Ja hoor....quote:Op maandag 12 september 2016 16:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
Geruchten gaan dat ze echt dood is.
Zou best kunnen hoorquote:
Jij hoort 'New World', en meteen worden er razendsnel hersenverbindingen in je hoofd actief: OOOH, NEW WORLD ORDER, ZIE JE NOU!!!!!quote:Op maandag 12 september 2016 16:23 schreef Ali_boo het volgende:
Repost
Is deze al voorbijgekomen ?
Volgend mij zie ik paar doelen voorbijkomen van agenda 2030
So Long, Old World - A film by Unilever.
No way! Als Hillary serieus dood is dan wordt dit echt enorm creepy.quote:Op maandag 12 september 2016 16:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja hoor....
Zullen we maar even heeeeel voorzichtig zijn... ??
Dat zou heel goed nieuws zijnquote:Op maandag 12 september 2016 16:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Nou, ik kan er niets over vinden. Maar lijkt me typisch Amerikaanse massahysterie gedoequote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef BarryOSeven het volgende:
No way! Als Hillary serieus dood is dan wordt dit echt enorm creepy.
Hoezo?quote:Op maandag 12 september 2016 16:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
No way! Als Hillary serieus dood is dan wordt dit echt enorm creepy.
De geruchten komen dan ook niet van CNN maar van de gebruikelijke aluminium mediaquote:Op maandag 12 september 2016 16:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou, ik kan er niets over vinden. Maar lijkt me typisch Amerikaanse massahysterie gedoe
Ja de website veranderde gisteren (toen Hillary nokkie ging) van wit naar bloed/nazi-rood en als je even wacht tot de draak weg is dan zie je daar vrouwe justitia dood liggen. (Dode vrouw)quote:
Hmmmm apart. Is dat ergens terug te zien?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja de website veranderde gisteren (toen Hillary nokkie ging) van wit naar bloed/nazi-rood en als je even wacht tot de draak weg is dan zie je daar vrouwe justitia dood liggen. (Dode vrouw)
Weet niet of het nu nog zo is maar na die dode vrouw kwam dus een vaag filmpje welke de helderheid is opgepoetst en daar zag je 2 mannen sjouwen met iets. Een kist of zo.
Yup heb het gisteren opgeslagen. Zal het even uploaden.quote:Op maandag 12 september 2016 16:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hmmmm apart. Is dat ergens terug te zien?
Maar nog 2 dagen wachten dan. Hillary zal wel dood gaan dan over 2 dagen.
Hier is het opgepoetste beeld.quote:Op maandag 12 september 2016 16:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hmmmm apart. Is dat ergens terug te zien?
Maar nog 2 dagen wachten dan. Hillary zal wel dood gaan dan over 2 dagen.
Komt me fake over zoals het afgekapt wordt na het woordje 'dead', of 'death', alsof er nog wat achteraan moet komen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:20 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach zoquote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja de website veranderde gisteren (toen Hillary nokkie ging) van wit naar bloed/nazi-rood en als je even wacht tot de draak weg is dan zie je daar vrouwe justitia dood liggen. (Dode vrouw)
Weet niet of het nu nog zo is maar na die dode vrouw kwam dus een vaag filmpje welke de helderheid is opgepoetst en daar zag je 2 mannen sjouwen met iets. Een kist of zo.
Wat raar. Snap er niets van eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 16:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hier is het opgepoetste beeld.
http://imgur.com/a/uN1nF
Deze werd dus achter de dode vrouw aan getoond. De dode vrouw staat nog steeds op:
http://badselfeater.com
Ja het is ook niet te snappen, het is niet eens zeker dat ze een kist of een bodybag of zo sjouwen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Wat raar. Snap er niets van eigenlijk.
Kan, kun je er iets anders van maken?quote:Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Komt me fake over zoals het afgekapt wordt na het woordje 'dead', of 'death', alsof er nog wat achteraan moet komen.
quote:Vladimir Putin has ‘secret 9/11 satellite images that could bring down US gov't’
VLADIMIR Putin is on the brink of leaking top secret satellite images of the 9/11 attack that could topple the US government, it has been claimed.
33
By Joshua Nevett / Published 12th September 2016
Putin Twin TowersGETTY
REVELATION: Truth seekers believe Putin's evidence proves the 9/11 attack was an inside job
Conspiracy theorists claim the Russian president has collected a body of evidence which proves the US government and intelligence services were involved in plotting the atrocity.
Terrorist group al-Qaida were officially held responsible for crashing a plane into the World Trade Center's Twin Towers, killing nearly 3,000 people and injuring more than 6,000 others.
But truth seekers believe then president George Bush’s administration was behind the horrific attack, claiming Osama Bin Laden’s henchmen were just pawns.
Despite staunch claims the towers were brought down by a “controlled explosion”, there is no concrete evidence to suggest the US government had any involvement.
However, Russian political website Pravda reported Putin is on the verge of releasing “authoritative evidence” which proves “beyond any doubt” that the White House was directly involved.
Putin twin towersGETTY
EVIDENCE: Conspiracy theorists claim the towers were brought down intentionally
The report was published on 7 February 2015 by the Russian political newspaper, which sold millions of copies a day at the height of the Soviet Union.
The article reads: “Putin is going to hit once, but he’s going to hit hard.
“Russia is preparing the release of evidence of the involvement of the US government and intelligence services in the September 11 attacks. The list of evidence includes satellite images.
“Published material can prove the US government complicity in the 9/11 attacks and the successful manipulation of public opinion.
“The attack was planned by the US government, but exercised using her proxy, so that an attack on America and the people of the United States looked like an act of aggression by international terrorist organisations.”
RELATED ARTICLES
September 11: The mystery of the falling man and other iconic faces 15 years on
'9/11 will be repeated thousands of times' Al Qaida issues chilling anniversary threat
Mystery over metal object Hillary Clinton dropped during ‘medical episode’
Putin twin towersGETTY
LEVERAGE: Putin could be using the images as political ammunition
“Putin is going to hit once, but he’s going to hit hard.”
Pravda
The article goes on to claim Putin’s alleged motive is to “expose the US government’s secret terrorist policies”.
US analysts apparently told Pravda that the disclosure would bring about mass protests and ultimately lead to an uprising.
Skeptics have raised concerns over the validity of the report as Pravda is associated with the Communist Party of the Russian Federation.
According to reports, Putin has said on record that he thinks an inside jobs would have been impossible.
Some believe the claims are merely rumour, while others are convinced Russia has been saving the evidence as political ammunition.
9/11 Survivors: where are they now?
GALLERY
Putin twin towersYOUTUBE
FILMED: Charge explosions were apparently filmed below the crash site on the upper floors
The US and Russia are currently attempting to hammer out a peace deal in Syria, where they hope to agree on closer military cooperation to smash ISIS.
However, last month Putin unveiled plans to stash his nukes at a new military outpost in eastern Russia – just 50 miles from the US border – sparking new Cold War fears.
Leaking hard evidence of US involvement in the 9/11 attack would be a huge victory for the Russian hardman.
Eyewitness accounts describing the aftermath of the 9/11 attacks supports the theory explosives were planted inside the towers.
Cameraman Kurt Sonnenfeld, who was on Ground Zero during the attack, is convinced the US not only knew disaster was imminent – but were actually involved in the terror plot.
Ik kan niet eens verstaan wat ze precies zeggen, maar vind het wel vreemd dat degene die het filmpje upload exact op dat punt afkapt. Waar is de rest?quote:Op maandag 12 september 2016 16:39 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kan, kun je er iets anders van maken?
We begin with the breaking news about Hillary Clinton's death <pause>
Wat zou daar nog achter kunnen staan... "April's fools!"?
Zat echt NET hier naar te kijkenquote:Op maandag 12 september 2016 16:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik kan niet eens verstaan wat ze precies zeggen, maar vind het wel vreemd dat degene die het filmpje upload exact op dat punt afkapt. Waar is de rest?
Maar stel dat.
Dan lijkt me de mr Teeth hint van vanmorgen naar 'blind' mogelijk hinten naar een body double van Hillary op de foto nadat ze bij Chelsea naar buiten gaat, met haar dikke zonnebril op.
En zijn wij allemaal te blind om dat te zien...
Ja en volledig out gaan door de longontsteking om vervolgens met zulke condities even bij je dochter op bezoek te gaan.quote:Op maandag 12 september 2016 16:54 schreef Montagui het volgende:
http://kluv.cbslocal.com/(...)d-has-a-body-double/
Tja, ik vind de wederopstanding, voor en na Chelsea, anders best indrukwekkend.
99,99% kans dat ze gewoon leeft dusquote:Op maandag 12 september 2016 16:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De geruchten komen dan ook niet van CNN maar van de gebruikelijke aluminium media
Nou ik geef toe dat ik het zo af en toe wat aandik, maar de afgelopen 24 uur krijg ik serieus wel jeuk. Er is van alles aan de hand met zowel die website als met Clinton. Het is te toevallig allemaal.quote:Op maandag 12 september 2016 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
99,99% kans dat ze gewoon leeft dus
Ja dat komt omdat het deze chick isquote:Op maandag 12 september 2016 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat leuke plaatjes om de speculaties te voeden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe versie lijkt 10 jaar jonger en zon 15kg lichter
https://70news.wordpress.(...)udge-and-you-decide/
Teresa Barnwellquote:Op maandag 12 september 2016 17:13 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat het deze chick is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2016 17:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Teresa Barnwell
Actress
Teresa Barnwell was born on November 5, 1954 in Winston-Salem, North Carolina, USA. She is an actress, known for 2001: A Space Travesty (2000), The Tonight Show with Jay Leno (1992) and Sliders (1995). See full bio »
Born: November 5, 1954 in Winston-Salem, North Carolina, USA
Teresa Barnwell - IMDb
Maw een crises acteur
Ik moet wel zeggen dat ik niet zo onder de indruk ben van het vinger-argument.quote:Op maandag 12 september 2016 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
Wat leuke plaatjes om de speculaties te voeden :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe versie lijkt 10 jaar jonger en zon 15kg lichter
https://70news.wordpress.(...)udge-and-you-decide/
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.quote:Op maandag 12 september 2016 18:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
denken pillary doot is, is echt te gevoelig zijn voor roddels
1.00uquote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Die tijdklok loopt af naar 14 sept 6 pm toch? Betekent dit 00:00 u in NL die dag? Heb ik dat goed?
Maar Hilary lijkt me toch gezien de schandalen (mail server enzo) toch meer de tegenhanger van vrouwe Justitia?quote:Op maandag 12 september 2016 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar van 'ziek' meteen naar 'dood', is wel erg rigoureus.quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.
Dat idee heb ik ook. Merkwaardig dat er van een afstand wordt gefilmd en niet ingezoomd.quote:Op maandag 12 september 2016 18:18 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Mwoah, ze maakt al wekenlang een inatabiele indruk wat betreft gezondheid. Ze werd weggevoerd van die herdenking en een tijdje later komt ze ineens springlevend weer vermelden dat alles goed met haar is, met die zonnebril. Clinton leeft dan waarschijnlijk nog wel maar die vrouw met zonnebril die daar naar buiten stapt is waarschijnlijk geen Clinton maar een actrice.
Thanksquote:
Nup, 12 uur GMT. Londen dus.quote:Op maandag 12 september 2016 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Die tijdklok loopt af naar 14 sept 6 pm toch? Betekent dit 00:00 u in NL die dag? Heb ik dat goed?
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.quote:Op maandag 12 september 2016 18:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar Hilary lijkt me toch gezien de schandalen (mail server enzo) toch meer de tegenhanger van vrouwe Justitia?
Even disclaimer vooraf, wij zijn niet verantwoordelijk voor jouw sensatielust.quote:
ben je gelovig?quote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.
Hoge bomen vangen veel wind. Ik kan me best wel voorstellen dat je in zo'n positie af en toe kiest voor een leugen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:34 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja maar ze doet/n net alsof ze de moraliteit zelve is terwijl ze in werkelijkheid gelijk of erger is dan Satan zelf. En 90% van de wereld tuint er in.
Zeker, dit is wel een perfect voorbeeld van matig manipuleren van een filmpjequote:Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Komt me fake over zoals het afgekapt wordt na het woordje 'dead', of 'death', alsof er nog wat achteraan moet komen.
Voor ons dus donderdagmorgen 01.00...voor wie op wil blijven.quote:Op maandag 12 september 2016 18:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nup, 12 uur GMT. Londen dus.
Hoezo niks aan de hand?quote:Op maandag 12 september 2016 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, dit is wel een perfect voorbeeld van matig manipuleren van een filmpje
Niks aan de hand dus.
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het gevalquote:Op maandag 12 september 2016 18:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar van 'ziek' meteen naar 'dood', is wel erg rigoureus.
Begrijpelijk, er zijn ook veel zogenaamde gelovigen die er niks van snappen.quote:Op maandag 12 september 2016 18:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nup. laat wel een mogelijkheid open: agnostisch.
Ik doel op dat filmpje van ABC, om het enigszins geloofwaardig te doen zijn had het niet precies midden in een zin moeten stoppen. Daar is echt geen enkele logische reden voor te bedenken als het echt was geweest.quote:Op maandag 12 september 2016 18:47 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoezo niks aan de hand?Je bewijst ook niets, hier in BNW spreken we van plausibel
14 september gaat ze doot idd!quote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het geval
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het straks 14 september en even later wordt het 15 september. En dan 16 enzo.
Goedkope gok. Snap niet dat je de moeite neemt om het sentiment te slopen als je niet serieus bang bent dat er echt wat te gebeuren staatquote:Op maandag 12 september 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet het geval
Naar alle waarschijnlijkheid wordt het straks 14 september en even later wordt het 15 september. En dan 16 enzo.
Kan ik dat inwisselen voor de volledige vernietiging van Europa?quote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Of er komt een sextape van haar en Bill uit.
Heb je iets gevonden dan waaruit blijkt dat de video ge-edit is of schud je deze gewoon even uit de mauw?quote:Op maandag 12 september 2016 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik doel op dat filmpje van ABC, om het enigszins geloofwaardig te doen zijn had het niet precies midden in een zin moeten stoppen. Daar is echt geen enkele logische reden voor te bedenken als het echt was geweest.
Nou idd, dat zou je nog liever willen zien dan ja.quote:Op maandag 12 september 2016 18:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kan ik dat inwisselen voor de volledige vernietiging van Europa?
quote:Op maandag 12 september 2016 18:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Goedkope gok. Snap niet dat je de moeite neemt om het sentiment te slopen als je niet serieus bang bent dat er echt wat te gebeuren staat
Ja klopt, maar er hoort ook een verhaaltje bij en vooral heeeel veel gespeculeer. Althans dat vind ikquote:Op maandag 12 september 2016 18:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gaat toch allemaal over wat je denkt dat de waarheid is enzo? Nou, ik denk dat het een briljant in elkaar gezette grap/stunt is en helemaal niks meer dan dat
Waar komen filmpjes op Twitter van meer dan 10sec dan vandaan? En ik doel niet op YouTube filmpjesquote:Op maandag 12 september 2016 18:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb je iets gevonden dan waaruit blijkt dat de video ge-edit is of schud je deze gewoon even uit de mauw?
Het kan ook gewoon zijn dat die vent op de "stop film" knop drukte op dat moment of weet ik veel wat.
Vind het prima hoor als het straks nep blijkt te zijn maar tot nu toe hoor ik gewoon precies wat er staat met nog even een pauze voordat het afgesneden wordt.
Je weet dat je op twitter maar 10sec film mag uploaden?
Geen flauw idee als ik op de PS4 een filmpje wil uploaden mag deze maar 10 seconden zijn. Maar je hebt inderdaad gelijk dat er langere filmpjes op staan.quote:Op maandag 12 september 2016 18:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar komen filmpjes op Twitter van meer dan 10sec dan vandaan? En ik doel niet op YouTube filmpjes
Nah het kan zijn dat Hillary al lekker in de hel brandt op dit moment maar het zou dan een prelude zijn voor wat komen gaat.quote:The message of these bills is far more clear than you realize.
We have read your theories and posts and there are various people who get what we are about and understand what they are about to see and hear. But most of you are dwelling in darkness and seem incapable of understanding our bill or discerning why we have distributed it.
We will all hate the horror of September 14th.
But there will be those of you understand why we have exposed ourselves to the nation and called you to account.
Do not hate the Messengers.
denk t wel, na 1.00u ben ik dood, dus niet echt iets om voor op te blijvenquote:Op maandag 12 september 2016 19:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Spannend wel hoor... Misschien is het wel gewoon IS met een nieuwe actie. Of Rusland die Amerika klappen gaat geven. Slapen jullie op de nacht van 14 september nog denk je?
Om 1 uur zit ik uit pure nieuwsgierigheid toch wel in deze reeks, heb verder toch weinig te doen de dag ernaquote:Op maandag 12 september 2016 19:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Spannend wel hoor... Misschien is het wel gewoon IS met een nieuwe actie. Of Rusland die Amerika klappen gaat geven. Slapen jullie op de nacht van 14 september nog denk je?
beide abc newsquote:Op maandag 12 september 2016 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog meer media die te vroeg waren met het nieuws:
[ afbeelding ]
En beide niet terug te vinden bij ABC news.quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:
Heb je zelf dit screenshot van de site gemaakt of stond het ergens op Twitter ofzo?quote:Op maandag 12 september 2016 20:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Nog meer media die te vroeg waren met het nieuws:
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat ik alle geloofwaardigheid kwijt benquote:Op maandag 12 september 2016 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je zelf dit screenshot van de site gemaakt of stond het ergens op Twitter ofzo?
3.quote:1.
Last week Mr Teeth posted a photo of a beast bill at the Clinton Library. Hours later the Library announced the release of dozens of photos of Bill Clinton and Trump chumming it up together. A woman in the photos wore a playboy bunny shirt which matches Trump's lapel pin on the beast bill.
2.
Yesterday morning Mr Teeth posted a picture of a dead/dieing dragon superimposed on an image of Hillary. Hours later Hillary collapsed due to a medical issue.
Are these amazing coincidences?
Dat is wel heel erg weird... dan zou Mr. Teeth geweten moeten hebben dat ze haar schoen ging verliezen?quote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:quote:Op maandag 12 september 2016 21:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg weird... dan zou Mr. Teeth geweten moeten hebben dat ze haar schoen ging verliezen?
Integendeel, als jij zelf zo'n screenshot van die site gemaakt had zou ik misschien nog een beetje geloven dat het er ook daadwerkelijk heeft gestaan (weliswaar vermoedelijk gehackt)quote:Op maandag 12 september 2016 21:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik alle geloofwaardigheid kwijt ben![]()
Best wel ja.quote:Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:
[ afbeelding ]
Creepy?
Heheh, maar haalt wel de claim onderuit dat het eerste abc filmpje fake was. Kan zijn dat iemand de website even lokaal heeft aangepast om te kutten natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Integendeel, als jij zelf zo'n screenshot van die site gemaakt had zou ik misschien nog een beetje geloven dat het er ook daadwerkelijk heeft gestaan (weliswaar vermoedelijk gehackt)
Die is Hillary 1 verloren terwijl ze in de auto werd gedropt.quote:
Ja nogal.quote:Op maandag 12 september 2016 21:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Tja, en datzelfde schilderij vinden we dan ook weer hier terug:
[ afbeelding ]
Creepy?
Dat weet ik, ik bedoelde wat daar voor die tijd over gezegd werdquote:Op maandag 12 september 2016 22:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die is Hillary 1 verloren terwijl ze in de auto werd gedropt.
Hoezo haalt dat die claim onderuit?quote:Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heheh, maar haalt wel de claim onderuit dat het eerste abc filmpje fake was. Kan zijn dat iemand de website even lokaal heeft aangepast om te kutten natuurlijk.
Nou omdat er dus twee separate berichten zijn die melden dat Hillary dood is. Of ze moeten beide fake zijn natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2016 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo haalt dat die claim onderuit?
twitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
Dat plaatje met die schoen, kan dat bevestigd worden dat die mr.teeth dat inderdaad vóór het schoenenincident/onwelwording heeft gepost?quote:Op maandag 12 september 2016 21:39 schreef Montagui het volgende:
Van Reddit
[..]
3.
En daarbij dan nog het schoen incident van Hillary in combinatie met een eerdere post van Mr Teeth:
[ afbeelding ]
Voor wat het waard is.
Obscure shit, geen idee wat het heeft te betekenen.quote:Op maandag 12 september 2016 22:44 schreef Montagui het volgende:
https://twitter.com/ThunderLightn12
Een ander twitter account die gelinkt lijkt aan #badselfeater, met veel nieuw materiaal, waaronder dit:
[ afbeelding ]
En een retweet van dat Alephactual twitter accounttwitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
4 september om 5:33 op zijn Facebook account.quote:Op maandag 12 september 2016 22:48 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Dat plaatje met die schoen, kan dat bevestigd worden dat die mr.teeth dat inderdaad vóór het schoenenincident/onwelwording heeft gepost?
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.quote:Op maandag 12 september 2016 22:44 schreef Montagui het volgende:
https://twitter.com/ThunderLightn12
Een ander twitter account die gelinkt lijkt aan #badselfeater, met veel nieuw materiaal, waaronder dit:
[ afbeelding ]
En een retweet van dat Alephactual twitter accounttwitter:AlephActual twitterde op maandag 12-09-2016 om 03:57:03@Suaq_Drol Mundus vult decipi. #BADSELFEATER reageer retweet
Klopt, zag hem ook al. Zit overigens ook rechtsboven. "As above so below".quote:Op maandag 12 september 2016 22:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Weet niet of jij ziet wat ik zie linksonder.
Een cicada.
Puzzel valt helemaal in de cicada lijn. Als dit serieus van Cicada komt ga ik echt geloven dat er wat te gebeuren staat.
Dan nu de uitdaging. Oplossen. Ik ga em even naar wat groepen specifiek voor deze puzzels forwarden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |