Ik eet altijd tonijn pizza.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan gewoon, je kunt er iedere dag verschillende dingen op doen
Nee, want die ander die ging was net als ik ook een manusje van alles.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]Heb je nog gewacht tot iemand anders ging en dan heel subtiel gevraagd: 'lekker, wil je voor mij ook meenemen?'
quote:
Oh en Havana moet je ook skippenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee, en wat mij betreft de eerste en laatste keer.
En dan durven ze nog een een tientje entree te vragen.
dan wil ik graag beste vrienden met jou zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Goede vrienden hoeven elkaar niet vaak te spreken
goede top3quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes lijst van gebruiker "deadprez" van 01-01-2015 t/m 09-09-2016
nr / aantal keer gequote / gebruiker
001 7353 Der_Mann
002 4018 hetzalallemaalwel
003 2931 Guus_Geluk7
en met mij?quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan wil ik graag beste vrienden met jou zijn
Ja nou, het is niet dat ik compleet van de aardbodem verdwenen benquote:
Helemaal nietquote:
had het over je opa die van die wachttoren duvelde hoor. dat ie ff wat vergeten dat ie op een toren stondquote:
oh nicequote:Op vrijdag 9 september 2016 22:28 schreef Trollscience het volgende:
ey dp musti is gewoon weer open hè![]()
ander bedrijf heeft het dus opgekocht maar gewoon al het oude personeel teruggezet
ben vandaag gegaan en smaakt gewoon nog precies hetzelfde
Dan doen jullie iets verkeerd.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, want die ander die ging was net als ik ook een manusje van alles.
Is dat die latino-bar die binnenkort gaat sluiten?quote:
Ja, wat ie daar toch deedquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
had het over je opa die van die wachttoren duvelde hoor. dat ie ff wat vergeten dat ie op een toren stond
Dat lijkt me meer dan geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan wil ik graag beste vrienden met jou zijn
we hebben al vastgesteld dat je op waardeloze plekken komtquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kwam ik vroeger zooooo vaak!!
Mag hoor, zitten toch al deuken inquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met jou wil ik wel keertje voetballen
met je hoofd zeg maar
gedisstquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we hebben al vastgesteld dat je op waardeloze plekken komt
wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wat ie daar toch deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |