Cassierra (dubbel s dubbel rquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cassiera leek niet echt te juichen.
Hij lijkt echter wel goed te zien waar hij moet staan.
als hij dan ook even vi terug kijkt, daar zijn ze het eindelijk ook eens dat Gudelj er niks van kan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bosz was gisteren kijken naar jong ajax. Dan moet hij wel hebben gezien dat Nouri meer talent heeft in zijn kleine teen dan Gudelj heeft
Nouri heeft alleen kans in een 3-4-3 opstelling. Uiteindelijk gaat Ziyech wel naar het middenveld, dat wordt gewoon Ziyech - Riedewald - Klaassen. Ik ben bang dat uiteindelijk geen trainer een driemansmiddenveld met Ziyech en Nouri opstelt (behalve in een 5-3-2, maar dat zal bij Ajax niet snel gebeuren). Daarom heb ik de aankoop van Ziyech altijd erg jammer gevonden, ook al zal hij het best prima gaan doen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bosz was gisteren kijken naar jong ajax. Dan moet hij wel hebben gezien dat Nouri meer talent heeft in zijn kleine teen dan Gudelj heeft
daarom ook Ziyech naar het middenvelden Traore op rechts en dan Dolberg en Cassierra afwisselen in de spits.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Cassierra (dubbel s dubbel r) deed het ook prima toen hij bij Ajax 1 even in de spits stond. Het is dat Dolberg het nu zo goed doet en Traoré nog in de spits staat. Zou hem graag nog 1-2 wedstrijden in de spits willen zien, en niet vanaf links.
Gaat ook wel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom ook Ziyech naar het middenvelden Traore op rechts en dan Dolberg en Cassierra afwisselen in de spits.
Als Ziyech rechtsbuiten blijft is er het middenveld nog plaats.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouri heeft alleen kans in een 3-4-3 opstelling. Uiteindelijk gaat Ziyech wel naar het middenveld, dat wordt gewoon Ziyech - Riedewald - Klaassen. Ik ben bang dat uiteindelijk geen trainer een driemansmiddenveld met Ziyech en Nouri opstelt (behalve in een 5-3-2, maar dat zal bij Ajax niet snel gebeuren). Daarom heb ik de aankoop van Ziyech altijd erg jammer gevonden, ook al zal hij het best prima gaan doen.
Bosz ziet hem vooral als middenvelder, en het zou ook vreemd zijn je op een na grootste aankoop ooit niet op zijn eigen positie te zetten. Al deed Real dat ook met Bale, dus het kan wel in theorie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Als Ziyech rechtsbuiten blijft is er het middenveld nog plaats.
FC Twente lijkt mij een prima club voor Nouri.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bosz ziet hem vooral als middenvelder, en het zou ook vreemd zijn je op een na grootste aankoop ooit niet op zijn eigen positie te zetten. Al deed Real dat ook met Bale, dus het kan wel in theorie.
Ik zou Nouri proberen te verhuren aan clubjes als Willem II, Heerenveen, PEC oid.
Mja, maar hangend op links was hij geen onverdeeld succes bij JA. En ik denk dat Younes daar gewoon beter is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of je zet Nouri hangend op links en Ziyech op linkshalf en dat ze dan kunnen afwisselen in de wedstrijd zelf.
In elk geval kan je hem wel laten invallen dit jaar tegen de mindere goden. Dan in de winter en zomer daarna wat middenvelders verkopen en dan komt er wel een plekje vrij voor hem.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mja, maar hangend op links was hij geen onverdeeld succes bij JA. En ik denk dat Younes daar gewoon beter is.
Youness ---- Dolberg ---- Traorequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of je zet Nouri hangend op links en Ziyech op linkshalf en dat ze dan kunnen afwisselen in de wedstrijd zelf.
Een schop onder zn hol naar een andere club?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Youness ---- Dolberg ---- Traore
-----Ziyech-----------------Klaassen
----------------Riedewald----------
Dijks - Sanchez - Tete - Veltman
-------------------Krul
Verder zou ik Babel een contract geven en laten afwisselen met Youness
Dolberg laten afwisselen met Cassierra
Traore laten afwisselen met Ghazi en Cerny
Ziyech laten afwisselen met Sink en Nouri
Klaassen laten afwisselen met vd Beek en de Jong
Riedewald laten afwisselen met Bazoer
Onana de bekerwedstrijden laten keepen
Gudelj in de winterstop een schop onder z'n hol geven.
Westermann in de winterstop laten gaan
Schone verkopen
Serero verkopen
Een back-up voor Dijks halen (of verbetering)
Kampioen 2016/2017
kan mij niet schelen waar hij heen gaat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een schop onder zn hol naar een andere club?
Op basis van wat zou je Babel een contract geven ?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een schop onder zn hol naar een andere club?
rappend Dijks gekmakenquote:Op dinsdag 13 september 2016 15:19 schreef KingRadler het volgende:
Babel is iemand die goed is in de kleedkamer
Mijn voorspellingen zijn zelden zo accuraat geweestquote:Op donderdag 8 september 2016 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan haast niet anders dan het oh zo gepredikte buitenkansje worden
in de winter verhuren is een optiequote:Op dinsdag 13 september 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
We komen nooit meer van Gudelj af.
14/15 draaide hij nog prima mee in de Turkse competitie, hij is niet zo oud als Westermann, en hij kent Ajax door en door. Je kan hem uitgebreid fysiek testen, en als hij voldoet, waarom niet?quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Babel een contract gevenBen je de weg kwijt mokkiemok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |