Huishouden doen, fiets of ander vervoersmiddel zien te halen, indien vervoersmiddel gekocht fitnessen. Nuttig en noodzakelijk en toch niet leukquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen dan dat ze niet leuk zijn?
Succes!quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat meer tegels aan de vloer plakken. De gang deze keer, deel 2.
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu zooo geweldig een schoolreünieVooral van mijn basisschooltijd
Sterkte danquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
... fitnessen. Nuttig en noodzakelijk en toch niet leuk
Wel goed doen deze keer hè.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat meer tegels aan de vloer plakken. De gang deze keer, deel 2.
Fitnessenquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Huishouden doen, fiets of ander vervoersmiddel zien te halen, indien vervoersmiddel gekocht fitnessen. Nuttig en noodzakelijk en toch niet leuk
Vooral ben ik benieuwd waar ze allemaal terecht zijn gekomen. Hoe zij bepaalde gebeurtenissen meekregen op school. Want ik zat op de basisschool jarenlang in een en hetzelfde groepje, dus wist ik veel wat bijv de meiden allemaal uitspookten of de sjonnie'squote:Op vrijdag 9 september 2016 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdIk ga met mijn 'BFF' die ik ken uit de eerste klas en met nog een andere goede vriendin. Die laatste is nerveus vanwege de dingen die ze toen heeft gedaan
![]()
Wat heeft die gedaan?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwdIk ga met mijn 'BFF' die ik ken uit de eerste klas en met nog een andere goede vriendin. Die laatste is nerveus vanwege de dingen die ze toen heeft gedaan
![]()
Ik was zo'n outsider dat ik niet eens wist op welke school ik zat.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:37 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was zo'n outsider dat ik niet eens zou uitgenodigd worden.
Ja dat is wel leuk om te weten.Een heleboel zie ik niet meer irl, maar volg ik wel op FB (ook de reden dat ik nog FB heb). Die nerveuze was eigenlijk hysterischquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vooral ben ik benieuwd waar ze allemaal terecht zijn gekomen. Hoe zij bepaalde gebeurtenissen meekregen op school. Want ik zat op de basisschool jarenlang in een en hetzelfde groepje, dus wist ik veel wat bijv de meiden allemaal uitspookten of de sjonnie'sTof dat je met je 'BFF' gaat en die nerveus is
Ik zou als ik jou was zeggen: kom maar op *grabs popcorn*
Ja volgens mij vrij weinig eigenlijkquote:
Heb je nog vrienden uit die tijd?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:50 schreef Voxs het volgende:
Iedereen was blij me te zien, maar ik herkende enkel wat gezichten, wist geen namen met die gezichten te matchen en iemand was een beetje beledigd dat ik hem niet herkende
Nee. In die tijd was ik met iedereen bevriend, maar was ook een dromertje, dus spel is voornamelijk wat ik mij herinnerquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je nog vrienden uit die tijd?
Awwwwquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:50 schreef Voxs het volgende:
Iedereen was blij me te zien, maar ik herkende enkel wat gezichten, wist geen namen met die gezichten te matchen en iemand was een beetje beledigd dat ik hem niet herkende
Ik speelde veel met hem, maar zijn volwassen gezicht was niet zijn kindgezicht.quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
AwwwwIk zou namen en gezichten nog wel onthouden. Van de middelbare juist slechter, basisschool weet ik ze allemaal nog op te noemen. En van die schrijf/vrienden/vriendinnendagboekjes helpen veel
Maar je beledigt voelen, whuttt
Uhu. En natuurlijk de roddels die je niet meekreeg als kind (wie ging met wie) FB had ik ooit om die reden, idem met Hyves daarvoor. Nu niet meer. Hysterisch nerveus bwhehehe. Ikke wel dus kom maar door met die reunie, kan ik een leuk boekje open doen overquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk om te weten.Een heleboel zie ik niet meer irl, maar volg ik wel op FB (ook de reden dat ik nog FB heb). Die nerveuze was eigenlijk hysterischIk kan me niet meer herinneren wat voor doms ik deed op de middelbare school, de rest ook niet hoop ik
Ik heb ook meer met de middelbarequote:Op vrijdag 9 september 2016 21:53 schreef D. het volgende:
Wat iedereen heeft met de basisschool heb ik met de middelbare dus
Maar heb ook veel basisscholen gehad, dus zal daar wel aan liggen
Aha!quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee. In die tijd was ik met iedereen bevriend, maar was ook een dromertje, dus spel is voornamelijk wat ik mij herinner
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je nog vrienden uit die tijd?
Ikke niet, klas was altijd leuk dus eens met Koenquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb het altijd vreselijk jammer gevonden dat de contacten met klasgenoten basisschool vervaagden, klas was altijd erg leuk
Hehe precies andersom dan jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:53 schreef D. het volgende:
Wat iedereen heeft met de basisschool heb ik met de middelbare dus
Maar heb ook veel basisscholen gehad, dus zal daar wel aan liggen
Oh maar ik was toen ook al een dromertje, nog steeds. Dreamers4life yo *boks*quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee. In die tijd was ik met iedereen bevriend, maar was ook een dromertje, dus spel is voornamelijk wat ik mij herinner
Zeg die woordencombinatie hier nu nietquote:
Moet wel in drievoud ingediend worden bij de agenda commissiequote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Noteer maar vast: 9 september 2041
Maar die zijn er wel!quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat er ook geen schoolreünies zijn
"Oh man, weten jullie nog, dat internet vroeger?"quote:
Gewoon kwestie van doorzetten!quote:
Waarom denk je dat ik het zei?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Ikke niet, klas was altijd leuk dus eens met Koen
[..]
Hehe precies andersom dan ja
[..]
Oh maar ik was toen ook al een dromertje, nog steeds. Dreamers4life yo *boks*
[..]
Zeg die woordencombinatie hier nu niet
Ik krijg dat soort roddels altijd als laatste te horenquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu. En natuurlijk de roddels die je niet meekreeg als kind (wie ging met wie) FB had ik ooit om die reden, idem met Hyves daarvoor. Nu niet meer. Hysterisch nerveus bwhehehe. Ikke wel dus kom maar door met die reunie, kan ik een leuk boekje open doen over![]()
Typen, met de handquote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oh man, weten jullie nog, dat internet vroeger?"
"Ja, wat een malle rage was dat, waaide gelukkig snel over."
quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Oh man, weten jullie nog, dat internet vroeger?"
"Ja, wat een malle rage was dat, waaide gelukkig snel over."
Damn you, got me againquote:
Bwhehehe kwebbelkousje was je wel ja?quote:Op vrijdag 9 september 2016 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg dat soort roddels altijd als laatste te horen
Nope, ik ook niet. Wil het wel graagquote:
Zie het eigenlijk nog wel gebeuren dat voor een hoop mensen het internet gaat bestaan uit een social media app en dingen zoals netflix en iot.quote:
Mijn moeder is ooit benaderd voor mijn gegevens, maar die reünie is nooit een feit geworden geloof ikquote:Op vrijdag 9 september 2016 22:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, ik ook niet. Wil het wel graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |