Nepsupporter.quote:Op zondag 11 september 2016 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al was ik een man.
Ga toch echt niet elke week naar Amsterdam klapperen. Moet bovendien zelf voetballen.
Lekker thuis op de bank iedere wedstrijd kijken.quote:Op zondag 11 september 2016 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geef de definitie van een supporter eens dan.
Iedere wedstrijd red ik ook nietquote:Op zondag 11 september 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker thuis op de bank iedere wedstrijd kijken.
Straks helemaal niet meer met die kleine.quote:Op zondag 11 september 2016 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd red ik ook niet
Vast niet meer of minder vermoed ik.quote:Op zondag 11 september 2016 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Straks helemaal niet meer met die kleine.
Eerste paar maanden zijn superchill. Slaapt de kleine toch alleen maar.quote:Op zondag 11 september 2016 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vast niet meer of minder vermoed ik.
Heerlijk. Hoop ook 's nachts.quote:Op zondag 11 september 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste paar maanden zijn superchill. Slaapt de kleine toch alleen maar.
Eerste paar weken moet je 's nachts nog voeden. Dat is wel facked up. Voor man niet, als vrouw borstvoeding geeft.quote:
Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik functioneer zo slecht op te weinig slaap. Niet te zuinig.quote:Op zondag 11 september 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerste paar weken moet je 's nachts nog voeden. Dat is wel facked up. Voor man niet, als vrouw borstvoeding geeft.
Alles gaat straks op moederinstinct. Dat geeft je meer energie dan je nu kan bedenken.quote:Op zondag 11 september 2016 18:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik functioneer zo slecht op te weinig slaap. Niet te zuinig.
Op hoop van zegen dan maar.quote:Op zondag 11 september 2016 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles gaat straks op moederinstinct. Dat geeft je meer energie dan je nu kan bedenken.
De laatste tijd had ze al van die rare trekjesquote:Op zondag 11 september 2016 18:15 schreef AFCNiels het volgende:
Oh, Hillary is onwel geworden, ik ben benieuwd wanneer Trump hierop gaat reageren.
quote:Op zondag 11 september 2016 19:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De laatste tijd had ze al van die rare trekjes
Hopelijk ga jij nooit vader worden dan.quote:Op zondag 11 september 2016 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.
En anders ga ik maar hard lachen.
Dat hoop ik ook niet.quote:Op zondag 11 september 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk ga jij nooit vader worden dan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |