Doe nou maar gewoonquote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet nog niet of ik een actieve topic reeks ga maken zoals deze. We gaan sowieso online van alles bijhouden dus linkjes volgen tzt sowieso.
En de bakkerijreeks was ook hier en later op facebook begonnen he, eerst met het desem van maximus, toen met Piet die liep te hinten op dat het brood verkoopbaar was, en vervolgens die hele escalatie tot een bakkerij.
We zien wel, vooralsnog beloof ik niks. Ik ben sowieso pas net weer terug
quote:
Nou vooruit dan maarquote:
Heel raar!quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En nog één gewoon weekend, en dan nog vrijdag + afscheidsfeestje, en dan is het klaar. Heel raar ook wel
Super enthousiaste kijkers gehad, die wilde nog eens komen met ouders en iemand van vereniging eigen huis, maar kreeg geen contractverlenging dus ging niet doorquote:Op dinsdag 19 september 2023 21:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heel raar!
Is huisverkoop inmiddels gaande? Belangstellenden?
Bergen, natuur, niet te heet, en zo zijn we gaan zoeken. De vriendin waar we mee gaan is niet wit, en vanwege racisme viel Italië af. Portugal is wat duurder, Zuid Spanje te heet.quote:
Dat klopt zeker, wij gaan er ook graag naartoe. Ik hoop dat we dit avontuur kunnen gaan volgen. Ga in ieder geval in godsnaam alvast Spaans leren als je dit nog niet beheerst.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En omgeving Picos is super mooi. Goed eten ook.
Picos zijn zo verschrikkelijk fucking mooi. En het eten, wijn en cider in dat gebied is zo allejesus lekker.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We weten nog niet precies waar, maar bij voorkeur omgeving Picos de Europa (Asturias).
Een oud pand midden in de natuur, met wat land erbij. Pand helemaal eigenhandig opknappen, een moestuin, een meubelwerkplaats, een kleine B&B, misschien een minicamping. We zien wel. We hopen dat jullie virtueel met ons meegaan en we zullen nog laten weten hoe jullie ons kunnen blijven volgen.
Dat gaat snelquote:Op dinsdag 19 september 2023 18:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En nog één gewoon weekend, en dan nog vrijdag + afscheidsfeestje, en dan is het klaar. Heel raar ook wel
Dankquote:Op donderdag 21 september 2023 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Picos zijn zo verschrikkelijk fucking mooi. En het eten, wijn en cider in dat gebied is zo allejesus lekker.
Veel plezier daar en kom graag een keer, met aanhang, je B&B keuren.
Dankquote:Op donderdag 21 september 2023 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat snel![]()
Heel veel plezier & succes! 🍀
Dank!quote:Op donderdag 21 september 2023 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had helemaal gemist dat jullie ermee stoppen. Wat jammer, maar tegelijk natuurlijk een mooi nieuw avontuur!
Erg benieuwd naar jullie verhalen!
Un poco, aprendo con duo lingoquote:Op donderdag 21 september 2023 12:48 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, wij gaan er ook graag naartoe. Ik hoop dat we dit avontuur kunnen gaan volgen. Ga in ieder geval in godsnaam alvast Spaans leren als je dit nog niet beheerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |