HGH is wel op te sporen, 21 dagen na gebruik, nieuwe biomarkers test.quote:Op zondag 11 september 2016 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Prima toch? Gewoon weer lekker gaan juicen, HGH is niet zo makkelijk op te sporen dus dat moet ook met USADA wel kunnen als je het een beetje slim aanpakt. Weer wat spectaculairder gaan vechten, evt zichzelf nog even verkopen aan Bellator, weer een keertje tegen Badr, dat soort zaken. Zo rijk zal 'ie niet zijn.
Omdat de UFC raar is en je binnen 1 of 2 gevechten weer een title shot kan krijgen.. Kijk naar Werdum, als hij hem niet direct krijgt dan krijgt hij hem wel als Cain weer geblesseerd afhaakt. Kan Overeem ook overkomen en dan sta je binnen een jaar weer voor de titel.quote:Op zondag 11 september 2016 15:10 schreef THEFXR het volgende:
Wat ik me wel afvraag, waarom zou Cees nog doorvechten, hij krijgt nooit meer een shot van Dana. Dus alleen nog vechten voor dollars.
Dat is goed nieuws. Maar je begrijpt wat ik bedoel, je kan prima doping gebruiken. Hell, jij denkt dat elke tourrenner aan de dope zit en die worden nog wel wat meer gecontroleerd.quote:Op zondag 11 september 2016 15:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
HGH is wel op te sporen, 21 dagen na gebruik, nieuwe biomarkers test.
Gewoon even winnen van Browne zoals Werdum en Cain dan vecht je zo weer voor de titel.quote:Op zondag 11 september 2016 15:10 schreef THEFXR het volgende:
Wat ik me wel afvraag, waarom zou Cees nog doorvechten, hij krijgt nooit meer een shot van Dana. Dus alleen nog vechten voor dollars.
das alleen maar cardio en vetverbranders. niet echt geschikt voor echt mma, komt ook veel kracht bij kijkenquote:Op zondag 11 september 2016 15:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Maar je begrijpt wat ik bedoel, je kan prima doping gebruiken. Hell, jij denkt dat elke tourrenner aan de dope zit en die worden nog wel wat meer gecontroleerd.
Dana heeft een grudge tegen Cees.quote:Op zondag 11 september 2016 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even winnen van Browne zoals Werdum en Cain dan vecht je zo weer voor de titel.
Ik weet niet hoe het zit met sponsoren maar Overeem heeft wel wat verdiend hoor in zijn carriere, 200k met K1, een goed UFC contract, volgens mij had hij 600k showmoney excl bonussen.. Hij heeft een webshop..quote:Op zondag 11 september 2016 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Prima toch? Gewoon weer lekker gaan juicen, HGH is niet zo makkelijk op te sporen dus dat moet ook met USADA wel kunnen als je het een beetje slim aanpakt. Weer wat spectaculairder gaan vechten, evt zichzelf nog even verkopen aan Bellator, weer een keertje tegen Badr, dat soort zaken. Zo rijk zal 'ie niet zijn.
De meesten gebruiken doping om harder te kunnen trainen, dus ook meer krachttraining, sneller herstel, etc. Marion Jones gebruikte ook epo he.quote:Op zondag 11 september 2016 15:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das alleen maar cardio en vetverbranders. niet echt geschikt voor echt mma, komt ook veel kracht bij kijken
Alistair Overeem -- $385,714.28 (264,285.71 to show, 121,428.57 to win)quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 09:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Waar kijken we nu naar uit? UFC 205? Duurt allemaal nog wel even. Helaas.
10x liever dan Diaz!quote:
HGH doet niet zoveel voor performance. Het werkt wel goed om blessures te herstellen.quote:Op zondag 11 september 2016 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Cain slaat hem KOquote:Op zondag 11 september 2016 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon even winnen van Browne zoals Werdum en Cain dan vecht je zo weer voor de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |