Jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou je het ook doen als je er niet voor betaald kreeg :s
Ik zag dat jij jezelf 12 keer had gequote.quote:
huh wat voor werk heb je nu danquote:
Meet bij de Vink?quote:
Ik produceer ook als bijbaan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh wat voor werk heb je nu dan
je deed toch productiewerk als bijbaan
kutjepik andijviequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die serie was echt
Peter Lusse
Ik sla even over. zou best willen meeten maar dan wel in Scheveningen ofzo. Prima tentjes daar.quote:
Nja, heb ook werk paar uur in de week waarvoor ik niks krijg. Niet mijn echte werk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh wat voor werk heb je nu dan
je deed toch productiewerk als bijbaan
oh ik schrok al, als je voor niets productiewerk wil doen is er denk ik wel echt iets misquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, heb ook werk paar uur in de week waarvoor ik niks krijg. Niet mijn echte werk.
Al tijdje niet meer.
Jeugdherinneringenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krom
[..]
Krom gelegen van het lachen bij die serie
heb nooit met je gesnoven tot mn neus bloeddequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:42 schreef deadprez het volgende:
je hebt vrienden waarmee je kan snuiven
tot je neus bloedt
jawel we zijn gwn te pussyquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb nooit met je gesnoven tot mn neus bloedde
betekent dit dat we geen vrienden zijn
Het loon voelt wel bijna als niks. 6 euro ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ik schrok al, als je voor niets productiewerk wil doen is er denk ik wel echt iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |