Wanneer je met paard wil communiceren blaas je lucht via je neus naar zijn neusquote:
Piet the Horse-Nose-Blowerquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je met paard wil communiceren blaas je lucht via je neus naar zijn neus
Op wie moet hij oefenen dan? Hij heeft toch geen paard?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt echt, probeer maar eens.
Ik kom nooit bij een paard in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Werkt echt, probeer maar eens.
Onderweg op zijn electrische fiets in de wei.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Op wie moet hij oefenen dan? Hij heeft toch geen paard?
Watje.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij een paard in de buurt
ah......quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderweg op zijn electrische fiets in de wei.
Ik fiets op recht verharde padenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onderweg op zijn electrische fiets in de wei.
Daarin passen mn banden nietquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die tramrails is kut inderdaad.
Ik ben volgens mij ooit maar 1 keer op mn bek gegaan door in de rails te fietsen in de stadquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, gelukkig zijn die op auto wat breder.
Dat paardje is een hengst die precies weet wat ie moet doen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:31 schreef chufi het volgende:
Ze maken dat paardhje gewoon bang met kabaal
De oma van mijn moeder is plat gereden op het CS Amsterdam door een tramquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, gelukkig zijn die op auto wat breder.
Dat is treurig verhaal.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
De oma van mijn moeder is plat gereden op het CS Amsterdam door een tram![]()
hand op mijn hart en spuugt op grond, is écht waar![]()
Opa ging dood en het mensje ging voor het eerst alleen op pad, liep gelijk onder een tram![]()
niet leuk natuurlijkmaar ik vond het altijd zo'n geke veraal...., was niks meer van over
zei mijn moeder
nee da's ook wel logisch die zijn vast stokoud wat er nog over is...quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vader was 1 van de 17, zijn er niet veel meer van over..
1 is al vroeg verzopen in vijver, andere door auto platgereden, in de oorlog nog 3 weg, bleven er nog 12 over, mijn pa was op 2 na de jongste.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nee da's ook wel logisch die zijn vast stokoud wat er nog over is...
er werd aan de deur gebeld netquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 is al vroeg verzopen in vijver, andere door auto platgereden, in de oorlog nog 3 weg, bleven er nog 12 over, mijn pa was op 2 na de jongste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de oorlog 3 weg?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 is al vroeg verzopen in vijver, andere door auto platgereden, in de oorlog nog 3 weg, bleven er nog 12 over, mijn pa was op 2 na de jongste.
Nu nog zo laat?quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:48 schreef FANN het volgende:
een vrouw in een nachtpon, en die vroeg om 10 euro om morgen eten te kopen, en dat mocht ik een
sleutelhanger als onderpand hebben en dan kwam ze morgen terugbetalen
Ik heb nooit cash in huis misschien was het echt waar....
ze sprak Nederlands, maar het was iemand van buitenlandse afkomstquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het wat ? Of zag ze er ook nog eens niet uit? Sprak ze wel gewoon Nederlands?
dat weet ik toch niet?quote:
ja hongerwinter ook enzo...quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gevaarlijke jaren, verder weet ik er ook niets van.
het was een zigeuner die iedereen kwam vervloeken die geen geld wou geven.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het wat ? Of zag ze er ook nog eens niet uit? Sprak ze wel gewoon Nederlands?
Als ik thuis ben doe ik de buitendeur verder nooit op slot...quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
ik ga het nachtslot erop doen hoorkrijg ik de zenuwen van....
Piet heeft zigeuner bloed dus pas maar op.. Maar ik vermoed Oost-Europeeschquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:59 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
het was een zigeuner die iedereen kwam vervloeken die geen geld wou geven.
Mijn opa was halve zigeuner en kwam oma in weeshuis tegen, daarna 17 kinderen en 60 jarige bruiloft.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:59 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
het was een zigeuner die iedereen kwam vervloeken die geen geld wou geven.
je weet dat zigeuners hele gemene vloeken uit kunnen spreken he?...... ik waarschuw je maar alvast mocht je er ooit eentje tegen komen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet heeft zigeuner bloed dus pas maar op.. Maar ik vermoed Oost-Europeesch
zigeuner gespot.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn opa was halve zigeuner en kwam oma in weeshuis tegen, daarna 17 kinderen en 60 jarige bruiloft.
Ze woont hier niet op de trap ze zei wel haar huisnummer maar dat is mintens hiernaast of het pand daarnaast, weet ik niet eens, ook nooit gezienquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:58 schreef chufi het volgende:
Ja je weet maar nooit tegenwoordig.. Een buurman op de verdieping heeft een camera geinstalleerd die reageerd op beweging en zo.. Hij zegt dat ie alleen op zn eigen deur is ingezoomd ivm privacy en zo ...
Ja ik kan vloeken als de beste.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:01 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je weet dat zigeuners hele gemene vloeken uit kunnen spreken he?...... ik waarschuw je maar alvast mocht je er ooit eentje tegen komen.
Mijn Oma woonde ook in een weeshuis met haar zusjes, haar moeder ging dood aan de Spaanse Griep en ze woonden op een schip, dus haar vader heeft die kinderen daar gedroptquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn opa was halve zigeuner en kwam oma in weeshuis tegen, daarna 17 kinderen en 60 jarige bruiloft.
Wanneer ga jij boek schrijven?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Oma woonde ook in een weeshuis met haar zusjes, haar moeder ging dood aan de Spaanse Griep en ze woonden op een schip, dus haar vader heeft die kinderen daar gedropt![]()
De kleinste was nog een baby en die werd Non
Die wordt dikker dan dat jij je kan voorstellenquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga jij boek schrijven?
doe maar.....je weet maar nooit wat voor monsters er op dit uur nog bij je kunnen aanbellen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:57 schreef FANN het volgende:
ik ga het nachtslot erop doen hoorkrijg ik de zenuwen van....
Sig worstelt er ook aardig mee, ga te hard.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Die wordt dikker dan dat jij je kan voorstellen
Nh... zonder gein, dit is toch raar?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
doe maar.....je weet maar nooit wat voor monsters er op dit uur nog bij je kunnen aanbellen.
heb jij ooit wel eens gehoord van het nachtzwartesoepelmonster....die zijn echt heel gevaarlijk hoor.en die willen nog wel eens laat snachts aanbellen. dus mijn advies is....niet de deur open doen.
Ik hou het liever voor mezelf en voor ''ingeweiden'' zeg maarquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig worstelt er ook aardig mee, ga te hard.
Heb ook nog wel advies maar denk dat het niet gaat helpen meer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:09 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
doe maar.....je weet maar nooit wat voor monsters er op dit uur nog bij je kunnen aanbellen.
heb jij ooit wel eens gehoord van het nachtzwartesoepelmonster....die zijn echt heel gevaarlijk hoor.en die willen nog wel eens laat snachts aanbellen. dus mijn advies is....niet de deur open doen.
wat dan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook nog wel advies maar denk dat het niet gaat helpen meer.
vertel!!!quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook nog wel advies maar denk dat het niet gaat helpen meer.
We vangen ze hier op toch?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Nh... zonder gein, dit is toch raar?
trojka in die grosse stadquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:13 schreef chufi het volgende:
Mijn moeder had Kozakkenbloed zeiden ze.. Ze had wel een beetje slavisch uiterlijk en iets getinterde huid, maar dat kan ook komen omdat ze altijd onder de hoogtezon zat ogf buiten in de zon
Ben van de simpele oplossingen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Piet_Piraat heeft gesproken.
woow! jij hebt wel hele goede tips hoorquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijf wakker tot het licht wordt, komen altijd in de nacht zulke demonen in je geest.
Simpeler is om gewoon niet open te doen, vergeet je ook niet om je bel weer aan de zettenquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben van de simpele oplossingen.
Lijkt mij ookquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Simpeler is om gewoon niet open te doen, vergeet je ook niet om je bel weer aan de zetten
En dan draai je gewoon van die Voodoo muziekquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Blijf wakker tot het licht wordt, komen altijd in de nacht zulke demonen in je geest.
kan ie effe wennenquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die arme Anthonie24 raakt helemaal in verwarring nu.
ja klopt....ik word harstike bang nu. ik durf in het donker ook al niet te slapen omdat ik bang ben om monsters aan te treffen in mijn donkere kamer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die arme Anthonie24 raakt helemaal in verwarring nu.
Mis je al je bestellingnequote:Op zaterdag 10 september 2016 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Lijkt mij ook![]()
Heb ik gewoon een week die bel uitstaan, zal je net zien met dat zeefgeheugen van mij
quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan draai je gewoon van die Voodoo muziek
Ik heb 2 bellen, 1 beneden met zoemertje en die boven staat standaard uit.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Simpeler is om gewoon niet open te doen, vergeet je ook niet om je bel weer aan de zetten
luister ik ben het.....je kent mij nog wel....matthias24.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:19 schreef FANN het volgende:
Anton stel je je eens netjes voor eigenlijk, geen ide wie je bent
Ik ook, maar neem niet de moeite om die uit te zetten... Misschien eens een cam-spionnetje installerenquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb 2 bellen, 1 beneden met zoemertje en die boven staat standaard uit.
AH...dezelfde ava ghouden, ja die ava herken ik waarom ben je van naam veranderd?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister ik ben het.....je kent mij nog wel....matthias24.
Ik wist het.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister ik ben het.....je kent mij nog wel....matthias24.
omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten....en ook mijn email waar het acount aan gekoppelt was.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
AH...dezelfde ava ghouden, ja die ava herken ik waarom ben je van naam veranderd?
Wachtwoord kwijt.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
AH...dezelfde ava ghouden, ja die ava herken ik waarom ben je van naam veranderd?
Da's niet slimquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:23 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten....en ook mijn email waar het acount aan gekoppelt was.
je kent dat matthias24 profiel toch wel.....dat was ik.....en ja ik ben 24 jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:24 schreef FANN het volgende:
en ik ben vergeten wie je was anyway's... maar je was 24 jaar ofzo, of inmiddels ouder?
jIJ BLIJFT EEUWEIG 24 JAAR?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je kent dat matthias24 profiel toch wel.....dat was ik.....en ja ik ben 24 jaar.
klopt ik zit vast in mijn leeftijd......ik ben vervloekt door een zigeuner.quote:
Ga je nu om je eigen grappen lachen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:29 schreef Anthonie24 het volgende:
ma
[..]
klopt ik zit vast in mijn leeftijd......ik ben vervloekt door een zigeuner.haaaaaaaa!
![]()
lol die was eigenlijk wel goed.
jaaaa!quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nu om je eigen grappen lachen?
Ik ken een jougoslaaf en die gelooft daar heilig inquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:29 schreef Anthonie24 het volgende:
ma
[..]
klopt ik zit vast in mijn leeftijd......ik ben vervloekt door een zigeuner.haaaaaaaa!
![]()
lol die was eigenlijk wel goed.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:32 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
zal ik jouw nog eens wat vertelen?
Dat kan altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:32 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
zal ik jouw nog eens wat vertelen?
“Fashion is constantly changingquote:
Was het dat?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
poep is bruin en pis is geel.
Maakt me geen flauss aus want draai het toch thuis.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dat ik intune om de score te verdubbelen ?
Was het ook niet van planquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt me geen flauss aus want draai het toch thuis.
Je kent deze shit al wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Was het ook niet van planVandaag ff geen zin
Ok dan nu ik.quote:
So many times I asked myselfquote:
okee gast luister. ik ben niet verward. ik maak alleen maar leuke grapjes. dat is gezellig toch?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok dan nu ik.
Je komt wat verward over voor een 24 jarige, woon je nog thuis of op jezelf?
Heb je al geneukt?
Ik was al 4 jaar getrouwd toen ik zo oud wasquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok dan nu ik.
Je komt wat verward over voor een 24 jarige, woon je nog thuis of op jezelf?
Heb je al geneukt?
is goed manquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
okee gast luister. ik ben niet verward. ik maak alleen maar leuke grapjes. dat is gezellig toch?
en ja ik woon nog thuis.
wauw! beste FANN. dat meen je niet. ik moet er niet aan denken om al getrouwt te zijn op mijn twintigste jaar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was al 4 jaar getrouwd toen ik zo oud was
Ik had de benen genomen toen ik 16 jaar wasquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wauw! beste FANN. dat meen je niet. ik moet er niet aan denken om al getrouwt te zijn op mijn twintigste jaar.
Ben ik gaan samenwonen met die Griekquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had de benen genomen toen ik 16 jaar was
Harstikke gezellig.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
okee gast luister. ik ben niet verward. ik maak alleen maar leuke grapjes. dat is gezellig toch?
en ja ik woon nog thuis.
problemen thuis?quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had de benen genomen toen ik 16 jaar was
Mijn vrouw was 22quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wauw! beste FANN. dat meen je niet. ik moet er niet aan denken om al getrouwt te zijn op mijn twintigste jaar.
haaaaaaa! lolquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet dát gevoelben ik bijna zeker van, maar komt in mijn boek
![]()
die ik nooit ga uitgeven
Piet smeerde 'm thuis op zijn 20e toen er genoeg knaken binnenkwamen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben ik gaan samenwonen met die Griek![]()
armoe als de pest
Ik had mijn spaarboekje stiekem leeg gehaald, nog geen 200 guldenquote:Op zaterdag 10 september 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Piet smeerde 'm thuis op zijn 20e toen er genoeg knaken binnenkwamen.
hmmmmm jammie.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:58 schreef FANN het volgende:
Bij Mac Donald gewerkt als eerste baantjekon je gratis eten als je het slim aanpakte
Ik heb echt op hardgekookte eieren geleefdquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
Ik werkte vroeger bij de boer.. En later als student ook wel een paar baantjes gehad..
volgens mij is die jongen wel gecastreerd.quote:
is master gewoonquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
volgens mij is die jongen wel gecastreerd.maar dat geeft uiteraard niet....goed nummer daar gaat het om.
ik vind zijn muziek mooi en soms leuk, deze is gewoon leuken vrolijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ahzohet nummer is wel leuk.
Ik moest voor mn studie gewoon 4 weken in een tentje in de binnen landen van Spanje kamperen en op een kampvuur zien te overleven terwijl de nachten onder nul waren op 1200 meter hoogtequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb echt op hardgekookte eieren geleefd
Mijn neef had rode oren na dag aardbeien plukken, paniek, die is allergisch.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:02 schreef chufi het volgende:
Ik werkte vroeger bij de boer.. En later als student ook wel een paar baantjes gehad..
ik vind zijn muziek mooi en soms leuk, deze is gewoon leuken vrolijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:05 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ahzohet nummer is wel leuk.
Once upon a timequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind zijn muziek mooi en soms leuk, deze is gewoon leuken vrolijk![]()
de clip ook![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn neef had rode oren na dag aardbeien plukken, paniek, die is allergisch.
Waren zijn oren verbrand,
dramaquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest voor mn studie gewoon 4 weken in een tentje in de binnen landen van Spanje kamperen en op een kampvuur zien te overleven terwijl de nachten onder nul waren op 1200 meter hoogte
heerlijk die russische muziek.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind zijn muziek mooi en soms leuk, deze is gewoon leuken vrolijk![]()
de clip ook![]()
![]()
![]()
[..]
Once upon a time
Once upon a time
Once upon a time
There was a king
He ruled his country and his people
The best way he could
His name was Louis the Second
His name was Louis the Second
But this song is not about him
It's about love
In those days
There was one beauty
Who grazed geese
At the walls of the palace
But for Louis himself
She was the sweetest one
And he decided to marry her
Kings can do everything
Kings can do everything
And sometimes they control
The fates of the whole world
Say what you like
But not a single king
Can marry for love
Not a single king
Can marry for love
"I"ll marry her, I'll marry her
I'll marry her", Louis said
But the kings gathered up
From neighbouring kingdoms
What a scandal it was!
What a scandal it was!
But this song is not about it
It's about love
So Louis got married
To another girl
Of the royal blood she was
But if you could see
The portrait of that princess
You surely wouldn't envy Louis
Kings can do everything
Kings can do everything
Say what you like
But not a single king
Can marry for love
Not a single king
Can marry for love
Kings can do everything
Kings can do everything
Say what you like
But not a single king
Can marry for love
Not a single king
Can marry for love
Studie survival?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest voor mn studie gewoon 4 weken in een tentje in de binnen landen van Spanje kamperen en op een kampvuur zien te overleven terwijl de nachten onder nul waren op 1200 meter hoogte
Bn je nu ook fan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:12 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
heerlijk die russische muziek.
Kozakken zijn dat.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:12 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Ik kreeg een kater van een halve dag boven de bottelmachine van de Hooghoudtquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn neef had rode oren na dag aardbeien plukken, paniek, die is allergisch.
Waren zijn oren verbrand,
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:12 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Ik nogal dronken achter buffet bij vd Valk in Gilze Rijden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg een kater van een halve dag boven de bottelmachine van de Hooghoudt
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En schijten in de natuur, terwijl er slangen rondkropen....
Om tussen de middag wat vocht aan te vullen in de locale pubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Om tussen de middag wat vocht aan te vullen in de locale pubMet haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Om tussen de middag wat vocht aan te vullen in de locale pubben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jong en onweerstaanbaar... Collega student had een vriendin in Barcelona en die zeiden dat ik tandpasta reclame werk zou moeten gaan doen in Spanje.. Ja dat was toen lang geledenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Jong en onweerstaanbaar... Collega student had een vriendin in Barcelona en die zeiden dat ik tandpasta reclame werk zou moeten gaan doen in Spanje.. Ja dat was toen lang geleden
geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:26 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
eey leuk nummer. zeker jaren 90.
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herken je 'm niet gelijk dan?
neequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herken je 'm niet gelijk dan?
lekker wijf was je welquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:29 schreef FANN het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 10 september 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik heb mn collega daar uit beeld gehouden... 20 pesetas een flesje bier ...
In mn pantershirt... Dat was hetzelfde jaar iddquote:
Hij is nu wel forser hoorquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het postuur klopt nog redelijk, het hoofd ook wel, dat haar is wel verwarrend.
Even weer opnieuw verder dan maarquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:31 schreef FANN het volgende:
die kwoots gaan niet helemaal goed meer
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hier moet je deze zien. is ook uit rusland.
Dan moet ik in schoendozen gaan zoeken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:30 schreef FANN het volgende:
Doe jij eens een fot van toen je jong was Piet, een jaartje of 25 ofzo?
doe dat dan een keer.........quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet ik in schoendozen gaan zoeken.
ik hou van rusland. rusland is cool.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik hou van rusland. rusland is cool.
minstens een kop groter dan ik geloof ikquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet maar hij is ook groot.
ik ben te botquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:34 schreef FANN het volgende:
zaterdag 10 september 2016 02:33 schreef chufi het volgende:[/b]
[..]
Piet is galant
Ja ikben fors groot, niets vergeleken met die God daar op die fotoquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben te botof te eerlijk
want het is toch zo?
ja dat weer welquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En je klaagt al weken of je toetsen bord
of eh... antonie bedoel ikquote:
Het is voorbijquote:
alweer voorbij?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voorbijOver tweeënhalf uur moet ik mijn bed uit om terug te vliegen
Wie geeft het gesloopt?
Liggen naast mijn bed, straks laatste spullen erinquote:
Fann natuurlijk.. Sas is koesenquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voorbijOver tweeënhalf uur moet ik mijn bed uit om terug te vliegen
Wie heeft het gesloopt?
Weer kruimels in?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
alweer voorbij?![]()
mijn toetsenbord?ikzelf denk ik
Heb je het wel fijn gehad?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggen naast mijn bed, straks laatste spullen erin
Nah. ik doe het wel met mijn lappiequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 vensters naast elkaar open.
Heb je 2 mobiels dan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 vensters naast elkaar open.
Bedankt Chufi! Vanaf Alicantequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann natuurlijk.. Sas is koesen
Goeie reis terug.. Vanaf Valencia of Alicante?
Ja heerlijk, het was zo gezellig, lekker gegeten, leuke dingen gedaan en heel veel gelachen.quote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heerlijk, het was zo gezellig, lekker gegeten, leuke dingen gedaan en heel veel gelachen.
Je hebt er geen nieuwe telefoon voorquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:49 schreef FANN het volgende:
Het glas was ook een keer gebarsten ik weet niet meer wat ik deed![]()
maar kon vervangen worden gelukkg kosstte ook nog iets van 100 euro
Dat hebben alleen criminelenquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel een aantal prepaid om te bellen.
Ja ik las het.. Nog wielrennerrs langs zien komen vandaag?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Chufi! Vanaf Alicante![]()
Nog gehoord van de flinke fik hier vlakbij?
Nee van mij laptopquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er geen nieuwe telefoon voor![]()
Voor je duistere zaakjes?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wel een aantal prepaid om te bellen.
Praat me er niet van, we kwamen terug van de watervallen en hebben anderhalf uur om moeten rijden en een politieagent om moeten praten om thuis te komenquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik las het.. Nog wielrennerrs langs zien komen vandaag?
Heb ze uit aanbieding 12 Euro per stuk met 5 Euro beltgegoed, heb er gelijk 5 genomen voordat die dingen uitgestorven en niet meer te koop zijn.quote:
Van A naat Beter hebben ze daar niet natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Praat me er niet van, we kwamen terug van de watervallen en hebben anderhalf uur om moeten rijden en een politieagent om moeten praten om thuis te komen
Ze deden het nog steeds, ijskoud water, maar wel heerlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Van A naat Beter hebben ze daar niet natuurlijk
Watervallen met die droogte die er heerst...
Laten vallen of te fanatiekquote:Op zaterdag 10 september 2016 02:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijg je een kapot scherm voor elkaar?
ik geloof dat mijn glas er op viel maar ik weet niet meer hoequote:Op zaterdag 10 september 2016 02:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijg je een kapot scherm voor elkaar?
Tijdens mn studie veldwerk in Spanje moest ik het 2 x 4 weken doen met primitieve omstandigheden als wassen in het water van een riviertje en kleine watervalletjes en zo ...quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze deden het nog steeds, ijskoud water, maar wel heerlijk.
Ik heb nog niet geklikt maar krijgen we ook super DDD tetten te zien zoals die titel doet vermoeden?quote:
Was het vol of leeg glas?quote:Op zaterdag 10 september 2016 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat mijn glas er op viel maar ik weet niet meer hoe
Dapperquote:Op zaterdag 10 september 2016 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdens mn studie veldwerk in Spanje moest ik het 2 x 4 weken doen met primitieve omstandigheden als wassen in het water van een riviertje en kleine watervalletjes en zo ...
Kijk nou maar... en helemaal tot het eindequote:Op zaterdag 10 september 2016 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geklikt maar krijgen we ook super DDD tetten te zien zoals die titel doet vermoeden?
Geen idee wat voor pet...quote:Op zaterdag 10 september 2016 03:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk nou maar... en helemaal tot het einde![]()
het is vast een van d Linde ijsje wat er lang komt en zo'n pet heb ik ook
zoiets...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij was ik al aardig bezopen daar![]()
Is goed schatje. Nu ga ik slapen..quote:Op zaterdag 10 september 2016 03:13 schreef FANN het volgende:
ach jah... zucht diep.......
komt wel in mij boek
ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed schatje. Nu ga ik slapen..
dank je wel....wat aardig.quote:
Van yoghurt die 2 dagen over datum is word je normaliter echt niet ziek hoor, ik eet zo vaak dingen die over datum zijn, je moet dan uiteraard wel je ogen en neus goed de kost geven alvorens je het goedje naar binnen schuift.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:46 schreef FANN het volgende:
Ik ben een keer ziek geweest van een bakje yoghurt, ik had er muessli in gedaan dus daarom
proefde ik niks geks, naderhand bleek het 2 dagen over datun te zijn geweest, doodziek was ik![]()
![]()
en een keer van Roti, van de kip denk ik, vanaf toen altijd Vegetarische Roti gegeten, lesje
wel geleerd
Daar zit een Koos-grap inquote:Op zaterdag 10 september 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al een halve dag erop zitten.
Lekker weertje voor je Moquote:Op zaterdag 10 september 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb al een halve dag erop zitten.
Het is heerlijk, mooi weer om een paar keer heen en weer langs de AH te fietsen om gebruik te maken van de bonus, voorraad aanvullen en daarmee een aantal tientjes besparen.quote:
Hoevaak vul je voorraden aan? Ik probeer ze juist weer eens op te maken .quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is heerlijk, mooi weer om een paar keer heen en weer langs de AH te fietsen om gebruik te maken van de bonus, voorraad aanvullen en daarmee een aantal tientjes besparen.![]()
Ga zo nog een keer, maar zit nog even een hapje te eten.![]()
Ligt eraan wat eraan wat het is, houdbaar spul is ok, dus als het in de aanbieding is, en/of als het op is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoevaak vul je voorraden aan? Ik probeer ze juist weer eens op te maken .
Maar wat lekkers is er in de bonus?
Oh jaquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb al een tijd (mndn) geen wasmiddel meer gekocht, ooit een flinke voorraad aangeschaft.
Bedenk me nu wel dat ik nog een machine was moet ophangen.................
Dat betekent ook dat ik het voorlopig niet aan hoef te slepen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jaDe bekende voorraad acties, die in ons geval tijden meegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |