Roomsnoes, ik had (vorige zws) op een gegeven moment veel harde buiken. De verloskundige zei dat dat kon zijn omdat ik het rustiger aan moest doen. Heb toen een afspraak gemaakt met de bedrijfsarts en ben minder uren gaan werken. Mijn verloskundige bleef er niet te lang bij stilstaan maar zei de keer erop week dat het verstandig was dat ik rustiger aan was gaan doen.
Wat zei de verloskundige? Waarin voelde je je niet begrepen? Ik heb inmiddels wel door dat het handig is als je echt heel duidelijk ben. Precies vertellen waar je last van hebt en wat de impact op jou is. Zonder daarbij af te zwakken. Daar had ik soms wel de neiging toe.
Mies al 1 dag extra verlof

Nog even twee weken volhouden en je hebt super veel extra verlof
Mijn man vroeg vandaag of ik niet toch beter de dokter kon bellen vanwege mijn zwangerschaps klachten. Ik vind het zo lastig omdat ik weet dat veel dingen ook echt heel normaal zijn. Ik ben veel misselijk maar heb nog niet hoeven overgeven, wel af en toe diarree. Heel weinig eetlust, probeer wel te eten (en te drinken) maar dat gaat moeizaam. Ik voel me super moe en enorm slap. De trap oplopen voelt al als te veel inspanning, dan lijken mijn benen wel spaghetti. Volgens mij kan dit allemaal prima bij de zwangerschap horen en het is nu natuurlijk ook warm en dat helpt niet mee. Wanneer moet je je zorgen maken?