Dat tweedequote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
Is Cilissen eerste keeper bij Barcelona of speelt hij nu omdat er één of meerdere keepers geblesseerd zijn?
Ter Stegen blessaquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
Is Cilissen eerste keeper bij Barcelona of speelt hij nu omdat er één of meerdere keepers geblesseerd zijn?
Net alsof prijzen überhaupt iets zeggen over de werkelijke grootsheid van een speler.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, FIFA Ballon d´Or heeft hij er 4, Ballon d´Or heeft hij 1
Haha leuk he
Helft is voor Messi andere helft niet, dat is ook maar beter zo anders wordt het wel saaiquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net alsof prijzen überhaupt iets zeggen over de werkelijke grootsheid van een speler.
Alsof alleen Messi en Ronaldo de enige waren op de voetbalwereld. Ik kan genoeg namen noemen die ook een Gouden Bal hadden verdiend. Overigens zou ik het ook schromelijk overdreven vinden als Ronaldo den Gouden Bal wint, dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helft is voor Messi andere helft niet, dat is ook maar beter zo anders wordt het wel saai
Suarez verdient hem.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof alleen Messi en Ronaldo de enige waren op de voetbalwereld. Ik kan genoeg namen noemen die ook een Gouden Bal hadden verdiend. Overigens zou ik het ook schromelijk overdreven vinden als Ronaldo den Gouden Bal wint, dat geheel terzijde.
Het is sowieso arbitrair als je ziet wie er mogen stemmenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof alleen Messi en Ronaldo de enige waren op de voetbalwereld. Ik kan genoeg namen noemen die ook een Gouden Bal hadden verdiend. Overigens zou ik het ook schromelijk overdreven vinden als Ronaldo den Gouden Bal wint, dat geheel terzijde.
Weg. Sinds ik deze smurf avater heb is Ado nog ongeslagen. Zelfs in de voorbereiding. Je kunt dus wel stellen dat deze UI geluk brengt.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weg. Sinds ik deze smurf avater heb is Ado nog ongeslagen. Zelfs in de voorbereiding. Je kunt dus wel stellen dat deze UI geluk brengt.
Geen idee wie hem verdient, maar de CL vind ik geen knappe prestatie van Ronaldo. De makkelijkste loting die je je kunt wensen, deed überhaupt niet mee in de halve finale en scoorde door het lot de beslissende penalty in de finalereeks. Ook zijn EK vind ik groter dan het is.quote:
Doe maar luxe.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een biertje met wat te knagen pakken.
Ik zit al aan de Kanon.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een biertje met wat te knagen pakken.
Idd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:54 schreef Bolasie het volgende:
Ik vind het een saaie wedstrijd so far
Die speelt bij Ado.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit al aan de Kanon.
[..]
Idd.
Speelt ie een beetje goed?quote:
Onmisbare speler in het elftal.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Speelt ie een beetje goed?
Z'n broertje zit bij Arsenal als mascotte.
Ik loop een half minuutje achter volgens mij,quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onmisbare speler in het elftal.
Keept foutloos!quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:57 schreef NoNickOne het volgende:
WAT VINDEN JULLIE VAN DE CIL SO FAR?????![]()
![]()
![]()
Mijn FMheld is nog altijd Alexis Sainrimatquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lucas Digne, een FM-heldje
Wist niet dat hij bij Barca zat
En een type Messi.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Iniesta.
Ik heb de tv ook op mute gezet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die commentator bij Ziggo Sport ook slaapverwekkend.
Zou je liever die Messigeilhaas willenquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die commentator bij Ziggo Sport ook slaapverwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |