Ik zag een samenvatting van Juve - Sevilla en daar werden de gevaarlijkste kansen door Alves gecreëerd. Ik weet niet hoe hij het in de competitie doet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar goed dat Juve hem niet kreeg dan. Die Dani Alves is ook nog helemaaaaal niets
Echt belachelijk tegenvallend vooralsnog. Loopt vaak als wen blind varken naar voren en vergeet zijn taken, maar ga er van uit dat het nog wel goed komt. Allang blij dat Lichsteiner niet meer speeltquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag een samenvatting van Juve - Sevilla en daar werden de gevaarlijkste kansen door Alves gecreëerd. Ik weet niet hoe hij het in de competitie doet.
Zo speelde hij ook bij Barcelona, is wezenlijk niets veranderd in zijn spelquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt belachelijk tegenvallend vooralsnog. Loopt vaak als wen blind varken naar voren en vergeet zijn taken, maar ga er van uit dat het nog wel goed komt. Allang blij dat Lichsteiner niet meer speelt
Straks krijgt bianconeri nog gelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo speelde hij ook bij Barcelona, is wezenlijk niets veranderd in zijn spel
Watquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Als mijnheer Lucho verstandig is, brengt hij Superturk.
maar Messi lijkt op een daklozequote:
Mensen met veel geld.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helaas de eerste helft gemist omdat ik nog sliep
Wie programmeert die wedstrijden nou ook zo vroeg
Slapen tot 2 uurquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet je gewoon op een fatsoenlijk tijdstip opstaanquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo is dat. Dan hadden we dit saaie zijdraadje in dit topic ook niet gehad.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon op een fatsoenlijk tijdstip opstaan
Niks mis mee in de vakantie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slapen tot 2 uur
Doe normaal
ook nietquote:
Lekker man.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slapen tot 2 uur
Doe normaal
Dit is een heel fatsoenlijk tijdstip.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon op een fatsoenlijk tijdstip opstaan
Als je het uiterlijk van Messi zonder zijn talent hebt wellicht.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker man.
[..]
Dit is een heel fatsoenlijk tijdstip.
Huhquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het uiterlijk van Messi zonder zijn talent hebt wellicht.
Maandag in de Bodega.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
Helemaal vergeten te kijkenKomt er nog ergens een samenvatting op tv?
Laatst bij het basketbal op de OS had je ondanks het verlies ook het laatste kwart een constant zingende en dansende Argentijnse aanhang. Schitterend was dat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die supporters gaan helemaal uit hun plaat daar
Ik zal een kaarsje branden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 16:15 Atlético.
Denkt u eraan dat ons huiscolombiaantje in het stadion zit.
Is er nog niet. Waar zou ik hem moeten vandaan halen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Gooi eens de opstelling iemand.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat ik aandachtig ga kijken.
City tegen Bournemouth aanzetten op een streampje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |