Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ok, misschien ter amusement.
Is zo. Maar ik heb dansen nooit leuk gevonden, omdat ik het niet kon. Omdat ik het nooit probeerde. Cirkel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Het hoeft niet altijd spannend ende sexy te zijn hoor :$
Hehehe, bij mij moet er eerst wel een lading drank naar binnen hoor. Ben ook niet zo'n danser. Alleen in het geniepquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is zo. Maar ik heb dansen nooit leuk gevonden, omdat ik het niet kon. Omdat ik het nooit probeerde. Cirkel.
Ben meer van het zingen blèren.
Festivaldansen, lekker partysquattenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hehehe, bij mij moet er eerst wel een lading drank naar binnen hoor. Ben ook niet zo'n danser. Alleen in het geniep
Ook heerlijk
Ik bedoel xtc.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:16 schreef Dqod het volgende:
!
Ik dacht even aan andere snoepjes Frau
#verpestvoorhetleven :$
Tevens; eyeliner in m'n oog, IT BURNS
Dan had ik het toch goedquote:
Nee heb geen make-up op.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik het toch goed
Pics van je pupillen
Nou en ;squote:
Echtquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:19 schreef Dqod het volgende:
Ok ik snap het wel. Ik moet ook altijd make up op hebben van mezelf voor op foto's :$
Snapchat heeft nu wel wat mooie make-up filters.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef Ruse het volgende:
ik zou ook wel wat make-up kunnen gebruiken voor mn selfies tegenwoordig
Je staat er toch nooit met je gezicht op huehuequote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef Ruse het volgende:
ik zou ook wel wat make-up kunnen gebruiken voor mn selfies tegenwoordig
Zou euro gevenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
EchtSteeds minder hier.
Liep vandaag in de stad als een zwerver. Was niet eens zo heel erg.
[..]
Snapchat heeft nu wel wat mooie make-up filters.
Wajooooooo.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je staat er toch nooit met je gezicht op huehue
hehequote:Op zaterdag 10 september 2016 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je staat er toch nooit met je gezicht op huehue
Als ik zo even de deur uit moet maakt t me niet uit, maar voor werk, afspraakjes, foto's laten maken; dan draag ik wel eyelinerquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
EchtSteeds minder hier.
Liep vandaag in de stad als een zwerver. Was niet eens zo heel erg.
[..]
Snapchat heeft nu wel wat mooie make-up filters.
Oh op die fiets, ja dat doe ik ook, met concealer, blush en mascara.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik zo even de deur uit moet maakt t me niet uit, maar voor werk, afspraakjes, foto's laten maken; dan draag ik wel eyeliner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |