijk, trouwens. Maar 0 luisteraars is wat karig
Zo is het goed. Een relaxte nazomeravond met (hopelijk fijne) muziek.
Het is in Nederland een beetje ondergewaardeerd. De single-versie gaat NU pas beginnen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Het duurde ook even voordat ik doorhad welk nummer ik hoorde
Vlak voor de uitzending nog snel gegrabt. Ik was 'm bijna weer vergeten.quote:
vince is altijd goed eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vlak voor de uitzending nog snel gegrabt. Ik was 'm bijna weer vergeten.
Erasure komt verderop in de show wellicht nog een keer voorbij.
Verderop in de show komt Alison Moyet ook nog voorbijquote:Op dinsdag 13 september 2016 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vince is altijd goed eigenlijk
Thanks. Er komt nog meer leuks. En ik heb veel te veel muziek klaarstaan. De titelsong van de show komt nog. London Grammar en de broer van één van de bandleden met zijn solo-debuut. Van alles, eigenlijkquote:
Ik maak jaarlijks een top 300 allertijden. Sinds twee jaar terug staat Wasting My Young Years er stevig in.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stond een paar jaar geleden heel hoog in mijn jaarlijst
Leuk zegquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:11 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik maak jaarlijks een top 300 allertijden. Sinds twee jaar terug staat Wasting My Young Years er stevig in.
Soms moet je iets even een paar keer horen. Ik vind het echt een mooi nummerquote:
Past wel in de setting vanavondquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:15 schreef Sfeermaker het volgende:
Sunchyme is ook een klassiekertje
Ik mag daar nu ook officieel posten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik luister maar het is wat druk in 40+ SC.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mag daar nu ook officieel posten.
Leuk man, rellen met tong.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mag daar nu ook officieel posten.
Ik kom straks nog even op dat leeftijd-ding terug. Ik draai dan een plaat die ik voor het eerst hoorde toen ik 22 was. En in de tekst komt zowel de leeftijd 22 als de leeftijd 40 aan bod.... (jullie mogen alvast raden). Ook de leeftijd 85 zit erin, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom straks nog even op dat leeftijd-ding terug. Ik draai dan een plaat die ik voor het eerst hoorde toen ik 22 was. En in de tekst komt zowel de leeftijd 22 als de leeftijd 40 aan bod.... (jullie mogen alvast raden). Ook de leeftijd 85 zit erin, trouwens.
Damn, klopt ook nog ja!quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knoei niet te veel met je haar....
De hoofdprijs is voor jou.quote:
No problem.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De hoofdprijs is voor jou.Ik leg straks nog wel uit waarom ik die plaat draai.
Eerst moet ik nog nederig toestemming vragen om langer door te draaien, want ik heb veel te veel muziek klaarstaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |