zat gisteravond dikkie dik en de kerstkransjes te lezenquote:Op woensdag 14 september 2016 15:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
14 September, 30 graden en wij kijken mickeys magische kerst.
Even rust want haar oren zitten dicht vandaag geloof ik
Precies dat! Ik vind het een beetje nietszeggend om daarvoor een dag in het leven te roepen waar je dan aan mee moet doen. Hoe oprecht is dat? En anders laten we ook de dag van de reclasseringswerker invoeren (wij krijgen ook gezeik over ons heenquote:Op woensdag 14 september 2016 16:57 schreef Budabuddumbam het volgende:
Maar die kiezen er zelf voor, dat vind ik heel anders dan wanneer het 'moet'
Oh die vind ik ook altijd verschrikkelijk ja!quote:Op woensdag 14 september 2016 19:54 schreef Goitske het volgende:
Ja ik heb ook iets tegen dat stomme nieuwjaarswensen maja kom ik ook niet onderuit...
Na 6 januari roep ik mag niet meer het is 3 koningen geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de agenda ook al volgepland met uitjes voor na de bevalling.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Bf zonnebrillendiva![]()
![]()
Ik ben echt de meest onattente persoon ever op aarde en sla het liefste dat soort dagen ook over eerlijk gezegd![]()
Heerlijk dat tropenrooster Franny!
Ik voel me mehh .. kan echt niks meer met mijn bijna 40-wekenpens en juist nu hebben B&D de aandacht hard nodig met dat warme weer. Daarom hebben we het er afgelopen weekend even goed van genomen met kinderboerderij/speeltuin/bootjes kijken/ijsjes eten/dierentuin/nog meer speeltuin. Ik kijk enorm uit naar oktober .. alles wat ik de afgelopen tijd wilde ondernemen met ze ga ik dan inhalen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |