Ah, wist ik niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was al tegen Bilbao geblesseerd.
Die geblondeerde trend zet zich voort.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heeft Neymar nou weer voor kapsel?
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=288217
Ronaldo is een kwal van een gozer
Xavi heeft vrijwel alles gewonnen, een WK, EK's... Maar hij heeft nooit een Ballon d'Or gewonnen. Ik heb er drie.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Xavi heeft vrijwel alles gewonnen, een WK, EK's... Maar hij heeft nooit een Ballon d'Or gewonnen. Ik heb er drie.
Messi heeft er vier. Bedankt Cristiano
quote:Als ze op de voorpagina willen, praten ze over mij. Maar wat maakt het mij nou uit wat Xavi zegt?"
Of hij zegt er gewoon niks over, ook niet zo moeilijk. Altijd geforceerd erop moeten reageren via mediaquote:
ehh Messi heeft er 5 hoorquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Xavi heeft vrijwel alles gewonnen, een WK, EK's... Maar hij heeft nooit een Ballon d'Or gewonnen. Ik heb er drie.
Messi heeft er vier. Bedankt Cristiano
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat eeuwige gehuil ook in de media. Dump die hele zooi lekker op een kuteiland om ze hun penissen met elkaar te laten vergelijken.
Het is een vraag aan hem Frans, hij begint er niet zelf overquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of hij zegt er gewoon niks over, ook niet zo moeilijk. Altijd geforceerd erop moeten reageren via media
Dat hij meteen zo gepikeerd is als iemand zegt dat hij niet de beste isquote:
En dat is reden om zo'n antwoord te geven?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een vraag aan hem Frans, hij begint er niet zelf over
Dat tweedequote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
Is Cilissen eerste keeper bij Barcelona of speelt hij nu omdat er één of meerdere keepers geblesseerd zijn?
Ter Stegen blessaquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
Is Cilissen eerste keeper bij Barcelona of speelt hij nu omdat er één of meerdere keepers geblesseerd zijn?
Net alsof prijzen überhaupt iets zeggen over de werkelijke grootsheid van een speler.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, FIFA Ballon d´Or heeft hij er 4, Ballon d´Or heeft hij 1
Haha leuk he
Helft is voor Messi andere helft niet, dat is ook maar beter zo anders wordt het wel saaiquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net alsof prijzen überhaupt iets zeggen over de werkelijke grootsheid van een speler.
Alsof alleen Messi en Ronaldo de enige waren op de voetbalwereld. Ik kan genoeg namen noemen die ook een Gouden Bal hadden verdiend. Overigens zou ik het ook schromelijk overdreven vinden als Ronaldo den Gouden Bal wint, dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helft is voor Messi andere helft niet, dat is ook maar beter zo anders wordt het wel saai
Suarez verdient hem.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof alleen Messi en Ronaldo de enige waren op de voetbalwereld. Ik kan genoeg namen noemen die ook een Gouden Bal hadden verdiend. Overigens zou ik het ook schromelijk overdreven vinden als Ronaldo den Gouden Bal wint, dat geheel terzijde.
Het is sowieso arbitrair als je ziet wie er mogen stemmenquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof alleen Messi en Ronaldo de enige waren op de voetbalwereld. Ik kan genoeg namen noemen die ook een Gouden Bal hadden verdiend. Overigens zou ik het ook schromelijk overdreven vinden als Ronaldo den Gouden Bal wint, dat geheel terzijde.
Weg. Sinds ik deze smurf avater heb is Ado nog ongeslagen. Zelfs in de voorbereiding. Je kunt dus wel stellen dat deze UI geluk brengt.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weg. Sinds ik deze smurf avater heb is Ado nog ongeslagen. Zelfs in de voorbereiding. Je kunt dus wel stellen dat deze UI geluk brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |