Ik niet. Want dan hebben ze zetels.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik verheug me nu al op debatten tussen de PVV en DENK
Dan blijft denk wegquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Echt huge iddquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het hoofd van die Kuzu is zo raar groot.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toet toet boing boing Kuzu en Öztürk.
Voor de verkiezingen bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik niet. Want dan hebben ze zetels.
Inteelt doet rare dingen met je op den duurquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het hoofd van die Kuzu is zo raar groot.
Die kerel kan "live" niks. Debat gaat dus nooit gebeuren. Alles moet hij vooraf bedenken en opnemen. Daarom weigeren ze ook interviewsquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zullen ze wel krijgen, broederliefde en zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik niet. Want dan hebben ze zetels.
okquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zullen ze wel krijgen, broederliefde en zo.
[ afbeelding ]
wat dacht je van tussen PVV, VNL en DENKquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
3quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Gokje over hoeveel zetels? Ik denk toch wel 1.
Wilders ook toch, die wilde geen eens bij onze Jinek zittenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die kerel kan "live" niks. Debat gaat dus nooit gebeuren. Alles moet hij vooraf bedenken en opnemen. Daarom weigeren ze ook interviews
Puur om de omroep.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wilders ook toch, die wilde geen eens bij onze Jinek zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |