Dat bedoel ik. Je kunt zeggen programmeer het beter. Maar er is altijd wel voetbal te zien. En internet is je grootste vriend tegenwoordig.quote:
Ken je de docu's over Birmingham City, Heerenveen of Heracles ? Waren ook geweldig.quote:
De Spaanse en Italiaanse topclubs leven er van.quote:Op maandag 12 september 2016 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Een schande dat deze club nog bestaat. Het klassieke voorbeeld dat belazeren en bedonderen loont.
Voor wie zich nog goed in wil lezen omtrent frauduleuze zaakjes raad ik aan om vanavond even naar dit schoolvoorbeeld te kijken. Ware meesters aan het werk.
Uiteindelijk heeft Twente wel terecht gewonnen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Een schande dat deze club nog bestaat. Het klassieke voorbeeld dat belazeren en bedonderen loont.
Voor wie zich nog goed in wil lezen omtrent frauduleuze zaakjes raad ik aan om vanavond even naar dit schoolvoorbeeld te kijken. Ware meesters aan het werk.
madquote:Op maandag 12 september 2016 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Kan het niet anders dan hiermee eens zijn. Twente had niet meer mogen bestaan, punt uit!quote:Op maandag 12 september 2016 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Daar is ie tafelgast.quote:Op maandag 12 september 2016 18:21 schreef Caland het volgende:
Jammer dat de maker die gozer met spraakgebrek van dat smerige DWDD kliekje is.
Ik kijk om 10 uur zo meteen op NPO2.quote:
Vond ik ook frappant. Het PSV-gedrag. Of het door feyenoorders het de KNJB noemen. Of De NOS benoemen tot Ajax bouwwerk. Niks nieuws onder de huidige zon.quote:Op dinsdag 13 september 2016 12:23 schreef Caland het volgende:
Toch grappig dat men blijkbaar nog steeds het grote boze westen de schuld geeft daar. Twente bestaat nog bij de gratie van de KNVB
Ik nam je al niet serieus.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:25 schreef Leonos het volgende:
Gisteren vijf minuten gekeken, verstond er geen reet van, dus afgezet.
Stelletje Duitsers
Nou, dat vind ik nou weer niet echt lief.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik nam je al niet serieus.
Je bevestigt het.
Wat een loser ben je![]()
Geen idee waar jij woont. Je accent laat me koud.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou weer niet echt lief.
Kan er toch niks aan doen dat hun zo'n raar accent hebben?
Begin er dan ook niet over.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij woont. Je accent laat me koud.
Ha ha ha ha. Ik heb niks tegen domheid. Etaleer het niet zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |