de vasjien van haags z'n vriendin een waardeloze plek noemen, zou niet pikken haagsquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we hebben al vastgesteld dat je op waardeloze plekken komt
Ik zou je moeder inderdaad niet snel nog een keer doen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we hebben al vastgesteld dat je op waardeloze plekken komt
Gebruik je nu wel magic?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
dark souls 3 tijd dus bereid je alvast voor op grove beledigingen dp
Mijn diss is sowieso beter.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de vasjien van haags z'n vriendin een waardeloze plek noemen, zou niet pikken haags
ohquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
dark souls 3 tijd dus bereid je alvast voor op grove beledigingen dp
deed m'n beste niet eensquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn diss is sowieso beter.
You tell mequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan doen jullie iets verkeerd.
OOOOOHHHHHWWWWWWWWWWWWWW ziekelijke dissquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou je moeder inderdaad niet snel nog een keer doen.
mwehquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
OOOOOHHHHHWWWWWWWWWWWWWW ziekelijke diss
Ik vind deze post niet kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zweet als een jood in een goederenwagon.
Nog steeds datzelfde werk met die incompetente leidinggevendequote:
Nja, sc moet toch worden ingeslapenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja nou, het is niet dat ik compleet van de aardbodem verdwenen ben
wrmquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nja, sc moet toch worden ingeslapen
Heb sinds deze week ander werk gevonden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog steeds datzelfde werk met die incompetente leidinggevende?
Zij kwam tenminste wel uit de kast. Mortaxx zit daar nog steeds in.quote:
Gewoon.quote:
Voorlopig heb ik me soepeltjes een weg door het spel gesoulshard. Mag jij met je zwaard een man zijn, ik knal je lekker van afstand overhoopquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen, zoals de coole kids het tegenwoordig zeggen, pussy
ja weet k :$ vond toepasselijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |