Nee dat niet. Laatst ook nog getest op blaasontsteking dus denk niet dat dat het is. Wel hele tijd een stekend gevoel downunder, en in onderbuik. Misschien wel gewoon indaling ofzo? Iets anders kan ik niet bedenken. En een basketbalbuik. 😫quote:Op maandag 12 september 2016 16:58 schreef Unihipili het volgende:
Dan blijf je lekker thuis met een kruik op de bank.
Heb je moeite met plassen misschien?
32 weken en bekkeninstabiliteit.:)quote:Op maandag 12 september 2016 17:01 schreef snoenk het volgende:
Eenvoor alle mijlpalen en in het bijzonder voor mies
![]()
Een hartje voor tweedle![]()
Sq gefeliciteerd en ben erg nieuwsgierig. Ik denk een meisje gebaseerd op niets.
Gm waarom nu al je bed op klossen trouwens??
Zo wiegje in onze slaapkamer staat en man is druk bezig met zolder. Met een beetje geluk komt dat ook wel op tijd klaar.
"Kuiken, mama gaat nu geen koekje pakken, want we gaan zo eten". En daarna een stuk chocola in je mik schuivenquote:Op maandag 12 september 2016 15:44 schreef Unihipili het volgende:
[..]![]()
"Mamaaaaa?!"
*gnorfgnorfgnorfcookiemonsterstylo*"wcht evnnn"*gnorfgnorf*
Ook op kweek laten zetten?quote:Op maandag 12 september 2016 17:27 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Laatst ook nog getest op blaasontsteking dus denk niet dat dat het is. Wel hele tijd een stekend gevoel downunder, en in onderbuik. Misschien wel gewoon indaling ofzo? Iets anders kan ik niet bedenken. En een basketbalbuik. 😫
En dan de chocoladeresten nog om je mond hebben en ontkennen dat je chocolade hebt gehadquote:Op maandag 12 september 2016 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
"Kuiken, mama gaat nu geen koekje pakken, want we gaan zo eten". En daarna een stuk chocola in je mik schuiven.
Ohja, niet iedereen is natuurlijk net zoals ik verticaal gelimiteerdquote:Op maandag 12 september 2016 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
32 weken en bekkeninstabiliteit.:)
Ja was ook gekweekt en het was echt niks. Ik kijk het nog maar even aan, als het morgen nog niet beter is dan bel ik toch maar even, al is het maar om gerustgesteld te worden 😂quote:Op maandag 12 september 2016 17:54 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ook op kweek laten zetten?
Maar kan ook prima indaling zijn ja. Ik herken de klachten wel.
[..]
Wat maakt BI uit voor je bed op klossen?quote:Op maandag 12 september 2016 17:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
32 weken en bekkeninstabiliteit.:)
Heel erg veel! In en uit bed is dan weer een beetje een optiequote:Op maandag 12 september 2016 19:12 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wat maakt BI uit voor je bed op klossen?
Ik kan gewoon mn voeten op de grond laten zakken en hoef mezelf niet op te duwen vanuit mn heupen/bekken... maakt voor mij een wereld van verschil, zeker met "startpijn"quote:Op maandag 12 september 2016 19:12 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
Wat maakt BI uit voor je bed op klossen?
quote:Op maandag 12 september 2016 19:18 schreef Kursor het volgende:
[..]
Heel erg veel! In en uit bed is dan weer een beetje een optie![]()
Zelf ook ook al vroeg bed op kratjes laten zetten en pas toen dochter 9 maanden was zijn ze eronderuit gegaan. Eerder kon ik echt niet zonder enorme pijn opstaan.
Oh jullie hebben blijkbaar een stuk lager bed dan wijquote:Op maandag 12 september 2016 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon mn voeten op de grond laten zakken en hoef mezelf niet op te duwen vanuit mn heupen/bekken... maakt voor mij een wereld van verschil, zeker met "startpijn"
En andersom kan ik op t randje zitten en mezelf laten vallen.
Zonder klossen is ons bed vanaf de vloer 54cm... dus dat is niet heel hoog nee. Ben zelf 1.76m en met klossen gaat t zonder krukje gelukkig.quote:Op maandag 12 september 2016 19:47 schreef Mies_poes het volgende:
[..]
[..]
Oh jullie hebben blijkbaar een stuk lager bed dan wijik kon zonder klossen al niet bij de grond als ik op de rand zat. Nu ga ik met een krukje in en uit bed. Qua BI maakt het voor mij dus geen verschil, bij jullie wel begrijp ik
Woehoe weer een jongen erbij.quote:Op maandag 12 september 2016 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een piemel!![]()
Ik had een sterk voorgevoel maar moet nog steeds enorm wennen aan het idee van een zoon![]()
Woei leuk!quote:Op maandag 12 september 2016 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een piemel!![]()
Ik had een sterk voorgevoel maar moet nog steeds enorm wennen aan het idee van een zoon![]()
Hoeraaa een Piem0l!!!!quote:Op maandag 12 september 2016 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een piemel!![]()
Wat tof!quote:Op maandag 12 september 2016 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een piemel!![]()
Kramp is bloedverlies geworden, het lijkt erop dat het niet doorzet.quote:Op maandag 12 september 2016 18:07 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben het een beetje kwijt met de 3T's (jullie kunnen ook een band beginnen 😂)
Vandaag niet zo'n fijne dag, af en aan last van kramp down under. Nog 1,5 week en dan weet ik of het echt is /aftelt
coolllllquote:Op maandag 12 september 2016 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een piemel!![]()
oh nee bahquote:Op maandag 12 september 2016 22:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Kramp is bloedverlies geworden, het lijkt erop dat het niet doorzet.
En dan ben ik vanmiddag uitgevlogen en woensdagaaf pas weer thuis. Niet tof.
Hoop dat dit het was en dat het verder niet doorzet
Jommetjes zijn echt ook ZO leukquote:Op maandag 12 september 2016 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een piemel!![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:21 schreef WupWup het volgende:
Jahaaa sq! Piemolboks! Leuk! Nu niet allemaal dezelfde naam bedenken ktnxbye.
Jaaaaaaaaaaaa! Een heuse bro!quote:Op maandag 12 september 2016 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Een piemel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |