Wij hebben dit weekend Taptoe Delft....quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:34 schreef chufi het volgende:
Shit ik was vergeten dat het vandaag weer de jaarlijkse rommelmarkt voor de buurt is.. 300 kraampjes vol met ouwe rotzooi en begeleidt door allochtone klanken
En is dat wat of hou je het wel voor gezien.?quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben dit weekend Taptoe Delft....
Vroeger vaak genoeg gezien, mijn vader, toen nog actief bij de politie, kreeg altijd vrijkaartjes voor de ere-tribune voor onsquote:Op zaterdag 10 september 2016 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En is dat wat of hou je het wel voor gezien.?
Dan kan jij je lol weer op, gisteren was hier ook iets, de straat om de hoek leek wel klein Mekka.quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:34 schreef chufi het volgende:
Shit ik was vergeten dat het vandaag weer de jaarlijkse rommelmarkt voor de buurt is.. 300 kraampjes vol met ouwe rotzooi en begeleidt door allochtone klanken
Nee joh is geen streetparade. Markt is omsingeld door tribunes waar de mensen zitten. Alles hermetisch afgedicht met zeilen zodat je niet gratis kunt gluren !quote:Op zaterdag 10 september 2016 12:42 schreef chufi het volgende:
Je hoeft niet te betalen om de Streetparade door de straten te bekijken.. WoW
Das de grote show, maar nu lopen ze door de straat .. Een geschenk van de gemeentequote:Op zaterdag 10 september 2016 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh is geen streetparade. Markt is omsingeld door tribunes waar de mensen zitten. Alles hermetisch afgedicht met zeilen zodat je niet gratis kunt gluren !
Ik heb wel de was die ik vanmorgen op heb gehangen lekker droog...quote:
Kan ik me voorstellen hoor dat andere er wél blij meer zijnquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb wel de was die ik vanmorgen op heb gehangen lekker droog...
quote:
Ik zat te zappen en dan hoor ik je nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:21 schreef chufi het volgende:
Maar jij woont verder oostelijk en daar wordt het nog eerder donker
Dan duurt het wel veul langer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor dat andere er wél blij meer zijnen die was is hier ook zo droog
in huis hoor
ja ja...quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan duurt het wel veul langer.![]()
Plus dat je dan al dat vocht in huis hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |