ik vind het wel sexy soms, bij zo'n mooie deerne als strawberry bijv. (sorry straw) heeft dat hele vruchtbare wel iets erotischquote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bevrucht is eigenlijk wel een vies woord
Als iemand met morbide obesitas je gaat bestijgen en berijden krijg je vanzelf de behoefte om te bidden, denk ik.quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit doet een beetje denken aan seks van bidsprinkhanen.
Hymenopus Coronatusquote:Op zondag 11 september 2016 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil zo'n bidsprinkhaan die op een bloem lijkt.
Lurantis is ook mijn favoriete nieuwe Pokémon.
Die wil voor geen goud kinderenquote:Op zondag 11 september 2016 10:25 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik vind het wel sexy soms, bij zo'n mooie deerne als strawberry bijv. (sorry straw) heeft dat hele vruchtbare wel iets erotisch
dat zeg ik toch ook nietquote:Op zondag 11 september 2016 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die wil voor geen goud kinderen
Vind dat juist een van de zwakkere ontwerpen.quote:Op zondag 11 september 2016 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil zo'n bidsprinkhaan die op een bloem lijkt.
Lurantis is ook mijn favoriete nieuwe Pokémon.
nomnomquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik niet de enige ben. Kruidnoten.
Mimikyu is leuk.quote:Op zondag 11 september 2016 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat juist een van de zwakkere ontwerpen.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Mijn favorieten nu zijn Wimpod, Togedemaru, Mimikyu en Bounsweet.
En die zeekomkommer en die paddestoel hebben ook wel wat.
Waarom is dat zonde?quote:Op zondag 11 september 2016 10:30 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook nietmaar zonde wel
dat zeg ik net en verder is het echt niet nodig om daarover in discussie te gaanquote:
Sorry, ik kan de reden daar niet uithalen. Maar ik hou er al over op.quote:Op zondag 11 september 2016 10:36 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat zeg ik net en verder is het echt niet nodig om daarover in discussie te gaan
Maar goed, ik ga de nieuwe pokemon toch alleen zien op Showdown. Dus het is niet echt relevant voor mij.quote:Op zondag 11 september 2016 10:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Mimikyu is leuk.![]()
Die paddestoel is ook schattig, maar die zeekomkommer vind ik een beetje obsceen.
Als ik hem heb uitgespeeld mag je hem best wel een keer lenen. Met 3DS.quote:Op zondag 11 september 2016 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga de nieuwe pokemon toch alleen zien op Showdown. Dus het is niet echt relevant voor mij.
Maar verder mee eens, supersexy meisjequote:Op zondag 11 september 2016 10:36 schreef Ruse het volgende:
[..]
dat zeg ik net en verder is het echt niet nodig om daarover in discussie te gaan
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 10:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik hem heb uitgespeeld mag je hem best wel een keer lenen. Met 3DS.
Vond ik ook inderdaad. Helemaal niet bevredigend om te spelen.quote:Op zondag 11 september 2016 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Maar de afgelopen 2 spellen schenen ook niet zo leuk te zijn geweest. Veel te makkelijk, hoorde ik.
Hopelijk zijn deze wel meer de moeite waard.
Als het een meisje wordt, is de kans groot dat het wat wegheeft van Straw en dan kunnen Ruse en Uitstraling daar mee daten op hun oude dag.quote:Op zondag 11 september 2016 10:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik kan de reden daar niet uithalen. Maar ik hou er al over op.
Gadverdammequote:Op zondag 11 september 2016 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het een meisje wordt, is de kans groot dat het wat wegheeft van Straw en dan kunnen Ruse en Uitstraling daar mee daten op hun oude dag.
Zoals Theo Maassen het zo mooi zei: "Ik heb niks tegen kinderen. Over 18 jaar moeten er ook lekkere wijven zijn."quote:Op zondag 11 september 2016 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als het een meisje wordt, is de kans groot dat het wat wegheeft van Straw en dan kunnen Ruse en Uitstraling daar mee daten op hun oude dag.
Barbusse en Faxie zijn hier van de jonge meisjesquote:Op zondag 11 september 2016 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hč gatver.quote:Op zondag 11 september 2016 10:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
busje niet zozeer toch? bikinimodellen, maar dat snap ik welquote:Op zondag 11 september 2016 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Barbusse en Faxie zijn hier van de jonge meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |