Ga kitesurfenquote:Op maandag 12 september 2016 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb tegenwoordig een beetje existenstiele crisis omdat ik niet weet wat ik moet met mijn leven.
#jongemeisjesstruggles :$
Die achterkant eh. Kan draaien tot ik een ons weeg, maar geeft niet meequote:
Sorry, wil je een worstenbroodje?quote:Op maandag 12 september 2016 18:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus niet bij mij zijn verdomme
[..]
Hahaha awww
Ja, ik krijg m nu dus nog geen eens aan de praat nondeju
quote:
Morgen. Ik heb net 3 broodjes durum opquote:Op maandag 12 september 2016 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, wil je een worstenbroodje?
Maar drie..quote:Op maandag 12 september 2016 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Morgen. Ik heb net 3 broodjes durum op
En Griekse yoghurt als toetje :$
Maar dat kan hier ook hoorquote:Op maandag 12 september 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga wel kitesurfen in Australie, terwijl ik op zoek ben naar mezelf![]()
Keidik jungah :$quote:
Maar met kitesurfen kan ik geen centjes verdienen tot mijn pensioen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dat kan hier ook hoorEn hier word je niet opgegeten
Jullie m..quote:
Owquote:Op maandag 12 september 2016 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar met kitesurfen kan ik geen centjes verdienen tot mijn pensioen.
Ik dacht dat jij de batterijen op een langwerpig ding wel zonder problemen kon vervangenquote:Op maandag 12 september 2016 19:02 schreef Dqod het volgende:
Ik ga wel op zoek naar iemand hier die dat ding kan loskrijgen. Bluh
Dat kan ik ookquote:Op maandag 12 september 2016 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de batterijen op een langwerpig ding wel zonder problemen kon vervangen
quote:Op maandag 12 september 2016 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan ik ook
Die dingen zitten tenminste wél handig in elkaar en kan ik mee omgaan ;s
Oh ja, naar buiten dus
En ja, sis![]()
Goede timingquote:Op maandag 12 september 2016 19:14 schreef yats het volgende:
Altijd leuk als je een paar dagen niet in Nederland bent en ze juist dan een sollicitatiegesprek voor je in gaan plannen in Nederland. Dus dadelijk maar weer 8 uur terugreizen naar Nederland. Grrr...
Kut, maar beter dan geen sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 12 september 2016 19:14 schreef yats het volgende:
Altijd leuk als je een paar dagen niet in Nederland bent en ze juist dan een sollicitatiegesprek voor je in gaan plannen in Nederland. Dus dadelijk maar weer 8 uur terugreizen naar Nederland. Grrr...
Fantastisch inderdaad...maargoed, beter dan niets.quote:Op maandag 12 september 2016 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede timing![]()
Kom je weer even zwaaien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |