Hij werd toen toch gewoon van zijn fiets gereden door Mosquera?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Was dat ook niet ten gevolge van een valpartij? Dat was toch de periode waarbij Gesink zowat alle grote overwinningen weggaf door stuurfouten of inschattingsfouten, maar waar je absoluut niet mocht suggereren dat dit iets met kraken onder druk te maken had.
Ja dat zei ik al.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij werd toen toch gewoon van zijn fiets gereden door Mosquera?
Dan had hij zijn tweede carrière wel anders ingedeeld.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder die val had Valverde nooit een grote ronde gewonnen. Dat was echt zoveel beter geweest.
De Vuelta van 2006 was echt fantastisch.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk is de Vuelta altijd vreselijk, maar dat geheel terzijde.
Kashechkingod. 2010 was inderdaad leuk t/m rit 13. Daarna gingen de Velitsen van de wereld gekke dingen doen en was de Bola del Mundo een flopshow.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Vuelta van 2006 was echt fantastisch.
En die van 2010, tot een bepaald punt.
Onzin. Kelmejaren waren ook al top. En Santi als ex-Kelme natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk is de Vuelta altijd vreselijk, maar dat geheel terzijde.
Kelme is al van 2005 geleden, met altijd doel ik even op de laatste +/- vijf/zes/zeven jaar. Als je het heel eerlijk bekijkt waren de Horner en Cobo edities ook niet veel soeps op een paar momenten na. Deze Vuelta ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Onzin. Kelmejaren waren ook al top.
Dan liggen je verwachtingen echt te hoog.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kelme is al van 2005 geleden, met altijd doel ik even op de laatste +/- vijf/zes/zeven jaar. Als je het heel eerlijk bekijkt waren de Horner en Cobo edities ook niet veel soeps op een paar momenten na. Deze Vuelta ook niet.
Misschien wel, maar ik ga graag elke grote ronde in met die Giro als de norm.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dan liggen je verwachtingen echt te hoog.
Jij zal toch genoten hebben van het moment dat Sevilla in de leiderstrui aan gort werd gereden door Aiterminator op de Angliru.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kelme is al van 2005 geleden, met altijd doel ik even op de laatste +/- vijf/zes/zeven jaar. Als je het heel eerlijk bekijkt waren de Horner en Cobo edities ook niet veel soeps op een paar momenten na. Deze Vuelta ook niet.
Casero was veel pijnlijker.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zal toch genoten hebben van het moment dat Sevilla in de leiderstrui aan gort werd gereden door Aiterminator op de Angliru.
2002 was te vroeg voor mij, die ongein heb ik jaren later in de download bekeken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zal toch genoten hebben van het moment dat Sevilla in de leiderstrui aan gort werd gereden door Aiterminator op de Angliru.
Oh ja, jij bent ongeveer even oud als Stijn. Soms vergeet ik dat wel eens.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
2002 was te vroeg voor mij, die ongein heb ik jaren later in de download bekeken.
Jij wil jouw leeftijd niet genoemd hebben?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent ongeveer even oud als Stijn. Soms vergeet ik dat wel eens.
Die kon dankzij Fuentes pieken als de beste.quote:
Jij weet niet eens hoe oud ik ben.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij wil jouw leeftijd niet genoemd hebben?
quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kon dankzij Fuentes pieken als de beste.
26 of 27.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe oud ik ben.
Wuyts deed toen wel wat zuur over de uitspraken van Van Houwelingen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar laten we ''Devolder kan deze Vuelta winnen'' uiteraard niet vergeten.
Dankzij CM heb ik er weer talloze grijze haren bij.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijg jij dan al grijze haren, heb jij zoveel zorgen?
Jij ben jonger dan 30?quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens heb ik Cipo in Gent-Wevelgem wel gewoon gezien, dat was mijn allereerste koers. Nu we toch nostalgisch aan het doen zijn.
Ik ben 22.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jij ben jonger dan 30?Ik volg wielrennen pas (maar dan ook meteen intensief) sinds de eerste bergritten in de TDF van 2004.
Je had de vader van Stijn kunnen zijn haha.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
Mijn eerste herinnering is Riis die zijn tijdritfiets in het skoekeloen gooit. Mijn hemel wat word ik al gruwelijk oud.
Hou op.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je had de vader van Stijn kunnen zijn haha.
Jij bent nog van het Coppi vs Bartali tijdperk.quote:Op vrijdag 9 september 2016 20:16 schreef golfer het volgende:
Ik zal mijn mond maar houden over Gimondi, Poulidor en Anquetil?
Of de dood van Tommy Simpson op de Ventoux?
Dat zijn ook herinneringen die je maar beter kunt vergetenquote:Op vrijdag 9 september 2016 20:33 schreef Aguero het volgende:
Ik heb geen idee wat mijn eerste wielerherinnering is, moet ergens tijdens het Armstrong-tijdperk zijn in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |