abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165286718
SQ wat leuk een jongen! *O* O+

Logi welkom O+

Aurum, shit, ik duim voor je :* Fijn dat het nu iig gestopt is!
pi_165286753
Aurum :* niet leuk zo. Aftellen naar de echo, hopelijk geen verder bloedverlies.

SQ een kleine man O+
pi_165286882
Houden zo Aurum!!
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:26:25 #154
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_165287113
Aurum ik duim dat het bloed wegblijft :*

Een piemel voor sq *O*
pi_165287177
Een jongen, wat leuk!!

Aurum, ik duim voor je dat het "niets" is! :*
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:32:20 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_165287210
Ik ben wel blij dat ik de werktitel nu niet hoef aan te passen :') #smallvictories

En dan nu, shoppennnn *O*
disclaimer
pi_165287330
jij en ik allebei SQ. Ik heb wel weer genoeg spanning en sensatie gehad :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_165287341
Fijn aurum! Kun je rustig aan doen vandaag?
pi_165287519
Volgens mij heb ik het wel relatief rustig; ik geef een training, beetje verhaaltje vertellen, dingen uitleggen en groot deel van de dag op mijn kont zitten.

Dat kan ik wel :D

Ik heb voor de rest lichamelijk ook nergens last meer van (gelukkig!), gister voelde ik me heel de dag al naar. Dus vandaag wordt een goede dag ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_165287569
Aurum, wat rot dat het zo spannend moet zijn. Mijn duimen draaien dat het niks is.

SQ, wat leuk, een knul O+ ^O^ . Hoewel ik nooit meer zwanger wil zijn, zou ik best nog wel zo'n klein manneke erbij willen hebben hier O+ :P .
pi_165287652
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:51 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij heb ik het wel relatief rustig; ik geef een training, beetje verhaaltje vertellen, dingen uitleggen en groot deel van de dag op mijn kont zitten.

Dat kan ik wel :D

Ik heb voor de rest lichamelijk ook nergens last meer van (gelukkig!), gister voelde ik me heel de dag al naar. Dus vandaag wordt een goede dag ^O^
Daar gaan we dan vanuit ^O^ Succes met de training!
pi_165288025
Aurum, fijn dat het bloeden gestopt is, hopelijk blijft dat zo. Knap dat je er zo rustig onder lijkt te zijn.

Ik ga de dagen dat ik overtijd ben gewoon tellen in extra verlofdagen, dat maakt het een stuk leuker 8-) Dus nu al +1 extra verlofdag *O*
pi_165288136
Leuk sq een jongen! *O*
pi_165288194
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:21 schreef Mies_poes het volgende:
Aurum, fijn dat het bloeden gestopt is, hopelijk blijft dat zo. Knap dat je er zo rustig onder lijkt te zijn.

Ik ga de dagen dat ik overtijd ben gewoon tellen in extra verlofdagen, dat maakt het een stuk leuker 8-) Dus nu al +1 extra verlofdag *O*
Omdenken it is :Y ^O^
pi_165288275
Vraagje over harde buiken en hoe jullie vk's in Nederland daarop reageren. Ik meen hier vaak gelezen te hebben dat veel harde buiken reden waren tot rustig aan doen. Maar wat is veel? Hoeveel per dag? Worden ze getriggered bij fysieke aktiviteit?
Ik ben bij de vk geweest, en ik voelde me totaal niet begrepen. Ben daarom benieuwd of ik me aanstel of niet.
pi_165288459
Aurum, rustig aan, hopelijk is er niks aan de hand. Ik duim voor je!

Stormqueen, leuk!! *G*

Roomsnoes: wat vervelend dat je je niet begrepen voelt. Kan je helaas niet aan de info helpen, maar anderen vast wel. Sterkte ermee!

Beroerd geslapen door een verstopte neus, dus in plaats van de productieve ochtend die ik gepland had lig ik nog steeds in bed. Nu wel zo opstaan, m'n glas water is leeg en heb honger. Vanmiddag een scholingsbijeenkomst op m'n werk, totaal geen zin.. Maar goed...
pi_165288712
Sq een jongen!
Gogo hopelijk vannacht een betere nacht.

Hier word ik zo teruggebeld Door de vk. Vorige week naar zkh doorverwezen vanwege een naar voren gekantelde baarmoeder en vermoedelijke blaasontsteking Door de hap. Maar niets gevonden. Sindsdien het gevoel dat er iets in mijn vagina zit zoals een tampon en bij gemeenschap is dit gevoel nog pijnlijker en vervelender. Ook continu aandrang.. vrees voor een verzakking.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_165288790
Roomsnoes, ik had (vorige zws) op een gegeven moment veel harde buiken. De verloskundige zei dat dat kon zijn omdat ik het rustiger aan moest doen. Heb toen een afspraak gemaakt met de bedrijfsarts en ben minder uren gaan werken. Mijn verloskundige bleef er niet te lang bij stilstaan maar zei de keer erop week dat het verstandig was dat ik rustiger aan was gaan doen.

Wat zei de verloskundige? Waarin voelde je je niet begrepen? Ik heb inmiddels wel door dat het handig is als je echt heel duidelijk ben. Precies vertellen waar je last van hebt en wat de impact op jou is. Zonder daarbij af te zwakken. Daar had ik soms wel de neiging toe.

Mies al 1 dag extra verlof *O* Nog even twee weken volhouden en je hebt super veel extra verlof ;)

Mijn man vroeg vandaag of ik niet toch beter de dokter kon bellen vanwege mijn zwangerschaps klachten. Ik vind het zo lastig omdat ik weet dat veel dingen ook echt heel normaal zijn. Ik ben veel misselijk maar heb nog niet hoeven overgeven, wel af en toe diarree. Heel weinig eetlust, probeer wel te eten (en te drinken) maar dat gaat moeizaam. Ik voel me super moe en enorm slap. De trap oplopen voelt al als te veel inspanning, dan lijken mijn benen wel spaghetti. Volgens mij kan dit allemaal prima bij de zwangerschap horen en het is nu natuurlijk ook warm en dat helpt niet mee. Wanneer moet je je zorgen maken?
pi_165288807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Vraagje over harde buiken en hoe jullie vk's in Nederland daarop reageren. Ik meen hier vaak gelezen te hebben dat veel harde buiken reden waren tot rustig aan doen. Maar wat is veel? Hoeveel per dag? Worden ze getriggered bij fysieke aktiviteit?
Ik ben bij de vk geweest, en ik voelde me totaal niet begrepen. Ben daarom benieuwd of ik me aanstel of niet.
Hoeveel harde buiken heb je? Een paar per dag of meer per uur? Kun je het linken aan een bepaalde activiteit?
Harde buiken zijn vaak een teken van je lijf dat je kalmer aan moet doen, bij regelmaat krijg je vaak rust voorgeschreven.
S. 2014
J. 2016
pi_165288827
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:21 schreef Mies_poes het volgende:

Naja, nu ben ik rustig. Was gister aardig over de zeik hoor :)

Ik heb dit ook gelezen, het komt best vaak voor :X

En ik heb ook zitten googlen op miskramen en de bottom line is dat je er geen invloed op hebt. Het blijft plakken of niet, dus mjaah daar doe ik het dan maar mee :s)

@Sam1993: Sterkte, klinkt niet fijn.
pi_165288924
Ik zie dat ik over gogo en Sam heen heb gelezen, :@

Zo naar, een verstopte neus -O- Hopelijk voel je je snel wat beter.

Sam, dat klinkt heel naar. Hopelijk weet je snel wat er is en valt het mee.

Aurum, fijn dat je je nu wat zekerder voel, ik ben voor je aan het duimen.
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:13:16 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_165288958
Aurum, ik heb ook een paar keer hevig bloedverlies gehad dit keer. Van de vier keer dat ik in totaal zwanger ben geweest had ik twee keer bloedverlies. 1 daarvan werd wel een miskraam en deze keer was er uiteindelijk niets aan de hand.
Ik weet dat het echt zenuwslopend is en ik denk dat als je zo lang hebt moeten wachten vooraleer je eindelijk zwanger bent het nog eens extra hard vreet. En je kunt niets anders dan afwachten, dat maakt het zo rot. Je kunt niks doen.
disclaimer
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:18:58 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165289064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Room, harde buiken zijn bijna altijd een teken dat je (even) te veel hooi op je vork hebt genomen. En vaak is het zo dat je bij een tweede meer last hebt/krijgt van harde buiken dan bij een eerste; heeft iets met het al een keer uitgerekt zijn van je baarmoeder te maken.
Als je harde buiken negeert, kunnen ze overgaan in weeën en daar heb je voorlopig nog geen zin in denk ik :P. Bij mij gaan ze meestal weg als ik een tijdje op bed of op de bank ga liggen, en/of als ik even onder de douche of in bad ga. Er is niet een regel dat je bij een X aantal harde buiken per dag/uur permanent rustiger aan moet gaan doen, maar als ze steeds terug blijven komen, is dat wel een teken van je lichaam waar je naar moet luisteren.
KuikenGuppy
pi_165289941
Fijn dat het gestopt lijkt te zijn Aurum. Kan je misschien bij terugkomst vragen of je eerder een echo mag ivm bloedverlies? Of heb je de afspraak al bijna staan?

Vorige keer kreeg ik ook harde buiken als ik te veel had gedaan, Room. Rustiger aan doen hielp dan wel.
Al kreeg ik op het laatst wel een stuk sneller harde buiken, ook bij een heel erg volle blaas bijvoorbeeld.

Sam een verzakking klinkt niet fijn :{
pi_165290380
Room, wat vervelend dat je je niet gehoord voelt. Dat lijkt me een puntje om even aan te kaarten, want je moet nog even met elkaar verder.
Het zou best kunnen dat je verloskundige je harde buiken als niet afwijkend inschat. In het algemeen geldt dat hoe vaker je zwanger bent geweest, hoe gevoeliger je baarmoeder is en makkelijker harde buiken maakt. Harde buiken zijn an sich ook helemaal niet erg, het is een samentrekking en dat doet je baarmoeder zelfs als je niet zwanger bent. Het kan een indicatie zijn van vermoeidheid (te veel werken, veel stress), het kan komen door een blaasontsteking, maar het kan ook door een groeispurt of door een goedgemikte schop van je baby, etc. Of je iets moet aanpassen in je dagelijks leven kan ik zo niet beoordelen en wil ik ook niet, maar ga het voor jezelf even na en open dan het gesprek nogmaals met je eigen verloskundige.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')