Plottwist!quote:Op maandag 12 september 2016 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien allemaal van dezelfde FOK!vader![]()
![]()
![]()
Dan is die *boks* wel een beetje luguberquote:Op maandag 12 september 2016 13:59 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Nudge nudgequote:Op maandag 12 september 2016 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahahahahaquote:Op maandag 12 september 2016 14:01 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Dan is die *boks* wel een beetje luguberMaar idd
FOK!baby's
Als we de baby's dan ook nog alledrie een naam geven die begint met een T., kunnen we iedereen hier nog jaren blijven verwarrenquote:Op maandag 12 september 2016 15:27 schreef Thistleweed het volgende:
Volgens mij is Thee iets eerder dan ons, maar eigenlijk vind ik dat ze de 21e moet
Tim, Tom en Tijnquote:Op maandag 12 september 2016 15:33 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Als we de baby's dan ook nog alledrie een naam geven die begint met een T., kunnen we iedereen hier nog jaren blijven verwarren
quote:Op maandag 12 september 2016 12:19 schreef Burdie het volgende:
Nesteldrang bij de tweede: bij alles wat je doet achtervolgd worden en moeten uitleggen wat je aan het doen bent.
Zwangerschapscravings bij de tweede: in een hoekje van de keuken een bakje chocoladepepernoten verstoppen, stiekem een naar binnen schuiven als peuter even niet kijkt en zo geluidloos mogelijk proberen te kauwen..
Dan claim ik Tijn alvastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, Hmmm ik moet eerst eens uitzoeken hoe ik een foto op fok zetexcuus
[ Bericht 5% gewijzigd door Thistleweed op 12-09-2016 16:14:30 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |