quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit heb ik nu opstaan hier en ach waarom niet online pleuren?
Dat is ook toffe peer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:29 schreef chufi het volgende:
Was nogal chille muziek die MAd professor-collectie
Ja.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik weer een aflevering van Tail's avonturen gemist
Vraag hem anders per DM of ie je wil waarschuwen wanneer ie weer gaat draaien.. Hij had grootse plannenquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
Heb ik weer een aflevering van Tail's avonturen gemist
Beide worden we dagje ouder en dat wilde is er wel vanaf maar bij optreden altijd gratis zuipen.quote:
Ik ben niet zo vaak in de avonden op een desktop aanwezig om te luisteren helaas, dus waarschijnlijk ga ik teveel missen om het een DM alert waard te makenquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag hem anders per DM of ie je wil waarschuwen wanneer ie weer gaat draaien.. Hij had grootse plannen
Misschien neemt ie het wel opquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak in de avonden op een desktop aanwezig om te luisteren helaas, dus waarschijnlijk ga ik teveel missen om het een DM alert waard te maken
Dat was toffe vakantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen je daar in de studio zat te draaien natuurlijk... Iedereen stoned op de bank
Na 3 dagen wil ik weer naar huis,quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Vakantie , lang weekend zul je bedoelen
Dan moet je niet met de boot gaanquote:Op dinsdag 13 september 2016 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 3 dagen wil ik weer naar huis,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |