SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Waarom vinden jullie het gek dat Gudelj blijft staan? Hij speelde tegen Go Ahead prima in een rol als halfspeler. Sowieso was de basis van het geheel veel beter dan anders. Laten we dan vooral iets veranderen omdat dat leuk is en iedereen een totaalplaatje in zijn fantastische wereld ziet. Dus, dan ga je het ergens anders zoeken. El Ghazi is dan een makkelijk slachtoffer, loopt al sinds het ontstaan van de ijstijd met zijn ziel onder de arm door Amsterdam. Hadden we maar die 12 miljoen euro gevangen en betere buitenspelers gekocht, oh god oh god.
Eindelijk wijzigt Bosz maar één iets aan zijn elftal. Dat constante wisselen was nergens voor nodig. Een halfspeler is sowieso veel ingrijpender. Laten we vooral weer doorwisselen op die posities als het net zo lekker loopt. Ach, het is nooit goed. Zelfs als je met een doelsaldo 67-5 na 10 wedstrijden zou staan.![]()
![]()
Ik vermoed dat de hosanna-stemming alhier dan vrij groot was. In ieder geval bij mij.quote:Op zaterdag 10 september 2016 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, het is nooit goed. Zelfs als je met een doelsaldo 67-5 na 10 wedstrijden zou staan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bosz is heel zuinig op Dolberg. Mede door zijn blessure en ik gok lage belastbaarheid voor zijn leeftijd op dit moment zal hij niet spelen denk ik zo. Lekker sparen, die jongen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 09:25 schreef Brammess het volgende:
Dolberg speelt toch niet omdat hij nog geblesseerd is toch?![]()
Het neigt steeds meer naar een 4-2-3-1 variant met wat vrije rollen voor Ziyech en Younes op de flanken, goede zaak denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als Riedewald onze zes is dan wordt het sowieso geen 4-2-3-1, eerder 4-5-1 of 4-1-4-1quote:Op zaterdag 10 september 2016 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Het neigt steeds meer naar een 4-2-3-1 variant met wat vrije rollen voor Ziyech en Younes op de flanken, goede zaak denk ik![]()
ik ben voorstander van 2-1-2-1-1-1-2"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het zou ook kunnen dat het geen 4-2-3-1 of 4-1-4-1 wordt maar 1-10.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als jullie je vervelen vanavond: Cillessen gaat waarschijnlijk keepen bij FC Barcelona tegen Alaves.
![]()
Dat wordt hilarisch. Ach, heeft ie in ieder geval 1 wedstrijd gekeept bij Barca. Toch leuk om aan je kleinkinderen te vertellen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Als jullie je vervelen vanavond: Cillessen gaat waarschijnlijk keepen bij FC Barcelona tegen Alaves.
![]()
Wat zou er hilarisch aan zijn? De kans dat hij het druk krijgt, is niet zo groot.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat wordt hilarisch. Ach, heeft ie in ieder geval 1 wedstrijd gekeept bij Barca. Toch leuk om aan je kleinkinderen te vertellen.![]()
Dat gaat niet gebeuren. Gewoon de opstelling tegen GAE met Dolberg <-> Ziyech als enige wijziging.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:16 schreef TheJanitor het volgende:
Als het betonmiddenveld nu nog in stand blijft mag Bosz wmb weer oprotten.![]()
Hij hoeft het ook niet druk te hebben om iets hilarisch uit te halen. Dat is de afgelopen weken toch wel pijnlijk duidelijk geworden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou er hilarisch aan zijn? De kans dat hij het druk krijgt, is niet zo groot.
Bovendien is het hilarisch (op een hysterische krijsmanier) om die sukkel met zijn huilsmoel in de goal te zien staan bij de mooiste club ter wereld.![]()
Je bent maar druk met Ajax, Badder!quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij hoeft het ook niet druk te hebben om iets hilarisch uit te halen. Dat is de afgelopen weken toch wel pijnlijk duidelijk geworden.
Bovendien is het hilarisch (op een hysterische krijsmanier) om die sukkel met zijn huilsmoel in de goal te zien staan bij de mooiste club ter wereld.![]()
Succes met je wanhopige zoektocht naar plezier. Het wordt straight 5-0.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij hoeft het ook niet druk te hebben om iets hilarisch uit te halen. Dat is de afgelopen weken toch wel pijnlijk duidelijk geworden.
Ajax? Het gaat toch over Barca nu?quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent maar druk met Ajax, Badder!![]()
Dacht dat we in het Ajax-topic waren.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax? Het gaat toch over Barca nu?![]()
Ja, maar daar ging het niet over. Onze mod was in de war denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dacht dat we in het Ajax-topic waren.![]()
Ik schreef slechts een kleine kijktip en jij grijpt je kans om weer het topic naar je trollhand te zetten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het niet over. Onze mod was in de war denk ik.
Sterkte ermee.![]()
Deze afgunst 😍quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bovendien is het hilarisch (op een hysterische krijsmanier) om die sukkel met zijn huilsmoel in de goal te zien staan bij de mooiste club ter wereld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: